روزنامه فرهیختگان ادعا کرد:

لاریجانی از مسئولیت در راهبری پرونده چین استعفا داد


21 مهر 1400 - 10:15
61668082ae8df_2021-10-13_10-15
روزنامه فرهیختگان مدعی شد که مذاکرات تهران و پکن به معاون اول رئیس‌جمهور واگذار شده است.

علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی و مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین طبق شنیده‌ها با روی کارآمدن دولت سیزدهم از سمت خود در راهبری این توافقنامه استعفا داده تا پیگیری فرآیندهای مربوط به این سند راهبردی ۲۵ ساله به دست تیم دولت و معاون اول رئیس‌جمهور سپرده شود.

سنگ بنای قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین به سفر سال ۹۴ شی جینگ پی به ایران بازمی‌گردد. دراین سفر ضمن انعقاد ۱۷ سند همکاری میان دو کشور مقرر شد طرفین پیگیر انعقاد قراردادی استراتژیک و طولانی‌مدت باشند.

روزنامه فرهیختگان مدعی شد که مذاکرات تهران و پکن به معاون اول رئیس‌جمهور واگذار شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

61668082ae8df_2021-10-13_10-15
21 مهر 1400 - 10:15

علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی و مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین طبق شنیده‌ها با روی کارآمدن دولت سیزدهم از سمت خود در راهبری این توافقنامه استعفا داده تا پیگیری فرآیندهای مربوط به این سند راهبردی ۲۵ ساله به دست تیم دولت و معاون اول رئیس‌جمهور سپرده شود.

سنگ بنای قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین به سفر سال ۹۴ شی جینگ پی به ایران بازمی‌گردد. دراین سفر ضمن انعقاد ۱۷ سند همکاری میان دو کشور مقرر شد طرفین پیگیر انعقاد قراردادی استراتژیک و طولانی‌مدت باشند.

منبع: انتخاب

38

نظرات 30
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
س 0 0 پاسخ 1400/7/22 -09:24

کارخوبی کرد بابا برو دنبال کارهای خودت که این مدت انجام ندادی

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/7/22 -08:08

قیمت پسته توی بازار لاری ،چند شده؟!

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/7/22 -06:14

خانواده لاريجاني ها دورشان به درک واصل شدند

رضا شاه 0 0 پاسخ 1400/7/22 -04:27

فقط که علی وخانواده اش که عراقی نیستند جناب شاهرودی ملعون هم مال آن خطه بودند وقضای ایران دردستش بود. کل ماجرای ان قلاب اسلامی ورفتن شاه وجنگ 8 ساله مال این بودکه شاه ازپذیرفتن جنگ با عراق وعربستان پرهیز میکرد.ولی آقایان با این پیش شرط برسرمسندقدرت قرارگرفتند.تاریخ شفاهی ایران.

محسن 4 0 پاسخ 1400/7/21 -21:36

زمان اون نرسیده که باج دادنهای هنگفت به چین و روسیه تموم بشه ؟!

نوروزی 2 0 پاسخ 1400/7/21 -21:21

خدایی مخبر بیچاره مال این حرف ها نیست یه افای صفری کنار مخبر است بنظر من مشکوک به جاسوسی به نفع چین است سه سال سفیر ایران در چین بوده مدت هاست در ستاد اجرایی معاون مخبر بوده

ایران 10 1 پاسخ 1400/7/21 -18:51

الحمدلله رب العالمین. دیگه برن خونه هاشون و از حقوق های نجومی بازنشستگیشون ادامه حیات بدن و به ریش ملت بخندند. اجازه بدن یه فامیل نخبه ی دیگه بشینه به مسند. والا.

فرهاد 2 0 پاسخ 1400/7/21 -17:59

علی اردشیر عراقی شما نباید به همین سادگی کنار بکشین چون دوازده سال به عنوان رئیس مجلس به کمک برادرت عاملی عراقی تو قوه قضائیه سند دوزد فسادها اختلاس رانتخواری راتایید و تصویب کردین ملت را بدبخت کردین شما نباید کوتاه بیایی به هیچ وجه چون وجود شماهاست این همه بی عدالتی چندین سال شاهدش بودیم اما اون خداوند بزرگ و بلند مرتبه عدالت را اجرا خواهند کرد مهم نیست فقط صبر داشته باش تا اون روزم بیاد

رحیم اب منگل 1 10 پاسخ 1400/7/21 -17:39

من با او در جبهه اشنا شدم. نفس حقی دارد.همیشه دوستت دارم‌علی اقا

د 8 0 پاسخ 1400/7/21 -17:31

ضربه ای که امثال لاریجانیها به مردم و کشور زدند، هیچ دشمنی در طول تاریخ به ایران نزده بود، چون دین و ایمان مردم را غارت کردند، و کشور را با نام دین و خدا، در باتلاق تباهی غرق کردند. با یاور مستضعفان مقابله کردند، به اعراب بیشتر از فارس ها اهمییت دادند، پرهیزگاران را منزوی، و دروغگویان و چاپلوسان را میدان دار کشور کردند.

منصور 1 0 پاسخ 1400/7/21 -17:26

مخبر میتونه کتش را تکون بده!!!!!

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1400/7/21 -17:02

بهتر

کاربر ناشناس 10 1 پاسخ 1400/7/21 -16:11

بسه تا حالا هر چی توانمندی این لاریجانیها نشون دادن مردم از اینا بدشون میاد

علی 4 0 پاسخ 1400/7/21 -16:04

جهنم آن باید بازنشسته شود و گرنه گرونا دکتر قلابی را بازنشست خواهد کرد انشالله....

ناشناس 30 3 پاسخ 1400/7/21 -14:56

زورکی دوازده سال با لابی رییس مجلس شده بود. فقط قانون برای روحانی وطرف داران روحانی تصویب می کرد . در خبرها نوشته بودند که شرکت کرسنت امارات ١٧هزارمیلیارد یورو ایران را در دادگاه محکوم کرده یکی از مقصران اصلی لاریجانی است که در مجلس زنگنه را با لابی گری وزیر نفت کرد.

حامد 4 0 پاسخ 1400/7/21 -14:43

بهتر اگه هر کاری تونست قبلا انجام داد فی مان الله

ایرانی آباد و آزاد 11 0 پاسخ 1400/7/21 -13:58

با این قرارداد ۲۵ ساله ننگین مردم و کشور را به چاه انداخت و وابسته کرد و خود فرار کرد !!!! مملکت بی در و پیکر و بی قانون و رها شده و بی صاحب که هیچ مسئولی جواب گوی کار خود در مقابل قانون و مردم نیست متاسفانه...!!!!

احمدی نژاد 10 0 پاسخ 1400/7/21 -13:55

یکی از سوار ملت پیاده شداز بس سوار ملت شده بود خسته شد

کارشناس رسمی 7 0 پاسخ 1400/7/21 -13:14

ایشان مسوول قرارداد پنجاه ساله با وطنش عراق خواهد شد

به علی لاریجانی 9 0 پاسخ 1400/7/21 -13:12

بد نام برو از همه دور شو، بد نام برو طعمه گور شو

کاربر ناشناس 17 0 پاسخ 1400/7/21 -12:43

۱۲ سال رییس مجلس بود یه قانون تصویب نشد که افراد ضعیف بالا بیان یا دردی ازشان درمان شود. علم بدون عمل بدرد نمی خوره خیلی بکار ملت نمی آیی فقط بدرد روحانی و اطرافیانش خوردی وبس برای بقیه عروسک بودی جناب لاریجانی وبرادران

ناشناس 1400/7/21 -14:00

قبول دارم لاریجانی کاری نکرد ولی این مجلس به اصطلاح انقلابی تو همین یک سال یه قوانینی رو تصویب کرده که والا دلمون واسه لاریجانی تنگ شده

محمد 4 0 پاسخ 1400/7/21 -12:43

بخدا این آقایون گنه دارن اینقدر کار کنند بازنشسته بشن

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/7/21 -12:18

باید بازنشسته سیاسی شود

خودم 5 0 پاسخ 1400/7/21 -12:06

ن میخواد استعفا بده بهتری بهتره به ایران فروشی به ارباب چینی اش ادامه بده

شیرزاد 5 0 پاسخ 1400/7/21 -11:42

جناب لاریجانی، ناراحت کننده است یکجورایی درکت میکنم( بنده همراه چند نفر یک شرکت را از صفرتا بازدهی بنا کردیم هنگام بازدهی ، یاران مدیریت سر رسیدن وبا ما چند نفر ، بای بای) خب دیگه روزگاره ، برو ولایتتون آخر عمری عشق وحالتو بکن ، با اون قلب زپرتیت!

ایرانی 7 0 پاسخ 1400/7/21 -11:35

چه عجب الحمد لله