سرپرست شهرداری:

صفر شدن موجودی حساب‌های شهرداری عسلویه/ فضای سبز شهر در حال نابودی است

سرپرست شهرداری عسلویه گفت: با توجه به مشکلات مالی حساب های شهرداری صفر شده است و حقوق کارکنان این شهرداری دو ماه پرداخت نشده است.

صفر شدن موجودی حساب‌های شهرداری عسلویه/ فضای سبز شهر در حال نابودی است

عبدالرضا بری اظهار داشت: شهرداری را با مشکلات فراوانی تحویل گرفتیم از نداشتن بودجه، حقوق معوقه کارکنان، خرابی ماشین آلات حمل زباله، بدهی سنگین پیمانکاران و مشکلات دیگر ، و با وجود این همه مشکلات با کمک و حمایت اعضاء شورا به مردم خدمت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات شهرداری عسلویه مستهلک بودن ماشین آلات حمل زباله است که نیاز به تعویض دارند و اگر خدای نکرده این ماشین‌ها از کار بیفتند در بحث زباله فاجعه در شهر رخ خواهد داد.

بری اضافه کرد: متاسفانه در گذشته فضای سبز شهر را نابود کردند ، سرانه فضای سبز هر فرد ١٣ متر مکعب است که متاسفانه در شهر عسلویه این سرانه به ٩ مترمکعب رسیده و با توجه به آلودگی هوای عسلویه شهروندان نیاز مبرم به ایجاد فضای سبز دارند که اقداماتی در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به دلیل نداشتن بودجه برخی از کارکنان از جیب خود هزینه می کنند تا کارها متوقف نشود و مشکلاتی برای شهروندان به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری عسلویه افزود: یک سری نشست هایی با همراهی اعضاء شورا با مدیران شرکت ها داشته ایم و نیازهای اساسی خود را مطرح کرده ایم که قول همکاری داده اند و امیدوارم که نتیجه بخش باشد تا شرمنده مردم نشویم.

وی در پایان افزود: یکسری پروژه ها در گذشته به شهرداری تحمیل شد که اصلاً وظیفه شهرداری نبوده است که در حال حاضر ما را دچار مشکل کرده است و باید این پروژه ها را تکمیل کرد.

منبع: ایلنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها