رئیس جمهور وارد یاسوج شد/ رئیسی: امیدوارم گام‌هایی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد برداریم

رئیس جمهور کشورمان در جریان پنجمین سفر استانی خود به همراه جمعی از وزرا، صبح امروز نهم مهرماه ۱۴۰۰ وارد یاسوج شد.

رئیس جمهور وارد یاسوج شد/ رئیسی: امیدوارم گام‌هایی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد برداریم

حضور در گلزار شهدای یاسوج، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، دیدارهای چهره به چهره با مردم و حضور در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

همچنین دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان، بازدید از برخی پروژه‌ها و حضور در نشست با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور است.

گفتنی است تعدادی از وزاری دولت سیزدهم نیز در این سفر رئیس جمهور را همراهی و به نمایندگی از رئیس جمهور، زیرساخت‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کنند.

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون حضور می یابد، همچنین اوجی وزیر نفت به شهرستان‌های گچساران و باشت، ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی به شهرستانهای کهگیلویه و چرام، عین الهی وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی و فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان لنده سفر کردند.

امیدوارم گام‌هایی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد برداریم

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: توفیقی است برای بنده و همکارانم که خدمت مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد باشم و قبل از سفر دوستان مشکلات ، نیازها و گزارش‌های لازم در باره وضعیت این استان را ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندی‌های این استان را در جلسه دولت گزارش کردند.

وی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می‌شود، اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بزرگی در بخش‌های مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و نفت و گاز توسعه قابل توجهی داشته باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نیروهای متخصص این استان و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس و سایر دوستان بتوانیم مشکلات این استان را برطرف کنیم.

رئیسی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی در این سفر وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این مهم ایجاد شود گفت: انشاء الله بتوانیم در این سفر در دیدار بانخبگان، شورای اداری استان و بازدید از طرح ها مصوبات لازم برای رفع نیازمندی های این استان اتخاذ شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حامد
    0

    مارکوپولوی جهانگرد

  • ن
    0

    آقای رئیسی لطفا رفتارهای پوپولیستی را کنار بگذارید اون سفرهای پر هزینه را احمدی نژاد همشو رفته به داد مردم برسید گرانی سر به فلک گذاشته توی فصل سبزی و میوه مردم نتونستن چیزی بخرند وای به حال زمستانشون. سبزی کیلویی بیست تومن؟به نظرتون حالا وقتشه بگیم صد رحمت به روحانی؟!

    نظرات شما -
    • منصف
      0

      جناب ن ... شعار تا 1400 با روحانی را از یاد نبردیم ..... در سال 1401 باید قضاوت کنیم که رحمت به روحانی یا بالعکس ... بودجه 1400 را دولت بنفش حسن روحانی نوشته با کسری بودجه های نجومی ..... سالی که توش هستیم 4 سال پیش شعار می دادیم تا 1400 با روحانی داریم مز مزه می کنیم ......

  • غیر قابل نشر
    0

    واقعا" این سفرهای پر هزینه چه سودی برا مردم وکشور دارد .تا حالا اونجاهاییکه تشریف بردید گلستان شده ؟

  • 1401 رنگ خدای این مردم .
    0

    آقای رییسی به وضح میدانیم که شما میراث دار 8 سال بی عملی و خیانت هستید ..... پیروزی و تسلط یافتن شما بر امورات کشوری خیلی سخت خواهد بود .به این زودی ها وبه این آسانی برنامه های اقتصادی از جمله کنترل نقدینگی و تورم و همچنین قطع دست مفسدان و دلالان بنفش محقق نخواهد شد .... ولی شدیدا امیدواریم که با مدیریت قاطعانه در دوره های آینده امید حقیقی را به مردم حقیقی باز گردانید و حقوق ملی این مردم مظلوم را احیا کنید ....... ناراحت هم نشویم خودمان در سال 96 وعده گرفتیم تا 1400 بنفشی باشیم و خود کرده را تدبیر نیست ....

  • کاربر ناشناس
    0

    شک نکنید از این به بعد هرچه بلااست سر یاسوج میاد یه جوری میگن رئیس جمهور وارد یاسوج شد که انگار دیگه همه مشکلات این شهر حل میشه جمع کنید به خدا این دکان دستگاهتان را بی شرفهای نامرد

  • نیری
    0

    جناب رئیس جمهور نظر شخصی من اینه لطف کنید همون تو تهران بنشینید وفقط وفقط دستور کاهش نرخ ارز را بدهید ودلارو نمیگم هزارتومان ۱۰سال پیش بلکه همون سه هزارتومان شش هفت سال پیش کنید کم کم فقر از بین می‌ره و لازم نیست زحمتتون زیاد بشه وتا یاسوج قدم رنجه کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها