جزییات افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس بین‌شهری/ ۲۶۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شد

 مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری گفت: از ابتدای خرداد ماه قیمت بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری تا سقف ۲۰درصد افزایش یافته است.

جزییات افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس بین‌شهری/ ۲۶۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شد

حمیدرضا شهرکی ثانوی با بیان اینکه نرخ بلیت اتوبوس بین‌شهری از سال 95 تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است، گفت: کانون صنفی اتوبوسرانی درخواست افزایش قیمت داده بود که بعد از بررسی‌های انجام شده قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری تا سقف 20 درصد در سطح کشور افزایش یافت.

وی ادامه داد: بسیاری از رانندگان اتوبوس همزمان با افزایش نرخ دلار خواستار افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌ها بودند که از تاریخ اول خرداد ماه با این افزایش قیمت موافقت شد.

شهرکی تاکید کرد: نرخ لوازم مصرفی رانندگان از جمله لاستیک و لوازم یدکی با نوسانات ارزی تغییر کرده بود که این موضوع برای رانندگان اتوبوس مشکل‌ساز شد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: سال گذشته 260 دستگاه ناوگان اتوبوس جدید وارد حوزه حمل و نقل مسافری شد.

وی با بیان اینکه اصناف این حوزه خواستار افزایش نرخ کرایه‌ها و نیز سهمیه‌بندی لوازم یدکی بودند، گفت: درخواست‌ این صنف از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت پیگیری و رسیدگی شد.

شهرکی تأکید کرد: خوشبختانه تا به امروز هیچ‌گونه اعتراضی در بخش جابه‌جایی مسافران در حوزه جاده‌ای صورت نگرفته و سازمان راهداری نیز حمایت‌های لازم را از نمایندگان این حوزه می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها