محدود کردن اینستاگرام تایید شد


9 مرداد 1400 - 23:14
610599873eb75_610599873eb77
یکی از طراحان طرح مجلس برای اینترنت گفت: فیلترینگی در کار نیست؛ محدودیت پهنای باند هست

 

سید عباس مرادی از طراحان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» در برنامه جهان آرا اظهار داشت: بهترین نقطه برای حکمرانی در فضای مجازی، همین جایی است که طرح صیانت قرار است وارد شود، یعنی خدمات پایه کاربردی باید فضای رقابتی ایجاد کنیم، با مزیت رقابتی که برای کاربر قابل لمس باشد.

فعلا هیچ مشابه داخلی اینستاگرام نداریم. هدف طرح صیانت این است که پلتفرمی امن ایجاد شود تا زمینه مهاجرت کاربر ایرانی به نمونه داخلی فراهم شود.مثلا در اینستاگرام پلاس، بانکداری الکترونیکی خواهیم داشت.

رویکرد طرح صیانت، بومی‌سازی و داخلی‌سازی نیست، چرا که اگر نمونه‌های خارجی هم قوانین ما را بپذیرند، همان تسهیلات نمونه‌های داخلی را دریافت می‌کنند. فیلترینگی در کار نیست ولی قطعا محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اينستاگرام.

تخفیف‌های مالیاتی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام ایرانی در نظر گرفته خواهد شد، ولی این تخفیف برای اینستاگرام آمریکایی نخواهد بود.

به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.

یکی از طراحان طرح مجلس برای اینترنت گفت: فیلترینگی در کار نیست؛ محدودیت پهنای باند هست

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

610599873eb75_610599873eb77
9 مرداد 1400 - 23:14

 

سید عباس مرادی از طراحان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» در برنامه جهان آرا اظهار داشت: بهترین نقطه برای حکمرانی در فضای مجازی، همین جایی است که طرح صیانت قرار است وارد شود، یعنی خدمات پایه کاربردی باید فضای رقابتی ایجاد کنیم، با مزیت رقابتی که برای کاربر قابل لمس باشد.

فعلا هیچ مشابه داخلی اینستاگرام نداریم. هدف طرح صیانت این است که پلتفرمی امن ایجاد شود تا زمینه مهاجرت کاربر ایرانی به نمونه داخلی فراهم شود.مثلا در اینستاگرام پلاس، بانکداری الکترونیکی خواهیم داشت.

رویکرد طرح صیانت، بومی‌سازی و داخلی‌سازی نیست، چرا که اگر نمونه‌های خارجی هم قوانین ما را بپذیرند، همان تسهیلات نمونه‌های داخلی را دریافت می‌کنند. فیلترینگی در کار نیست ولی قطعا محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اينستاگرام.

تخفیف‌های مالیاتی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام ایرانی در نظر گرفته خواهد شد، ولی این تخفیف برای اینستاگرام آمریکایی نخواهد بود.

به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.

منبع: جماران

72

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رهگذر 1 0 پاسخ 1400/5/10 -13:53

پهنای باندو اگر کم کنی ،بسیار کند وشاید اصلا باز نشود وبه این میگن کلاه شرعی !!!!یعنی حاضرند قسم بخورند که فیلتر نکردن وراست هم میگن ولی اون سایت واپلیکیشنو کلا از کار انداختن ادم متحیر میشود برا این نقشه ها!!!!!

تامی 0 0 پاسخ 1400/5/10 -13:04

با این کارها مگر میشه جلوی اطلاعات و فن اوری رو گرفت حالا خواهید دید که از این به بعد روی پشت بام خانه ها دهها بلکه صدها دیش ماهواره ای نصب بشه و از انطرف هم تقویت انتهای ماهواره ای راستی از گرانی و تورم. بی خانمانی. خاموشی وو اعتیاد و. قاچاق کالا و.... چه خبر اینها مشکلات جامعه و مردم نیست ؟؟؟!!!!!

جواد 0 2 پاسخ 1400/5/10 -12:27

شعار ملت ماست ... مرگ بر آمریکا... آمریکا در چه فکریه....ایران پر از بسیجیه.

یاحق 1 0 پاسخ 1400/5/10 -12:03

من ازایستا استفاده نمیکنم اما عده ای دارندشرافتمندانه نان زن وبچه شون رودرایستاگرام درمی آورند. درصورتی که نصف جوانان ما بیکارن عده ایشون خرج مخارج زندگیشون وابسته به اینترنت است. وقتی جانشینی برایش ندارید فقط دارید نون بری میکنیدشمادردتون گردش اطلاعاته فقط محدودیت وفشارحداکثری به معیشت مردم ‌.. دولت بی کفایت وبی لیاقت میخوادمیخ آخرروبه تابوتش بزنه..

محمد رضا مرادی 10 2 پاسخ 1400/5/10 -09:36

حیف فامیلی تو که مرادی هست، اخه گوشکوب کدوم اپلیکیشن های قبلی تون کار کرد یه برنامه شاد برای آموزش مجازی نتونستین طراحی کنید باز از واتس اپ استفاده شد. خاک بر سر مردم این کشور که با اینهمه ثروت واستعداد دست شما نادون هاست

ناشناس 8 0 پاسخ 1400/5/10 -09:09

فقط استار لینک. له له می زنیم براش

خیالی 3 0 پاسخ 1400/5/10 -07:59

اگر با همین فرمون جلوبرویم به 1/1/1نزدیک میشیم

برزگر 14 0 پاسخ 1400/5/10 -07:55

به اسم داخلی کردن اینستاگرام ،خوب پولی به جیب می زنن ،دزدهاااا

گرانی 6 0 پاسخ 1400/5/10 -07:50

چطوریه این مسئله سریع حل و فصل شد چون مجلسی ها به نفعشون اینطور باشه....هرچی به نفع خودشون باشه انجام میدن... ولی در مورد گرونی کمرشکن و بدبختی مردم هیچ کاری انجام نمیدید و هر روز قیمت مواد خوراکی نان برنج روغن پنیر میوه پوشاک خانه مسکن اجاره و بدبختی همه چیز داره میره بالا ولی چون خودشون حقوق بالا میگیرن مهم نیست آه نمیگن

محسن 4 0 پاسخ 1400/5/10 -07:22

با محدود كردن هيچ چيز درست نميشه. چرا كاري ميكنيد كه همه جوون ها به بهونه به دست آوردن اينترنت برن سراغ دامان (به قول خودتون) دشمن. هميني كه بود رو ميتونستيد كنترل كنيد بهتر بودااااا ... اون يكي رو ديگه نميتونيدكنترل كنيد. ظاهرا دشمني شما با مردم خيلي ريشه قوي تري داره تا دشمني دژشمن.

دکستر 1400/5/10 -10:33

حیدر کرار 10 0 پاسخ 1400/5/10 -04:58

دستور جنگ را صادر خواهیم کرد اگر محدودیت ایجاد کنید

شهروند 0 0 پاسخ 1400/5/10 -01:04

وقتی مردم حمایت نکنند و از اینستاگرام داخلی استفاده نکنند مجبور می شوند محدودیت را حذف کنند . البته به شرط وحدت مردم و عدم استفاده از نسخه تقلبی داخلی . دزدی از جیب ملت .

کریمی قدوسی 0 0 پاسخ 1400/5/10 -00:35

تشکر،کلا اینترنت را قطع کنید هیچ کسی کاری نمی تواند بکند .مردم همه خوشحال هستند.

کنیکه 0 0 پاسخ 1400/5/10 -00:24

هنر ام نیست که وقتی در قدرتی مردم را سلاخی کنی

رمضانی 1 0 پاسخ 1400/5/10 -00:24

بجای محدود کردن پهنای باند پهنای ظرفیت ونقدپذیری خود را افزایش دهید عمریست به هر بهانه ای بر سر روحانی می کوبید حداقل از او و وزیر شجاعش یاد بگیرید با وجود فضای به شدت منفی علیه او ودولتش هیچگاه شهروندانش را ازاطلاع رسانی و آگاهی محروم نکرد

احمق ها 24 2 پاسخ 1400/5/9 -23:35

وقتی پهتنلی باند را کم میکنید فیلتر شکنم کار نمیکنه بابا کلی از سایتهای مورد نیاز کار ما طراح ها و برنامه نویسها از اونور فیلتره روی ما

developer 1400/5/10 -01:07

اصلا ربطی به برنامه نویسان نداره . مربوط به اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگه است . تو چطور برنامه نویسی هستی که این نکته ساده رو نمی دونی ؟؟؟ !!!!!!!!!!! یه برنامه نویس راه دسترسی خودش رو پیدا می کنه . تو برنامه نویس نیستی .

ناشناس 1400/5/10 -18:27

تو اصلا نمیفهمی چه سایتهایی ما استفاده میکنیم وقتی پهنای باند کاهش پیدا کنه و اینترنت ملیشون راه بیفته ما نمیتونیم نه وارد گوگل بشیم و نه سایتهای دارای فیلتر که الان با فیلتر شکن میریم

شیرتوشیر 36 2 پاسخ 1400/5/9 -23:26

اینها مشکل مردم نیست مشکل اصلی مردم گرونی ووضعیت معیشت مردمه که قراره روحانیت پیشرو در همه امور حل کنه!

ناشناس 44 4 پاسخ 1400/5/9 -23:24

بر پدرتون لعنت نمیام داخل اون پلتفرم اشغالتون پهنای باند باعث میشه اصلا صفحه باز نشه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks