میرسلیم: مجمع تشخیص مصلحت با واردات خودرو مخالف است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و با موضوعی واردات خودرو مخالفت شد.

میرسلیم: مجمع تشخیص مصلحت با واردات خودرو مخالف است

سیدمصطفی میرسلیم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو طی اخطار قانون اساسی، گفت: ما باید سیاست های تقویت تولید را اجرا و از آن پشتیبانی کنیم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار و با موضوعی که در این اصلاحیه آمده است مخالفت شد، اظهار داشت: بر اساس این اصلاح، حتی واردات خودروهای معمولی گازسوز نیز آزاد شده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقداماتی که برای تولید خودروی هیبریدی در کشور شده است، گفت: با این اصلاحیه که درباره آزادسازی واردات خودرو است، از تشویق تولید و اشتغال جوانان جلوگیری می‌شود.

وی گفت: با تصویب این اصلاحیه، تولید و بررسی‌های تحقیقاتی لطمه خورده و جوانان فعال در این حوزه دلسرد می‌شوند و در شورای نگهبان هم با این موضوع مخالفت خواهد شد.

نمایندگان مجلس امروز در جریان رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو مقرر کرد که سقف تعداد خودروهای مجاز وارداتی، هر شش ماه یک بار توسط شورای رقابت تعیین شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    جدی که نمی گی ای روح بزرگ

  • ابوالحیران
    0

    پس این هو وجنجال مجلس خداروشکر بیهوده است!

  • ناشناس
    0

    حرف دلت رو بزن حالا جرات نداشت بگه من خودم مخالفم رفت سراغ مجمع .شاه بخشید ولی شاه قلی خان نه !

  • یعقوبی
    0

    خودت بهترین خودرو داری.گور پدر بقیه

  • امیری
    0

    گویا عده ای رسیدن قیمت آزاد خودرو به قیمت کارخانه با منافعشان سازگار نیست!

  • یا خدا
    0

    #هوالحق #ای آنکه به ملک خویش پاینده تویی وز دامن شب صبح نماینده تویی کار من بیچاره قوی بسته شده بگشای خدایا که گشاینده تویی /// مفسدان مافیای خودرو بعنوان یکی از هزاران سر هیولای فساد در کشور در اعماق نهادهای حکومتی نفوذ کرده و همراه با سایر شرکای اجنبی دشمن تحریمچی در گرانی و کمبود کالاها از دارو و عذا تا خودرو و پوشک...!!!

  • بازوند
    0

    در تعجبیم که چرا آقای میرسلیم این حرف و زده ، بخدا مردم دیگه جا ندارن پراید 20میلیونی شده 160میلیون ، بجای اینکه دفاع کنید تا قیمتها بیا پایین شما دارید بیشتر بمردم فشار میارید ،با آزاد شدن واردات بار سنگینی از رو دوش مردم میاد پایین ، مردم داغون شدن مگر حقوق کارو کارگری ده برابر شده که بتونن هزینه ده برابری پراید را پرداخت کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها