عاملان درگیریِ بیمارستان جیرفت در چنگال قانون

معاون دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری عاملان بر هم زدن نظم در بیمارستان امام این شهر خبر داد.

عاملان درگیریِ بیمارستان جیرفت در چنگال قانون

پیمان ذوالعلی امروز ۲۰ اسفندماه در تشریح این خبر گفت: ضاربان پرسنل اورژانس بیمارستان امام خمینی جیرفت دستگیر و با دستور قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق افزود: دستگاه قضایی اجازه هنجارشکنی به مخلان نظم و امنیت را به احدی نخواهد داد و پرونده این افراد خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با تقدیر از خدمات  کادر بهداشت و درمان گفت: مردم قدردان خدمات کادر درمان هستند و دستگاه قضایی از حق و حقوق قانونی همه دفاع خواهد کرد و اجازه تعرض به اقشار مختلف مردم و کادر درمان را به افراد فرصت طلب نخواهد داد..

طی ۲۴ ساعت اخیر کلیپی با محتوای برخورد فیزیکی همراهان یک بیمار با پرسنل اورژانس بیمارستان امام جیرفت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مردم  به پاس خدمات کادر  بهداشت و درمان این هنجارشکنی را محکوم و برخورد عاملان این حادثه را از مسئولان قضایی مورد تاکید قرار دادند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قانون وقتی بازدارنده نباشه چه سود؟؟؟ باز هم چنین اتفاقی میافته

  • ناشناس
    0

    در تمامی بیمارستانهای دولتی حتی بیمار اورژانسی مخصوصابستری بعد از ساعتها چند تا انترم سال اولی میان بوالله صد رحمت به موش ازمایشگاهی اخیر بستگان ما بیماری جزیی شکمی پیدا کرد به علت دیر امدن وتشخیص اشتباه انترم به کما رفت بعد ۳ماه متاسفانه در بیمارستان دیگری جان باخت بیمارستان رجایی قزوین افتضاح است قتلگاهی برای انسانهای بیمه بی پول

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها