سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات:

حسام الدین آشنا مجرم شناخته شد

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات گفت: هئیت منصفه، حسام الدین آشنا را با دو اتهام نشر اکاذیب و قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم دانست.

حسام الدین آشنا مجرم شناخته شد

احمد مؤمنی راد اظهار کرد: در روز یکشنبه دهم مرداد ماه ۱۴۰۰ در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به یک پرونده جرم سیاسی به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

وی افزود: قبلاً به شکایت این متهم که حسام الدین اشنا نام دارد با عناوین نشر اکاذیب و قصد تشویش اذهان عمومی در دو شکایت رسیدگی شده بود.

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات اعلام کرد: بعد از اعتراض متهم دیوان عالی کشور آن را به شعبه هم عرض عودت داده بود و دادگاه با قرائت قرآن و با حضور هیأت منصفه ای غیر از جلسه قبلی شروع شد.

مؤمنی راد ادامه داد: پس از سخنان رئیس دادگاه نماینده مدعی‌العموم به شرح کیفرخواست پرداخت سپس با توجه به عدم حضور متهم وکیل او به صورت مبسوط و تفصیلی به دفاع از او پرداخت و سپس متهم با تأخیر ۴۰ دقیقه‌ای وارد شد و دفاعیات خود را مطرح کرد.

وی گفت: بعد از خاتمه دادگاه هیأت منصفه جرایم سیاسی وارد شور شد و پس از اتمام شور رأی گیری به عمل آمد و نتیجه حاصل شد.

مؤمنی راد گفت: هیأت منصفه در یک اتهام و دو شکایت متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و در ضمن با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مح
    0

    چرا دادگاه تشکیل می شود موقعی که اخرش اشنا را مستحق بخشش می داند همان اول به شاکی بگن نامبرده مورد لطف قرار می گیرد وسلام نه وقت شاک ونه وقت دادگاه کرفته نمی شود

  • دن کیشوت
    0

    حالا که آقای سردار دکتر آشنا،مجرم شناخته شده، حکمش چیست؟آیا اعدام و حبس ابد در انتظار اوست یا صاحب اعتبار بیشتری در نظام خواهد شد؟با آنچه تا کنون شاهدش بوده ایم،قطعا دومی است

  • بی ریا
    0

    سحر قریشی زنده باشه نویسنده می خوان چکا همه را بگشید همسرم را به جرم انقلابی بودن اول اول انقلاب. این روزها کشتن چون می نوشت دانستن جرم است وهمه نج م

  • رضا95
    0

    آشنا کیو داری آشنا؟

  • ساچو
    0

    طبق معمول شاه رو بخشیدند ، پدر شاه قلی در میارند. تا بوده همین بوده.........مردیم از بی کسی

  • کاربر ناشناس
    0

    روزی تو نیشکون میگرفتی چون آشنا بودی ولی الان دیگه ......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها