وضعیت نخست‌وزیر لوکزامبورگ بعد از ابتلا به کرونا «وخیم» است

دولت لوکزامبورگ اعلام کرده وضعیت سلامتی نخست‌وزیر این کشور به دلیل ابتلا به کرونا وخیم اما پایدار است و به همین دلیل باید در بیمارستان بماند.

وضعیت نخست‌وزیر لوکزامبورگ بعد از ابتلا به کرونا «وخیم» است

دولت لوکزامبورگ روز دوشنبه اعلام کرد وضعیت «خاویر بتل»،‌ نخست‌وزیر این کشور کوچک اروپایی که به کرونا مبتلا شده، وخیم اما پایدار است.

به گزارش رویترز، طبق اعلام دولت لوکزامبورگ، بتل روز یکشنبه به دلیل تداوم علائم، کاهش درصد اشباع اکسیژن خون، در بیمارستان بستری شد و بنابراین کادر پزشکی معالج وی به این نتیجه رسیدند که ادامه بستری او برای یک دوره دو تا چهار روزه به منظور تداوم کنترل شرایط وی و انجام آزمایش‌های بیشتر ضروری است.

بتل ۴۸ ساله کمی بعد از نشست دو روزه اتحادیه اروپا در بروکسل در اواخر ژوئن، جایی که سران دیگر اروپا مانند «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان و «ماریو دراگی» نخست‌وزیر ایتالیا و سایر رهبران اروپا حضور داشتند، ابتلایش به کرونا تایید شد.

لوکزامبورگ، کشوری با جمعیت ۶۳۰ هزار نفر بین آلمان، بلژیک و فرانسه قرار دارد و در ده روز گذشته با خیز موارد ابتلا به کرونا مواجه شده است. این کشور ۷۱ هزار و ۳۱ مبتلا و ۸۱۸ فوتی را از ابتدای همه‌گیری ثبت کرده است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها