خاطرات یک تکفیری قسمت 1/ تفکرات یک تکفیری دو آتیشه از زبان خودش / به آنان چه می گویند که حاضرند برای اهدافشان خود را بکشند؟

مقدمه کتاب «خاطرات یک تکفیری» به روایت لقمان امینی از اعضای گروهک تکفیری توحید و جهاد را بخوانید. رو ش های جذب تکفیری ها چگونه است؟ به آنان چه می گویند که حاضرند برای اهدافشان خود را بکشند؟

خاطرات یک تکفیری قسمت 1/ تفکرات یک تکفیری دو آتیشه از زبان خودش / به آنان چه می گویند که حاضرند برای اهدافشان خود را بکشند؟

با توجه به تفکرات افراطی گروهک تکفیری و نوع نگاه این فرقه به اسلام و تعاریف و تفاسیر متضاد آنها از اسلام و سنت پیامبر (ص) لزوم آشنایی مسلمانان جهان با این نگاه اجتناب ناپذیر است.

رو ش های جذب تکفیری ها چگونه است؟ چگونه آموزش می دهند؟ به آنان چه می گویند که افرادشان حاضرند برای اهدافشان خود را نیز بکشند؟ در ایران چگونه یارگیری نموده اند؟ آیا خطر تکفیری ها هنوز ایران را تهدید می کند؟ آیا برای جذب به سراغ ما نیز خواهند آمد؟

خبر فوری در نظر دارد تا خاطرات یک تکفیری اهل سنت به لقمان امینی که در خانواده‌ اهل سنت در سنندج که در سال 1365 متولد شده بود و به یک گروهک تکفیری پیوسته بود را برای شما مخاطبین عزیز باز نشر کند.

لقمان امینی بعد از اینکه متوجه می شود نگاه افراطی و برخلاف اسلام در تفکر تکفیری چگونه است برای آگاهی مردم از این تفسیر ضد اسلام خاطرات خود را در قالب یک کتاب با نام خاطرات یک تکفیری به رشته تحریر درآورد تا مردم و خصوصا جوانان با این تفکر آشنا شوند.

خبر فوری طی سلسله مطالبی هر روز قسمتی از کتاب خاطرات یک تکفیری را منتشر می کند.

بخش اول

در مقدم کتاب خاطرات یک تکفیری می خوانید:

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِي السِّلْمِ کَافَّةً وَ لا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّيْطانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبينٌ

ای کسانی که ایمان آورده اید ، همگی در برابر خدا تسلیم شوید و از او دستور بگیرید و گام های شیطان را دنبال نکنید که او برای شما دشمنی آشکار است .

نویسنده می نویسد : تکفیر، کلمه ای که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری گوش هایمان با آن آشناست، رادیو، تلویزیون، صفحات اینترنت، سینما و نقل قول خیلی ها امروز این عبارت است.

در مقدمه کتاب می خوانید: بشریت در قرن 20و 21 شاهد فجیع ترین جنایات در کشورهای اسلامی است که نظایرآن را در هیچ جای این کره خاکی نمی توان پیدا نمود و جالبتر آنکه این جنایت ها به نام اسلام انجام گرفته و به پای اسلام نوشته می شود. امروز سربازان شیطان بزرگ که میراث دار جنایاتکاران صهیونیزم و جنگجویان صلیبی قرون وسطی هستند پس از مشاهده پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با فراگیر شدن این حس انقلابی در دیگر کشورهای اسلامی از بیم نابودیشان همچون اسلافشان که دیگر ادیان توحیدی را از مسیر خود منحرف نمودند با تحریف مکتب انسان ساز اسلام و شستشوی مغزی جوانان مسلمان و غیر مسلمان و آموزش آنان با این آموزه های کانالیزه شده سربازانی را برای جنگ های صلیبی نیابتی خود بکار می گیرند تا آنان ماشین جنگی اهداف پلیدشان گردند تا به زعم خود انتقام خود را از اسلام و انقلاب اسلامی بستانند.

نویسنده ادامه می دهد: در این میان کشور ما که مهد این انقلاب به شمار می رود و به عنوان ستون خیمه مقاومت در منطقه شناخته می شود اصلی ترین هدف این جریان سازی شوم است. دشمن در سال های اخیر اقدامات فراوانی را به منظور ایجاد تزلزل در نظام اسلامی انجام داده است از مقابله سخت در طول جنگ تحمیلی تا عملیات های پیچیده و گسترده اطلاعاتی و روانی و از جنگ فرهنگی تا نبرد اقتصادی هر چه که توانسته بکار بسته است. اما یکی از ارکان قدرت همانطور که همه می دانند وحدت طیف ها و مذاهب مختلف در کشور است که همیشه از سمت همه دشمنان با ابزار های گوناگون مورد هجمه واقع شده است. لذا گروه های مختلف فکری که یکی از قویترین و خطرناک ترین آنان جریان تکفیری ها می باشد همواره به دنبال جذب و سازماندهی و عملیات های گسترده در این مرز و بوم بوده اند. که بحمدالله با عنایت حضرت ولیعصر عج ، هدایت های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج تا کنون نتوانستند طرفی بربندند. اما علیرغم همه این زحمات گاها برخی جنایات از سمت جریانات تکفیری در غرب و یا شرق کشور به وقوع پیوسته است، جنایاتی مانند جنایات عبدالمالک ریگی در شرق کشور و یا گروه توحید و جهاد در غرب کشور.

رو ش های جذب تکفیری ها چگونه است؟ چگونه آموزش می دهند؟ به آنان چه می گویند که افرادشان حاضرند برای اهدافشان خود را نیز بکشند؟ در ایران چگونه یارگیری نموده اند؟ آیا خطر تکفیری ها هنوز ایران را تهدید می کند؟ آیا برای جذب به سراغ ما نیز خواهند آمد؟

اگر می خواهید جواب این سئوالات و دهها سوال دیگر خود را در این رابطه بدانید پس با ما همراه باشید با «خاطرات یک تکفیری»، او که خود روزگاری یک تکفیری متعصب بوده اکنون از گذشته خود و گروهش برایمان حکایت خواهد کرد.

لقمان امینی فرزند توفیق در خانواده‌ای ساده و سخت کوش اهل سنت در سنندج در سال 1365 دیده به جهان گشوده است، لقمان تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم به پایان رسانده بود و قصد ورود به دانشگاه را داشت که توسط دوستانش منصرف از حضور در دانشگاه می‌شود، وی دو خواهر و یک برادر دارد و حاصل ازدواجش دو فرزند به نام‌های یحیی و زهرا است.

لقمان امینی بنا به اظهاراتش به دلیل بی‌اطلاعی از واقعیت‌های «تفکر وهابیت»، در سن 22 سالگی وارد گروهک تروریستی «توحید و جهاد» می‌شود و یکسال بعد با ورود به این گروهک تروریستی، مرتکب جنایاتی از قبیل ترور ماموستا شیخ الاسلام می‌گردد.

لقمان مدتی بعد از ورود خود در این گروهک تروریستی؛ متوجه تناقضات بسیاری در افکار، عقاید و عملکردهای سران گروه در طی حضور و فعالیتش می‌شود و تصمیم به جدایی موقت از گروه می‌گیرد تا با تحقیق در مورد عقیده و عملکرد خود و باورهای تلقین شده از سوی فرماندهان و هیئت شرعی گروه، بار دیگر باورهای خود را مورد سنجش و تطبیق با قرآن و روایات نبوی قرار دهد.

وی پس از تحقیقات، مطالعه و جلسات مختلفی که با ماموستاها و طلبه‌های علوم دینی اهل سنت داشت، به اشتباه خود در پیروی از باورهای «وهابیت» و «تکفیر» پی می‌برد و پس از ندامت و پشیمانی‌های حاصله از عملکرد خود، به دنبال راهی برای جبران اشتباهات خود بود تا اینکه در سال 1389 دستگیر می‌شود.

لقمان برای جبران گذشته پر خطای خود و آگاه‌سازی افرادی که در دام تکفیر قرار دارند، اقدام به نوشتن خاطرات خود نموده تا بلکه چراغ هدایتی برای افرادی باشد که طعمه تکفیر شده‌اند.

پس با ما همراه باشید در قسمت بعد...

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها