فرمانده انتظامی استان:

۵۱ قاچاقچی کالا در زنجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا طی یک ماه گذشته، ۵۱ قاچاقچی کالا دستگیر شده و بیش از ۸۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان زنجان کشف شد.

۵۱ قاچاقچی کالا در زنجان دستگیر شدند

سردار رحیم جهانبخش در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه‌ ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، با جدیت در دستور کار پلیس استان زنجان قرار گرفته است.

وی در رابطه با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت یک ماه در استان زنجان اجرا شده و بر همین اساس تعداد ۵۱ نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول در رابطه با کشفیات اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان، تصریح کرد: در اجرای این طرح مقادیری کالای قاچاق اعم از نهاده های دامی، دخانی، احشام، طیور و غیره کشف و ۴۸ دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان در رابطه با ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در زنجان، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق در این طرح مذکور را بیش از ۸۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

جهانبخش با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها