متن زیبای نیمار در تمجید از مسی

نیمار بعد از قهرمانی تیم فوتبال آرژانتین در کوپا آمریکا، نامه ای احساسی برای مسی نوشت.

متن زیبای نیمار در تمجید از مسی

بامداد دیروز تیم ملی آرژانتین توانست با شکست یک بر صفر مقابل برزیل به مقام قهرمانی کوپا آمریکا دست پیدا کند و پس از ۲۸ سال در یک رقابت ملی پیروز شود.

نیمار دقایقی پیش در صفحه مجازی خود به این باخت واکنش نشان داد و نوشت:

«باختن مرا اذیت می‌کند. انگار باختن چیزی است که به آن عادت ندارم و ناراحت می‌شوم. دیروز وقتی باختیم می‌خواستم بروم و بهترین و بزرگترین بازیکنی که تاکنون در کنارش بازی کردم را در آغوش گیرم. دوستم و برادرِ بزرگ‌ترم مسی. من بسیار ناراحت بودم و به او گفتم که لعنت به تو که پیروز شدی. من خیلی ناراحتم که باختم و جام را از دست دادم. من بسیار برای مسی احترام قائلم به خاطرکاری که در فوتبال کرده و مخصوصا تاثیری که روی من گذاشته است. من از باختن متنفرم ولی مسی از این قهرمانی لذت ببر. فوتبال منتظر تو برای چنین لحظه‌ای ایستاده بود. به تو تبریک می‌گویم برادر.»

منبع: خبرآنلاین

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • از ایران
    0

    ای حرفا دیگه فایده ای نداره برادر

  • مهدی مرادی
    0

    نیمار واقعا بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری نیست بازیکن برزیلی تاثیر گذار فقط رونالدو رونالدینهو روماریو ریوالدو روبرتو کارلوس دونگا

  • بندری
    0

    امیدوارم این اخلاق ورزشی ورزشکاران ماهم بهش اهمیت بدن، وقتی باختی دارن بهمدیگه توهین نکنن، چه تیم خودی چه خارجی، یادمه هنوز جام جهانی قبلی وقتی برنامه بازی تیمها مشخص شد که چقدر واسه همین مسی از طریق فضای مجازی متاسفانه از سوی بعضی ایرانیها توهین شنید.، که پیشکسوت هنرمند ما مرحوم مشایخی مأمور به عذرخواهی و دلجویی از مسی شد، چرا بعضی از ما ایرانیها اینقدر توهین به دیگران برامون راحته حتی بنده خدا کاری به ما نداشته باشه باز ما باهاش کار داریم.؟

    نظرات شما -
    • خدایا توبه
      0

      بله واقعا گل گفتین و حق مطلب رو به خوبی ادا کردین. بله با رونالدو و نامزدش هم رفتار زشتی شد از سوی برخی هم میهنانمان. واقعا چه شدیم؟ با خودم هم هستم البته که حتما شده و بوده جایی حرفی زدم که نمی بایست می زدم و بعدش پشیمان شدم...یادش به خیر..روزی روزگاری نه چندان دور کشورمان را به فرهنگ و ادب و هنرش می شناختند.زبان دوم وبلاگ نویسی هم زبان خودمان بود...رییس جمهور کشور ما بود که دم از گفتگوی تمدنها زد و ... .حالا باید حواسمان باشد بچه حرفهای ناپسند خودمان یا دولتمردانمان را پای رسانه ها نبیند و نشنود...پناه بر خدا...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها