مدل آرایش دانشجویی

خانوم های دانشجو به فکر روش هایی برای حفظ و افزایش زیبایی چهرشون هستند تا در ابتدای صبح و تا پایان روز این زیبایی همچنان باقی بماند.

مدل آرایش دانشجویی

یکی از کارهایی که برای حفظ زیبایی پوست اهمیت داره اینه که همیشه از پوستتون به بهترین شیوه ممکن مراقبت کنید تا بدون استفاده از لوازم آرایش مختلف هم پوستی زیبا و شاداب داشته باشید. آرایش دانشجویی نباید یک آرایش خیلی حرفه ای و کامل باشه. یک آرایش طبیعی و ملایم بهترین انتخاب برای دانشجوهاست و زیبایی طبیعی صورت رو خیلی بهتر و بیشتر نشون میده.

شما به عنوان یک دانشجو برای کسب علم و دانش وارد دانشگاه می شید پس لازمه متناسب با محیطی که در اون قرار دارید آرایش کنید و از زیاده روی در این کار خودداری کنید. یک آرایش غلیط و کامل به هیچ عنوان برای محیط دانشگاه مناسب نیست. شما قراره ساعت های زیادی در دانشگاه باشید و داشتن آرایش غلیظ و کامل باعث میشه تا بیشتر تمرکزتون روی پاک نشدن آرایش باشه. علاوه بر این با گذشت زمان ممکنه این آرایش روی پوست بماسه و حالت زننده ای رو ایجاد کنه و یا در صورت پاک شدن قسمتی از آرایش صورت، ظاهرتون رو به طور کامل تحت تاثیر قرار بده و دیگه زیبایی نداشته باشد.

بهترین پیشنهاد برای آرایش دانشجویی اینکه که حتما از کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید و یا برای اینکه رنگ پوستتون رو کمی بهتر و شاداب تر کنید از یک کرم پودر با کاور طبیعی و یا انواع BB کرم استفاده کنید.

از پوست لب لایه برداری کنید تا لب هاتون نرم و صاف باشه و سعی کنید از رژلب هایی استفاده کنید که رنگ طبیعی و همرنگ با پوست لبتون داشته باشه تا در صورت پاک شدن زیبایی چهره تغییری نکنه.

ریمل زدن به مژه ها کمک میکنه تا چشم هاتون بازتر و شاداب تر دیده بشه. البته نباید در ریمل زدن هم زیاده روی نکنید!

یک خط چشم ساده و طبیعی هم برای زیباتر شدن چشم ها کافی هست. بهتره خط چشم های خیلی حرفه ای و دراماتیک رو در مراسم ها و مهمانی های مهم استفاده کنید. برای آرایش چشم در داشنگاه نیازی بع استفاده از انواع سایه چشم ندارید اما میتونید با استفاده از یک رنگ سایه چشم طبیعی، چشم هاتون رو خیلی بهتر و زیباتر نشون بدید!

ابروهاتون رو مرتب نگه دارید و در صورت نیاز با استفاده از مداد ابرو یا سایه ابرو قسمت های خالی ابرو رو پر کنید تا ابروهاتون طبیعی تر و پرپشت تر دیده بشن.

برای شاداب بودن چهره می تونید از رژگونه ای با رنگ طبیعی و ملایم استفاده کنید تا رنگ چهرتون شاداب و تر و تازه باشه.

قبل از شروع آرایش صورت لازمه که پوستتون رو خیلی خوب تمیز کنید و بعد با استفاده از مرطوب کننده، پوستتون رو برای ارایش کردن آماده کنید.

برای اینکه رنگ پوستتون بهتر بشه و یا اینکه لکه های پوستی کارو بشن میتونید از bb کرم یا cc کرم استفاده کنید و یا اینکه از یک کرم پودر سبک با پوشش دهی متوسط استفاده کنید. کرم پودر رو با استفاده از اسفنج یا براش مخصوص روی تمام قسمت های صورت پخش کنید.

در مرحله بعدی باید کانسیلر بزنید. کانسیلر رو به صورت مثلثی زیر چشم بزنید و به خوبی ترکیب کنید. روی قسمت پشت پلک رو هم با اسفنج یا براش مخصوص کانسیلر بزنید تا پشت چشم و پلک ها رنگ طبیعی داشته باشند.

در این مرحله و در صورت لزوم می تونید با استفاده از مداد ابرو همرنگ با ابرو، قسمت های خالی ابرو رو پر کنید تا ظاهر ابروهایتون هم طبیعی و زیباتر بشه.

برای اینکه رنگ پوستتون تازه و شاداب باشه میتونید با استفاده از یک رژگونه طبیعی، گونه هاتون رو برجسته تر و زیباتر نشون بدید. بهتره که رنگ رژگونه رو پخش کنید تا فقط هاله ای از رنگ صورتی روی پوست بمونه.

با استفاده از بالم لب، پوست لب رو نرم و لطیف کنید و بعد رژلبی به رنگ طبیعی رو لب ها بزنید. رژلب هایی با رنگ صورتی ملایم، گوشتی، کالباسی و رنگ هایی از این دست یکی از بهترین گزینه ها برای ارایش دانشجویی هستند.

برای اینکه چشم هاتون زیباتر دیده بشه میتونید با استفاده از یک مداد چشم ژلی که ریزش نداره خط مژه بالایی رو از قسمت داخلی چشم پررنگ تر کنید. با این کار هم حالت چشم ها زیباتر میشه و هم مژه هاتون پررنگ تر و پرپشت تر دیده خواهند شد.

قبل از ریمل زدن مژه هاتون رو با فرمژه حالت بدید و بعد دو تا سه لایه ریمل بزنید.

به همین سادگی یک آرایش ملایم و طبیعی برای دانشگاه خواهید داشت.

منبع: زیبامون

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها