برنامه محرمی ده قدم| بخش دوم

ایرانیان محرم را چگونه شناختند؟

ماجرای هر یک از ما برای حضور در دستگاه اهل بیت چیست؟ در فیلم زیر افرادی از کشورهای دیگر و ارادتشان نسبت به امام حسین را می بینید.

ایرانیان محرم را چگونه شناختند؟

15

حجم ویدیو: 14.28M | مدت زمان ویدیو: 00:06:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چرا خبر فوری باز روی دنده ی کج افتاده کامنتهای روشنگر را محض رضای خدا منتشر نمی کند و گناه کبیره ی جلوگیری از روشنگری دینی و مذهبی را به جان می خرد و به فکر مجازات ابدی این گناه نیست؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    اگر هر انتقاد یاشبهه ای را در باره ی طرز تدین و مذهب داری خود ، بدون جستجو و ارائه ی پاسخهای علمی متین مبتنی بر قرآن و اصول استدلال عقلی ، با انگ وهابیت که همواره حاضر در چنته داریم رو به رو سازیم ، از یکسو مذهب تشیع را با جهل گرایی ، فاقد پایه های علمی نشان داده و از سوی دیگر ندانسته وهابیت منحرف طاغوت پرست را ناخواسته بر خلاف واقعیت شرک آلودی که دارد یک مذهب قرآن گرای توحیدی جلوه می دهیم. اگر بر دین داری و مذهب گرایی و لازم و ملزومات این دو گرایش ارزشی که از جانب خداوند بصورت انحصاری تعیین کردیده اند قرآن و اصول استدلال عقلی حاکم نباشند بی تردید زمینه ی انحراف و گمراهی با افزودن من در آوردیهای ساخته و پرداخته ذهن ناقص بشر با دخالت دین فروشان و جاهلان و دشمان فراخ باز می ماند و دین و مذهب ارزش الهی بودن خود را از دست می دهند و به بازیچه ی دست بشر تبدیل می گردند.

  • ناشناس
    0

    بهتر بود محرم و عاشورای حسینی ، اینگونه که با انبوه من در آوریهای ضد قرآن و عقل دست ساخت طاغوتان و دین فروشان خائن درباری در ایران عرضه می شود و هیچ رشته ی خویشاوندی با حقیقت اهداف نهضت انقلابی حیات بخش عاشورای حسینی ندارد ، هرگز به ایرانیان معرفی نمی شد ؛ زیرا اکثریت ایرانیان با پیوستن به این من در آوردیها و اصرار بر ترویج و دامن زدن به آنها با سکوت و مدارای دین شناسان در این زمینه نه حسین را درست شناخته و نه به راز حیات بخش نهضت عظیم او پی برده اند و با این روش من در آوردی متضاد با قرآن و عقل که اهداف والای این نهضت را بنفع طاغوتان لوث می نماید و دین فروشان خائن را فربه می کند با بر انگیختن خشم خداوند قهار و بیزاری پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) دنیا و آخرت خود را تباه می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها