اسحاق جهانگیری؛

بازدید هوایی معاون اول رئیس جمهور از مناطق دچار تنش آبی ‌خوزستان/ رصد وضعیت تالاب هورالعظیم

معاون اول رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به استان خوزستان، به صورت هوایی از تالاب هورالعظیم بازدید کرد.

بازدید هوایی معاون اول رئیس جمهور از مناطق دچار تنش آبی ‌خوزستان/ رصد وضعیت تالاب هورالعظیم

اسحاق جهانگیری که عصر روز گذشته به استان خوزستان سفر کرده است، صبح امروز برنامه‌های دومین روز سفر خود را با بازدید هوایی از وضعیت تالاب هورالعظیم آغاز کرد .

هم اکنون معاون اول رئیس جمهور از مسیر رودخانه کرخه ، درحال بازدید از تالاب است .

روز گذشته و در اولین روز حضور جهانگیری در استان خوزستان، وی از وضعیت سد کرخه بازدید و در نشست با سران عشایر و شیوخ استان در اهواز، در جریان مشکلات کم آبی و بی آبی ایجاد شده در برخی از شهرها و روستا‌های استان خوزستان قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور ‌‌با حضور در سد کرخه با توضیحات وزیر نیرو و مدیر این سد در جریان وضعیت ذخیره سازی و چگونگی رها سازی آب برای تامین آب مورد نیاز پایین دست این سد قرار گرفت.

وی در این بازدید بر ضرورت مدیریت مخزن سد کرخه برای رفع نیازهای آب شرب و به ویژه کشاورزی مردم استان خوزستان در فصل پاییز با توجه به پیش بینی کاهش بارندگی ها در سال جاری تاکید کرد.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ایرانی
    0

    ارز ۴۲۰۰ خوب بهشون ساخته . مردک بی مایه حالا هم که اومده بازدید باید با هواپیما منطقه رو رصد کند . بی وجدان تویی که از بالا با یه نگاه مشکلات رو حل میکنی تا حالا کدوم قبرستونی بودی .

  • امیر
    0

    احتمالا سیصد ملیون بابت هزینه پرواز هلی کوپتر ب فنا رفت...کاش رییس جمهور نداشتیم...این هزینه ها هم نمیشد.

  • قلندر واقعی
    0

    دوستت داریم جناب جهانگیری

  • باور
    0

    سلام خداقوت به همه ی عزیزانی که در راه ابری ایرانی قدم بر می دارند / گویا بعد از قبول قطعنامه 598 توسط ایران به دستور امام ره مقامات ارشد آن دوره ک شامل هاشمی ره و رضای سردار و شخمانی و گروه دولت به این نتیجه بچگان می رسند که حالا قرار به صلح و عهد نامه الجزایر جنگ تمام شود که در این عهدنامه ایران موظف است به مرزهای دهه 20خورشیدی برگردد لذا بسیاری از قسمتهای حور العظیم و آبادان خرمشهر و تا سوسنگرد و بستان ... به عراق واگذار شد و ایران هزاران هکتار کوچک شد / این بیان صددرصد درست هست ولی تصمیم بچه گانه چه بود این بود که «دیگی که واسه ما نمی‌جوشه سر سگ توش بجوشه» یعنی چی یعنی مسئولین بی لیاقت و بدون کار کارشناسی و دست بردن به اراده خداوند قرار شد آب ورودی به حور و باتلاقها ووو از شادگان و جاهای دیگر گرفته شود نتیجه اش این شد 15 سال بعد طوفان و گردوخاک نمی از کشور را گرفت و پایتخت ایران تهدید به ریزگرد شد مسئولین دیدن چه غلطی کردن شروع کردن به انواع توضیحات الکی و خوراک داخلی ولی برادر شمخانی در یک برنامه زنده سیما پرده از راز ریزگردها برداشت الان هم داریم این خطا را تکرار می کنیم کم آبی و زحمت ها به اهالی کشاورز و دامدار... نفس و کیفیت آب و هوای مردمان خوزستان دادیم حال حتماً اعتراضات به نفع ایران و مقامات حکومتی است که دیر نشد اشتباه بچه گانه «دیگی که واسه ما نمی‌جوشه سر سگ توش بجوشه» تکرار نکنیم یعنی مردمان خوزستان امر به معروف و نی از منکر کردن چون در ایران به مسئولین حکومتی بگی بالای چشمتان ابروست از کوره درمیرن و قهر می کنند حالا لطفاً دست به چرخه آب کمتر بزنید

  • پیلوشکی
    0

    از کی تا حالا مشکل اب خوردن رو هوایی بررسی میکنن؟!

  • فقیر و زیر خط فقر
    0

    گرمازده نشی عزیز / حتماً باید اعتراضات شما را به خدمت به داخل ایران یعنی چراغی که ب خانه رواست به مسجد حرامست یاد آور بشند از بیرون دم مدیترانه به خلیج فارس و خوزستان و به دریای پرشین و به کشور پرشین باگردید که نشود که چوب بگیرند بالای سرتون تا کاری کنید برجام بمیرد ملت می میرد و چوب بالاسر زنده می شد تا نباشد چیزکی مردم نگویند که پول بیت المال داره بیت الحال تندروها می شه و زمین رفاه دریای مدیترانه نه دریای خلیج فارس خوزستان بشتاب رئیسی زمان کار برای ایران است نه اسدخان و یمن و لبنان و غزه هرچقدر دارید در سوریه زحمت می کشید دلار خرج می کنید د درصدش هم خرج خوزستان کنید چراکه تمام دلار نفتی از خوزستان است بس الان م امریکا خوزستان تحریم کرده مابقی ایران فقط مصرف کننده ست کشور به خوزستان نجات می یابد مرسی گرمازه نشی لطفاً خاک شیر تخم شربتی بدهید به پینوکیو

  • رضا سان
    0

    خب آقای جهانگیری خودت بچه جنوب هستی خجالت کشیدی هان؟ میخواهی تتمه ذخیره آب خوزستان هم رهاش کنی تا دولت بعدی..........این شد راهکار خاک بر سرت روحانی که فقط تمرکزت روی برجام بود این تورم هم زیر سر توست هی اسکناس بدون پشتوانه چاپ کردی تا کار اینطور بالا گرفته.......

  • سجاد
    0

    توی این هشت سال مردم رو فقط از بالا دید ... تو این یه هفته میخاد مشکل مردم رو حل کنه..

  • رضا
    0

    این چماق رو صورت معاون اول اجازه میده جایی را از اون پنجره کوچک ببینه چون تو این هشت سال که اینطور نشون میده.

  • بهرام حسنی
    0

    دیگه به خودشون اجازه نمی دن رو زمین راه بدن. احتمالا WCهم با هلی کوپتر میدن.

  • سید حسین
    0

    احسنت خوب ببین

  • حاج حمید
    0

    من نمیدونم اینا دارن بچه گول میزنن؟؟ ازصبح تاشب سیاه بازی ایشون داره باهواپیما مناطق رو بررسی میکنه!!!!!!!! ؟؟

  • شبنم
    0

    لیاقت ما همین بی وجدان ها هستند نه بیشتر

  • خاتون
    0

    واز اون بالا برامردم تشنه دست تکون داد ....

  • امیر1
    0

    یعنی نمی شود از پول های که خرج سوریه لبنان یمن وغیره .....می شود یک آب شیرین کن بذارن خلیج فارس تا مردم استفاده کنند

  • ممد
    0

    خداوکیلی جناب ریسی یه معاون اولی انتخاب کن که شکل وشمایل داشته باشه نه مثل جهانگیری نیم متری دماغ داشته باشه

  • صفو
    0

    دماخو از ارتفاء وضغیت را رصد مینویند.خخخخ فدایی داری حضرت دماخ

  • حسین
    0

    اینها امدن برای ویرانگری نه سازندگی ،به چی داری نگاه میکنی مردک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها