رونمایی از تمبر شهدا بدون حضور خانواده شهدا/ مسئولین ردیف جلو بودند

در اقدامی از سوی بخشداری کردیان جهرم، امروز تمبر اختصاصی شهدای قطب آباد بدون حضور خانواده شهدا رونمایی شد.

رونمایی از تمبر شهدا بدون حضور خانواده شهدا/ مسئولین ردیف جلو بودند

امروز آئین رونمایی از تمبر اختصاصی شهدا در قطب آباد جهرم بدون حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس انجام شد، اقدامی که باعث رنجش ۶۰ خانواده شهید این بخش شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم در همین زمینه اظهار کرد: بنده در جریان رونمایی از تمبر اختصاصی شهدا بودم اما توفیق حضور در این مراسم را نداشتم.

مجتبی براکه بیان کرد: طبق تماس‌های تلفنی چند تن از خانواده‌های شهدا و ناراحتی شدید آنان متوجه شدم که از هیچیک از خانواده‌های شهدای قطب آباد برای این مراسم دعوت نشده است.

عضو شورای اسلامی قطب آباد جهرم ابراز کرد: طبق شنیده‌ها فقط یک نفر از خانواده شهید سلامت (شهید داوود اولیان) در این مراسم دعوت شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در جای خود سوال برانگیز است، اضافه کرد: شهر قطب آباد دارای ۷۶۰۰ نفر جمعیت است که ۶۰ شهید والامقام را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.

جواد زارعی یک برادر شهید نیز در این باره گفت: برای رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای قطب آباد از هیچ نهادی هیچ تماس و یا نامه‌ای مبنی بر دعوت از پدر بنده بعنوان پدر شهید نداشتیم.

وی با اظهار تألم و ناراحتی از نحوه برگزاری این آئین بیان کرد: این اقدام بخشداری کردیان باعث جریحه دار شدن احساسات خانواده‌های شهدای قطب آباد شده است.

زارع بیان کرد: قطعاً زینت بخش این مراسم وجود خانواده‌های شهدایی بود که بی هیچ چشمداشتی ثمره زندگیشان را سپر گلوله کردند تا این مملکت به دست دشمنان نیفتد.

این برادر شهید عنوان کرد: مگر چند پدر شهید در قطب آباد در قید حیات است که از هیچیک از آنان برای حضور در این مراسم که متعلق به آنان بود دعوت نشده است.

وی اضافه کرد: در همه مناسبت‌ها که مسئولین حضور دارند ای کاش در این مراسم از کسانی که باید بعنوان میهمان اصلی حضور داشتند، دعوت به عمل می‌آمد.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها