تصادف در بافت منجر به مرگ یک نفر شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ یک نفر و مصدومیت چهار نفر بر اثر حادثه ترافیکی در شهرستان بافت خبر داد.

تصادف در بافت منجر به مرگ یک نفر شد

سید محمد صابری در تشریح حادثه برخورد سانتافه و تیبا اظهار کرد: در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه ۲۸ مردادماه به علت برخورد سانتافه و تیبا در چهار راه کمیته امداد شهر بافت یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه یک زن ۴۰ ساله به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته است.

صابری عنوان کرد: این حادثه چهار نفر مصدوم برجای گذاشت که به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت منتقل شدند و یک نفر از مصدومان بعد از انجام مراقبت های اولیه درمانی، برای تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: رده سنی مصدومین ۲۶ الی ۴۰ سال و شامل دو زن و دو مرد است و حال عمومی سه نفر از مصدومان وخیم است.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت هفت و ۹ دقیقه صبح امروز ۲۹ مردادماه در محور «بم -کرمان» خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ۱۰ کیلومتر بعد از مرصاد رخ داد.

صابری از مصدومیت هشت نفر در این سانحه رانندگی خبر داد و افزود: سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه مصدومان به بیمارستان شهید باهنر کرمان اعزام شدند، گفت: رده سنی مصدومان دو تا ۴۰ سال و شامل دو کودک، سه مرد و سه زن و وضعیت عمومی تمامی مصدومان مساعد است.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها