حزب‌الله عراق: گروهک‌های داعش توسط عربستان و امارات اداره می‌شوند

حزب‌الله عراق اعلام کرد، گروهک‌های داعش مستقیما از سوی سرویس اطلاعات عربستان و امارات مدیریت می‌شوند.

حزب‌الله عراق: گروهک‌های داعش توسط عربستان و امارات اداره می‌شوند

به گزارش سایت المیادین، ابوعلی العسکری، مسؤول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد، گروهک‌های داعشی در منطقه توسط عربستان و امارات اداره می‌شوند.

گردان‌های حزب‌الله عراق روز یکشنبه این خبر را اعلام کرد و العسکری هم به پلیس فدرال شهادت یکی از نیروهای خود را در پی حمله گروهک‌های تکفیری داعش به ایست بازرسی در کرکوک تسلیت گفت.

وی افزود، در کرکوک و اطراف نینوا نیروهای پیشمرگ تحرکات گروهک‌های جنایتکار را تسهیل می‌کنند و به همین دلیل باید تحت فشار قرار بگیرند تا حمایت از تکفیری‌ها را کنار بگذارند.

این مسؤول امنیتی تاکید کرد، فرماندهان حشد شعبی مخصوصا در مناطق شمالی باید زمام امور را در دست گرفته و در برابر توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی هوشیار باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    خوتون هم دستکمی از داعشی ها ندارید دیغ به دیغ میگه رویت سياه

  • جنوبی
    0

    تازه متوجه شدید، ؟ چه زود یادتون رفت موقعی سوریه درگیر تروریست ها شد سردار به عراق هشدار داد اگه دیر بجنبید داعش تو خاک عراق میاد حرفش گوش ندادید تا اومد تو خونه هاتون بعد کاسه چه کنم چه کنم گرفتید، اگر سردارها جوانان نبودن الان عراقی وجود نداشت، هنوز تازه میگه تروریست به کمک عربستان و امارات و اسرائیل تقویت میشن،. بعد از رفتن سردار دیگه شما هم عرضه ندارید آرامش عراق تضمین کنید،. دیر بجنبید از جنازهاتون تپه درست میکنن، الان هم برادران طالبان گوش بفرمان عربستان و پاکستان میان کمک عربستان.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها