تصمیم باشگاه بارسلونا درباره پیراهن شماره ۱۰ مسی

با جدایی لیونل مسی از بارسلونا، پیراهن شماره ۱۰ این تیم خالی شد و حالا باشگاه درباره اعطا یا ندادن آن به بازیکنی دیگر تصمیم‌گیری کرده است.

تصمیم باشگاه بارسلونا درباره پیراهن شماره ۱۰ مسی

باشگاه بارسلونا قصد دارد پیراهن شماره 10 این تیم که در 16 سال اخیر بر تن لیونل مسی بود را پس از جدایی این ستاره آرژانتینی بایگانی کند، البته فعلاً برای یک سال.

مسی دو هفته پیش با جدایی‌اش از بارسلونا همه هواداران این تیم را شوکه کرد. او با اینکه خواهان ماندن بود و حتی برای امضای قرارداد جدیدش با بارسلونا کاتالونیا برگشته بود، به دلیل ناتوانی باشگاه در پرداخت حقوقش مجبور شد این تیم را ترک کند و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود.

با جدایی مسی بحث‌هایی درباره اینکه آیا پیراهن شماره 10 بارسلونا باید بایگانی شود یا نه شکل گرفت هرچند طبق مقررات لالیگا، بایگانی کردن یک شماره غیرمجاز است. با این حال باشگاه بارسلونا تصمیم دارد که پیراهن مسی را در فصل جدید به هیچ بازیکنی ندهد. در واقع ظاهراً این باشگاه قصد دارد هر بازیکنی ارزش‌ها و لیاقتش برای پوشیدن پیراهن شماره 10 این تیم را نشان داد، این پیراهن را به او بدهد.

در صورتی که در ادامه فصل نظر باشگاه تغییر کرد و تصمیم به اعطای پیراهن شماره 10 این تیم به یک بازیکن دیگر گرفته شد، ممکن است که این پیراهن به یکی بازیکنان جوانی که از آکادمی لاماسیا برای تقویت تیم تحت هدایت رونالد کومان به تیم اصلی راه یافته است، داده شود.

نشریه اسپورت همچنین با رد شایعه‌ای که اخیراً منتشره شده، نوشته است اگر فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی آبی و اناری‌ها در این تیم بماند هم پیراهن شماره 10 بارسلونا به او داده نخواهد شد.

پیراهن شماره 10 بارسا از سال 2009 که رونالدینیو از این تیم جدا شد تا پایان فصل گذشته در اختیار لیونل مسی قرار داشت.

منبع: تسنیم

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها