در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تخریب ظریف/ قرار نیست با یک اظهارنظر وزیر استعفا دهد یا استیضاح شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از هجمه‎های وارد شده به وزیرخارجه کشورمان به دلیل اظهاراتش درباره پولشویی انتقاد کرد.

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تخریب ظریف/ قرار نیست با یک اظهارنظر وزیر استعفا دهد یا استیضاح شود

علاء‎الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره طرح استیضاح محمدجواد ظریف که از سوی برخی از نمایندگان مجلس به دلیل اظهارات وی درباره حجم بالای پولشویی در ایران مطرح شده است اظهارکرد: بنده اگر جای ظریف در مسند وزارت خارجه قرار داشتم قطعا از چنین جمله‎بندی و اظهاراتی درباره پولشویی استفاده نمی‎کردم.

وی افزود: بهتر این بود که موضوع پولشویی از زبان وزیرخارجه کشورمان مطرح نمی‎شد و نهادهای دیگر در این راستا اعلام نظر می‎کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار نیست که به دلیل یک جمله یا اظهارنظر وزیرخارجه استعفا دهد یا اینکه استیضاح شود چرا که بالاخره وی نکته‎ای را در بین صدها و هزاران موضع‎گیری اعلام کرده است که بیان موضع‎گیری بازتاب‎هایی هم داشته است.

بروجردی خاطرنشان کرد: به نظر بنده نباید بیش از حد به این مسئله پرداخت چرا که واقعیت این است که ما در معرض یک تهاجم بدی از طرف همسایه شرقی خودمان به لحاظ قاچاق مواد مخدر هستیم که متاسفانه براساس گزارش‎ها هجم کشت دوبرابر شده است.

وی تاکید کرد: قاچاقچیان در حال حاضر فعال هستند و پول قاچاق نیز کثیف و ایران امروز به عنوان محل ترانزیت مورد استفاده قرار می‎گیرد که قطعا باید برای این موضوع به فکر چاره بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مدت‎هاست که قانون پولشویی را در کشور تصویب کردیم اظهار کرد: ما در جهت مقابله با موضوعاتی که باعث افزایش پولشویی می‎شود بسیار قوی هستیم و در این مسیر باقدرت به کار خود ادامه می‌‏دهیم.

بروجردی درباره اینکه هدف برخی از جریانات سیاسی از تخریب ظریف چیست تصریح کرد: وقتی ما جامعه را یک اجتماع آزاد و براساس دموکراسی اعلام کردیم قطعا بیان نظرات نیز آزاد است و ما باید به آنها احترام بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که در ماجرای اظهارات ظریف نیازمند اعلام آتش‎بش هستیم تا فضای عمومی کشور آرام شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • س
    0

    آره چون بابات تو هم نمیتونی چجوری دست گلی که ظریف به اب داده جمعش کنی حالا داری حرف مواد رو میان میکشی

  • نگین
    0

    ظریف مطلبی رو بیان کرد که ملت ایران می دانند می بینند و می شنون وقتی فردی را می خواهند ذبح کنند به ناچار واکنش نشان می دهد حرفهایی می زند که به مزاق بعضی افراد خاص خوش نیامده

  • ههه
    0

    یه دفعه بگو خفه خون بگیره

  • داودی
    0

    عجیب است چرا بعضی ها ناراحت میشوند و موضع میگیرند این موضوع عین واقعیت است بجای این همه هجمه به وزیر امور خارجه بیایید خلا های قانونی را پیدا کنید افراد ناسالم را شناسایی کنیم حقوق بیت المال را نگهداری کنید آخر تا کی این همه لا پوشانی چهل سال است افراد ناپاک و چپاولگرپس از غارت این مملکت میروند به کشورهایی که نمیتوانیم آنها را برگردانیم دیگر بس است ترا به خدا اگر دین ندارید آزاده باشید در اذهان عمومی این نظر جا افتاده کسانیکه ایراد از وزیر امور خارجه میگیرند و لاپوشانی میکنند این جرایم را خودشان نیز دارند هر پول بی حساب و کتابی که از این مملکت خارج میشود پول سرگردان یا بنوعی میگویند پول شوئی شما با این کارتان اختلاسگران چپاولگران بیت المال را گستاختر میکنیدکمک به سازمان یا جناح سیاسی خارج از سرزمین ایران با نظر مقامات کلان مملکت است و آن پولشوئی نیست و همه کشورها بر حسب سیاست کلی شان این موضوع را دارند اینقدر وارد بازی های سیاسی نشوید جناح بازی بسته وزیر خارجه ایران مورد تائید مقام معظم رهبریست سوابق درخشان انقلابی دارد ودر منطقه یک سرو گردن از بقیه وزرای کشورهای منطقه از نظر سیاست سواد بین المللی رایزنی های دیپلماتیک ودرک صحیح سیاست دنیا بالاتر است شما با این کارتان و این جارو جنجال اب به آسیاب دشمن وهابی و صهیونیستی میاندازید این مملکت سر قباله هیچ احدی نیست که سیرمونی از بلعیدن این مملکت ندارندمردم آگاه شدن باید از خشم مردم ترسید روغن ریخته را نمیشود جمع کرد قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها