۲۴ شهریور ۱۴۰۰

حضور احمدی‌ نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام/ عکس


24 شهریور 1400 - 23:39
614244f648dbe_2021-09-15_23-39
رئیس جمهور اسبق ایران بعد از مدتی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شد.

رئیس جمهور اسبق ایران بعد از مدتی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614244f648dbe_2021-09-15_23-39
24 شهریور 1400 - 23:39

38

نظرات 52
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ملت ضیف 2 0 پاسخ 1400/6/25 -20:55

هر شب جمعه هزاران صاحب مسکن بر روح پدر دکتر احمدی نژاد صلوات می فرستند . روح پدرت شاد باشد .

عباس 32 2 پاسخ 1400/6/25 -19:29

محمود جان فدایی دارد ....بخدا تاریخ این مرد بزرگ را فراموش نمی کند بعضی می گویند که باعث شد ...حالا حسن روحانی را دیدیم و گرفتاری مردم ...پس ما محمود احمدی را دوست دارم

رضا سان 0 1 پاسخ 1400/6/25 -17:38

نظری به کامنت ها انداختم.عجب!تاریخ را ورق بزنید سال ۵۸/۹مردم حاکمیت را تحت فشار گذاشتند که خلخالی کاندیدای ریاست جمهوری بشه. یک ........ مردم ما عوض نمیشند.

دور افتاده 43 4 پاسخ 1400/6/25 -16:44

اللهی قربانت تودکتر محمود احمدی نژاد،،تا زنده هستم مهر تو از دلم نخواهد رفت.خداوند یکتای بی همتا پشت پناهت..

محمد 32 5 پاسخ 1400/6/25 -15:21

زنده باد مرد غیرتی مردم دار به فکر مردم اگه بود این مملکت اینطوری نبود همه با دل خوش زندگی میکردن الان چی یه مشتی اخوندی دارن تو این مملکت دزدی میکنن حق مردم ایران بدبخت دارن میخورن میشنن دور همدیگر میخورنن و میخندند و فردا میان تو تلویزیون میگن بخاطر کمبود مواد اولیه با افزایش 30 درصدی فعلان جنسها کشیده بالا بنظرم بچها این حرفا هیچی نیسته که ما میزنیم فقط باید بشینیم و منتظرشون وایسیم که امام زمان ظهور میکنه که این مملکتو درست کنه و گر نه تا زنده هستیم تو بدبختی باید به سر ببریم

محمدایمان 22 3 پاسخ 1400/6/25 -14:50

مموتی جان خودم عشق منی داداش

احسان 11 1 پاسخ 1400/6/25 -14:32

ممولی کجایی

امین 44 5 پاسخ 1400/6/25 -14:16

زنده باد آقاي احمدي نژاد هرکسی تهمت به ایشان میزنه مشکل داره یا جزء افراد خاصی میباشد

یوسف 4 13 پاسخ 1400/6/25 -14:13

کار کرد برای کردم ولی دو سال آخررررررش رو گند زد تا الان....

حجت الاسلام پناهیان 60 8 پاسخ 1400/6/25 -13:53

آقای احمدی‌نژاد نژاد دوستت داریم، دردت به جون رییسی و روحانی و بقیه آخوندا

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/6/25 -13:27

نففس کش!!!؟

رضا،، 31 5 پاسخ 1400/6/25 -13:12

اگر خیل سازندگی ها وعمران های داخل کشوری دوره دولت احمدی نژاد نبود.......در دوره ۸ساله بیکاری وبی عاری و هپروتی و خواب دولت حسن روحانی،، ملت مجبور به برگ درخت خواری به علت تورم وحشتناک و آوارگی بابقچه وچمدان کنار خیابانها به علت نبود مسکن سازی میشدند.//**واقعاکاروزحمت کشید.زنده و پاینده باشداین مردپرارزش‌ ایران پرست.

ناشناس 8 87 پاسخ 1400/6/25 -13:08

ایشان در یک کلام عامل تحریم های فلج کننده مردم ایران بود

عباس 1400/6/25 -19:32

حرف مفت نزن ...اون ریش پرفسوری ظریف دیگه همراه کابینه محمود نبود دیدی چطور تحریم ظالمانه نیومد

علی 254 5 پاسخ 1400/6/25 -12:54

با سوادترین با مدرک دکترای دانشگاه ایران تحصیل کرده مثل بعصی ها از کشور اایرلند ١٧سال طول کشیده مدرک دکترا گرفتند رییس جمهور شده اند دروغ هم گفتند. درود برشرفت دکتر احمدی نژاد

حسین 1400/6/25 -15:48

خبر فوری! این 161 لایک در مقایسه با لایکهای سایر کامنت ها ، این مشکوک نیست؟؟

میرزا 1400/6/25 -17:32

۲.۷ غیر واقعی.مردک انگار سر دروارهِ دولاب وایساده مسافر بگیره.ابله

ناشناس 1400/6/25 -17:33

به حسین نه مشکوک نیست چون به نظر حمید رضا ۱۲۴ منفی زدن

نشر نور علم 7 20 پاسخ 1400/6/25 -12:52

بعید میدونم ایشون ادم درستی باشه ولی فساد و هرج ومرج و بی برنامگی را در قوه مجریه نهادینه نمود .اشکالی هم ندارد مبارک طرفدارنشون

ایرانی 11 1 پاسخ 1400/6/25 -12:23

لامصب چه تیپی زده،چه هماهنگی داره کت و شلوار با پبراهنش. فیگورش که حریف میطلبه

ایانی 86 5 پاسخ 1400/6/25 -11:56

بخدا هرکس به این مردبزرگواروپاکدست توهین کنه پیش خدامقصره شما که ادعا دارید بیاییدجلو مسکن پانزده ملیونی متراژنودمترتحویل بدید پول پیش هم دوملیون پس توهین نکنید

احمد اندروژ 1400/6/25 -18:17

این خرفت پرو که مردم رو خس وخاشاک خواند و در سازمان ملل در هاله ای از نور فرو رفت و تعدادی از همکارانش در بیمارستان روانی و زندانند ۸۰۰ میلیارد دلار پول نفت مملکت رو به فنا داد و شما مردم برایش هورا میکشید وای بر شما !!!!!!

حمید رضا 8 133 پاسخ 1400/6/25 -11:33

بدترین و بیسواد ترین رییس جمهور ایران تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی ایران از گور این اقا هستش

د 1400/6/25 -12:48

حمیدرضا جان ، اگر ریگی به کفش نداری، لطفا برو کمی خدمات و خیانت های روسای جمهور ایران را بررسی کن ، و سپس قضاوت کن. البته این نظر شما محترمه، از دیدگاه شما ، شاید بهترین وضعیت ، زمان قبل از انقلاب و طاغوت باشه‌.

بنده خدا 1400/6/25 -14:30

عقده ی معلم ها تمومی نداره از احمدی نژاد!!!!!!!!!!!!!

حمید رضا 8 134 پاسخ 1400/6/25 -11:33

بدترین و بیسواد ترین رییس جمهور ایران تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی ایران از گور این اقا هستش

ل 13 1 پاسخ 1400/6/25 -11:29

در حال حاضر بهتر است در یک دوره چهارساله، ایشان رئیس مجمع تشخیص مصلحت شود، تا نواقص پنهان کشور شناسایی، و حل گردد.

ب 12 17 6 پاسخ 1400/6/25 -11:14

درود بر قهرمان ملی ایران زمین دکتر محمود احمدی نژاد

علی 42 11 پاسخ 1400/6/25 -10:43

وقتی صدای پای این مرد بزرگ، قهرمان قهرمانان، جان جانان، عزیز عزیزان، دکتر محمود احمدی نژاد می آید ، آنچنان وحشتی در دل غارتگران بیت المال ایجاد می‌شود که گویا صحرای محشر به پا شده است. سلام و صلوات خداوند بر امام زمان عج و یاورانش که در خدمت به خلق خداوند سر از پا نمی شناسند.

طرفدار 1400/6/25 -11:40

الهم صلی علی محمدو آل محمد ... اسپند دود کنید

خودم 1400/6/25 -11:49

همشون ازیه قماشن ازدم پیشنهاد میکنم یه سرچ کنی تواینترنت عکسهای رفتن این آقا به جلسات سازمان ملل با هواپیمایی که بالای صدنفراز اقوامش رو برده ببینی ابن خانه ازپای بست ویرانه

علی 1400/6/25 -12:42

اسامی بعضی غارتگران در دستانش است.

خدا 7 14 پاسخ 1400/6/25 -10:39

تمام هارت و پورتها برای جلب مشارکت کننده گان در انتخابات بود

Hamid hoseini 15 3 پاسخ 1400/6/25 -10:03

یارانش تودولت در وزارت وصدارتند لاریجانی رفته الان دیگه دلیلی نداره نیاد شاید هم رییس بشه !!!

ئ 40 6 پاسخ 1400/6/25 -09:29

کور شود هرآنکه نتوان دید

فقیر 49 8 پاسخ 1400/6/25 -09:16

اقای احمدی نژادخیلی دوستت داریم

محمد 22 2 پاسخ 1400/6/25 -08:47

داره میگه نفس کش نبود

سید 58 15 پاسخ 1400/6/25 -08:44

احمدی نژاد مردمی بودن رئیسی را قبول دارد برای همین هم بازگشت

علی 18 4 پاسخ 1400/6/25 -08:38

بوس

مختار ثقفی 8 19 پاسخ 1400/6/25 -08:32

احمدی نژاد وزیرا و مدیران خوبی داشت همونطور هم که شاهدیم بخشی از وزیرای دولت آقای رئیسی و استاندارا در دولت احمدی نژاد بودند در 4 سال اول هم خوب کار کرد(کار جهادی) ولی در 4 سال دوم اطرافیاش مثل بقایی و مشایی و ... منحرفش کردند و باعث زاویه گرفتن با رهبری شدند.

علی 1400/6/25 -10:47

بقایی و مشایی سپر بلای احمدی نژاد در برابر هجمه های ناجوانمردانه ی امثال رفسنجانی و روحانی و .... شدند. کسانی که در برابر تمامیت خواهان بازاری صفت ایستادگی کردند و حقوق مردم مستضعف را از حلقوم غارتگران بیرون کشیدند. آیا در دولت رئیسی دوباره ، غارتگران به زندان خواهند رفت؟

ناشناس 5 21 پاسخ 1400/6/25 -08:29

سناریوی آخر بازی احمدی نژادبه پایان میرسد مهره ای که بیش از این کارایی ندارد

رحیم اب منگل 1 10 پاسخ 1400/6/25 -08:09

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر از دیو ودد ملولم و انسانم اروست

مدرسه 7 8 پاسخ 1400/6/25 -07:27

قلدر شده

احمد 6 55 پاسخ 1400/6/25 -07:18

ای بابا چقدر اوضاع ناجوره این مردک نظام را قبول نداره به رکن نظام که ریاست جمهوریه رای نمیده اونوقت میره مصلحت نظام را مستحکم کنه

خودم 1400/6/25 -10:40

حداقلش مثل تو دورو نیست که برای منافع خودش سر مردم کلاه بزاره آقا مردمی نژاد دوستدار شرف و انسانیت است.

ی 26 10 پاسخ 1400/6/25 -07:08

به نظر می‌رسد با رفتن خاندان امثال لاریجانیها و زفسنجانیها، دوباره فرزند انقلاب و امام و یاور محرومان و مستضعفان جان تازه ای میگیرد، و کابوس وحشتناکی ، مفسدان را در بر گرفته است. انشالله بزودی مشکلات برطرف، و قلب نازنین امام عصر عج راضی و خشنود خواهد شد‌.

علی 102 8 پاسخ 1400/6/25 -06:56

زنده باد دولت بهار زنده وپاینده باد دکتر احمدی نژاد