خدمتکاری که صاحبخانه ها را بی هوش می‌کرد

مجرم سابقه دار که به‌عنوان خدمتکار به خانه‌های مردم می‌رفت و پس‌از بی‌هوش کردن آنها اموالشان را سرقت می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

خدمتکاری که صاحبخانه ها را بی هوش می‌کرد

18 فروردین مرد میانسالی به کلانتری 125 یوسف آباد رفت و از سرقت Stealing وسایل خانه‌اش شکایت کرد. او گفت: چند وقتی است که مرد جوانی به‌نام مهدی را به‌عنوان خدمتکار استخدام کرده‌ام. شب گذشته مهدی پس‌از نظافت خانه، برای من و دو میهمانم آبمیوه آورد.

اما بعد از خوردن آبمیوه 24 ساعت بی‌هوش شدیم وقتی به هوش آمدم متوجه سرقت طلا، گوشی تلفن همراه و خودروی پژو پرشیا یکی از میهمانانم شدم.باتوجه به اظهارات مرد میانسال، تحقیقات برای دستگیری مهدی آغاز شد و همزمان کارآگاهان پایگاه سوم پلیس Police آگاهی پایتخت با سرقت مشابهی مواجه شدند. شاکی این پرونده گفت: حدود 6 ماه پیش شخصی به‌نام مهدی برای اصلاح موهایش به مغازه‌ام آمد. بعد از مدتی با او دوست شدم. ساعت 11 شب 28 فروردین بود که مهدی به مغازه‌ام در خیابان رسالت آمد. از من خواست تا او را به خانه‌اش در میدان آرژانتین ببرم.

در بین راه او به من نوشیدنی مسموم داد. بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم و وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم. مهدی به غیر از خودروی پرایدم، یک میلیون و 500 هزار تومان نیز با عابر بانک از حسابم سرقت کرده بود. کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار به‌نام مهدی با بیش از 8 فقره سابقه دستگیری شدند. بررسی سوابق متهم حکایت از آن داشت که مهدی 5 دی سال گذشته با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شده اما به خانه‌اش درمنطقه تهران پارس برنگشته است. درشرایطی که از متهم پرونده هیچگونه آدرس و نشانی مشخصی وجود نداشت تیم تحقیق موفق شد متهم 38 ساله را در منطقه شهرری دستگیر کند.

متهم پس از دستگیری به سرقت‌های سریالی در مناطق شمال تهران (تجریش، زعفرانیه)، یوسف آباد، نارمک و... اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: به‌عنوان خدمتکار یا ریختن طرح دوستی با سوژه‌هایم و پس از جلب اعتماد آنها نقشه سرقت را عملی می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به احتمال سرقت‌های دیگر از سوی متهم، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران خواستار انتشار بدون پوشش تصویر متهم شد. و از کسانی که قربانی سرقت‌های این مجرم شده‌اند خواست تا برای شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر مراجعه کنند.

منبع:رکنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها