اجرای حکم پزشک کیارستمی چه زمانی اتفاق می افتد؟

فتاحی درباره زمان اجرای حکم پزشک پرونده مرحوم کیارستمی و اینکه آیا در تابلوی اعلانات سازمان درج شده یا خیر، گفت: از آنجا که پنج - شش ماه از اعلام حکم گذشته،قاعدتا باید نصب و برداشته شده باشد.

اجرای حکم پزشک کیارستمی چه زمانی اتفاق می افتد؟

دکتر علی فتاحی - معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی درباره مباحث مطرح از سرانجام اجرای حکم پزشک پرونده مرحوم کیارستمی و عدم درج آن در نشریه سازمان به دلیل عدم انتشار این نشریه گفت: مشخص است که در صورت وجود نشریه، این حکم باید در نشریه چاپ می‌شد و در صورت نبود نشریه باید در تابلوی اعلانات سازمان نصب می‌شد.

فتاحی در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای این حکم و اینکه آیا در تابلوی اعلانات سازمان درج شده یا خیر، گفت: دو هفته بعد از اعلام حکم، باید در تابلو نصب می‌شد و جای ابهامی ندارد و از آنجا که پنج - شش ماه از اعلام حکم گذشته، قاعدتا باید نصب و برداشته شده باشد.

بر اساس حکم صادر شده برای دکتر احمد میر متخصص جراحی عمومی، پزشک معالج کیارستمی، تا سه سال گواهی عدم سوء پیشینه صادر نمی‌شود و به این علت نمی‌تواند مسئولیت فنی مراکز درمانی را بر عهده بگیرد یا موسس مرکزی درمانی باشد. برای پزشک معالج، حکم توبیخ کتبی با درج در پرونده و درج در نشریه سازمان صادر شده است.

عباس كيارستمي از اسفند سال 1394 تا اوايل ارديبهشت 1395 با چالش‌های فراوانی مواجه شد. ظاهراً در جریان بررسی وضعیت روده کیارستمی، روده پاره شده و در ادامه همین ماجرا، منجر به عمل‌های دیگری می‌شود و سرانجام کیارستمی پس از این عمل‌ها به دلیل شدت عفونت وضعیت حادی پیدا می‌کند و در این میان پزشک معالج بیمار را رها کرده و به خارج از ایران سفر می‌کند. کیارستمی در هشتم تير 1395 در حالی که احتمال مرگ او می‌رفت، به صورت فوق العاده به پاریس منتقل شد و همان جا در 76 سالگی فوت کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها