اتمام پروژه توسعه شبکه آبرسانی سراوان در ماه جاری

ابروفراخ گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده سعی شده پروژه توسعه شبکه آبرسانی روستای سراوان که در اسفند امسال جهت رفاه حال مردم منطقه به اتمام برسد.

اتمام پروژه توسعه شبکه آبرسانی سراوان در ماه جاری

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایسنا، مناابروفراخ در جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان با اشاره به اهمیت پسماند، اظهار کرد: مقوله پسماند تاتحقق و ساماندهی کامل سایت سراوان به عنوان اصلی‌ترین موضوع شهرستان در دستو ر کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت با بیان اینکه حل مشکلات زباله سراوان بستگی به اقدامات و تعهدات انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط دارد، افزود: مردم منطقه سراوان در راستای مشکلات عدیده این سایت زباله فشار زیادی را متحمل شده‌اند.

ابروفراخ با اشاره به تخصیص و جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی پسماند سراوان توسط شهرداری رشت، عنوان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی توسط شهرداری به طورکامل جذب شده است که ضمن تسریع در اجرای کامل پروژه‌های پیش بینی شده انتظار می‌رود سریعا برنامه‌های بهسازی و سازماندهی سایت مذکور نیز به صورت کامل اجرایی شود.

وی با اشاره به خرید دستگاه‌های لازم از جمله لودر و بیل زنجیری و دستگاه زباله کوب گفت: این دستگاه‌ها جهت سایت خریداری و انتقال آن به سایت روند ساماندهی سایت را نیز بهبود می‌بخشد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده سعی شده پروژه توسعه شبکه آبرسانی روستای سراوان که در اسفند امسال جهت رفاه حال مردم منطقه به اتمام برسد.

ابرو فراخ با تاکید به موضوع پایش و کنترل سایت زباله سروان ادامه داد: شن ریزی و سمپاشی مداوم سایت همانند روال گذشته با جدیت در حال انجام و پیگیری است.

وی در رابطه به احداث حوضچه آرامش در محل سایت نیز گفت: زمین جهت احدات تصفیه خانه شیرابه توسط منابع طبیعی به طور جدی در حال پیگیری باشد.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها