نگرانی یک اصولگرا از نفوذ احمدی نژاد در دولت رئیسی/ نگرانم آقای رئیسی از این بازی پنهان بی خبر باشد

فعال رسانه ای اصولگرا نوشت: انتخاب 10 عضو کابینه رئیسی از میان وزرا و معاونان وزیران دولتهای نهم و دهم به خودی خود مهم نیست. حرف بر سر مهره چینی هایی است که دارد تا عمق جان دولت آقای رئیسی رسوخ می کند.

نگرانی یک اصولگرا از نفوذ احمدی نژاد در دولت رئیسی/ نگرانم آقای رئیسی از این بازی پنهان بی خبر باشد

محمد مهاجری در یادداشتی نوشت: مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. من هم نگران نفوذ در دولت سیزدهم هستم. روزهای اول اینطوری نبودم اما حالا....

اما حالا نه حرف و حدیثهای در گوشی ، که بعضی انتصابها از اتفاقاتی حکایت می کند که آدم ترس برش می دارد.

انتخاب 10 عضو کابینه رئیسی از میان وزرا و معاونان وزیران دولتهای نهم و دهم به خودی خود مهم نیست. بعضی از آنها اتفاقا کارآمد و پاکدست اند. بحث بر سر تک مهره ها نیست. حرف بر سر مهره چینی هایی است که در قالب یک حرکت نرم و بی صدا اما سریع، دارد تا عمق جان دولت آقای رئیسی رسوخ می کند.

بعضی از این افراد، در دوره احمدی نژاد چاکر و مخلص و فریفته او بوده اند و حالا رخت شان را عوض کرده اند و به اسمهای قلابی خودشان را جا می زنند.

نگرانم که آقای رئیسی از این بازی پنهان بی خبر باشد و روزی چشم باز کند و ببیند رئیس جمهور واقعی احمدی نژاد است .همان فردی که پایش را روی دوش نظام گذاشت و بالا رفت و سپس به همه چیز پشت پا زد.

نمی دانم چه جوابی وجود دارد به این پرسش که: "اگر قرار است همان تفکر و شیوه احمدی نژادی در ارکان دولت لانه کند ، چرا آقای ئیسی آمده ؟ خب خود احمدی نژاد برگردد بهتر نیست؟"

حق بدهیم به هرکس که نگران است.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    وقتی پس از جنگ بنگلادش به رهبری مجیب الرحمان مستقل شد از شاه پرسیدند آیا بنگلادش را به رسمیت می شناسد شاه گفت بنگلادش یک واقعیت است اما قبل از پاکستان آن را به رسمیت نمی شناسیم ضمنا پاکستان و ایران هردو عضو پیمان نظامی سنتو بودند حالا اما احمدی نژاد یک واقعیت است هزاران مدیر کشور در دولتش بکار گرفته شده اند که عمدتا اصول گرا و متعهد هستند از این پتاسیل نمی توان چشم پوشی کرد

  • ایرانیم
    1

    باز هم صدرحمت به احمدی نژاد در برابر روحانی.8سال دفاع مقدس ملت در برابر دولت گرین کارتی روحانی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها