بیش از هزار پرونده تخلف صنفی در بوشهر تشکیل شد

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال، بیش از هزار پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

بیش از هزار پرونده تخلف صنفی در بوشهر تشکیل شد

رضا جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان بوشهر، نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات به صورت جدی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری ۲۲ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات اصناف استان بوشهر انجام شده است که دارای افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال قبل است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل هزار و ۹ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال شده است.

وی از انجام ۷۴۵ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط طی این مدت خبر داد و اضافه کرد: این گشت‌ها منجر به تشکیل ۵۸۷ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال شده است.

جمالی ادامه داد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق در سطح عرضه در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۳۱۰ مورد بازرسی صورت گرفته و منجر به تنظیم ۴۲ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۵۶ میلیون ریال شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این پرونده‌ها به منظور رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها