نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

مشکلات کولبری و بیکاری جوانان اصلاح و رفع شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه جوانان باید نقش پر رنگی در پیشرفت کشور داشته باشند، گفت: مشکلات بیکاری، کولبری و دستفروشی باید با کمک جوانان و دولت اصلاح و رفع شود.

مشکلات کولبری و بیکاری جوانان اصلاح و رفع شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست با جمعی از نمایندگان کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان سقز اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید به وسیله انسان‌های مؤمن، معتقد به آرمان‌های انقلاب، جوانان متخلق و انقلابی در جامعه ترویج داده شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید امیدوار به آینده و نقش پر رنگی در پیشرفت کشور داشته باشند، افزود: مشکلاتی همچون بیکاری، کولبری و دستفروشی در استان کردستان با کمک جوانان و دولت اصلاح و رفع شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به جوانان و نمایندگان کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان سقز بیان کرد: از فعالیت‌های مؤسسات خیریه و همچنین کارآفرینی حمایت و این کانون‌ها را در این راستا تقویت می‌کنیم.

وی به نقش ورزش در جذب جوانان اشاره و اظهار کرد: دغدغه ورزش یک واقعیت است، چراکه امروز ورزش حرف اول را در جذب جوانان می‌زند بنابراین باید به مطالبات و خواسته‌های قشر ورزشکار توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر تقویت امید به آینده و فصای ایجاد شده در دولت انقلابی، افزود: کانون‌ها و به‌ویژه جوانان معرف فرهنگ شهرشان باشند و مسائل شهر را بیان کنند و در مجمع‌های جوانان شهر همفکری کنند تا گره‌ای از مشکلات باز شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این نشست اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی روی پای خود ایستاده‌اند و بدون حمایت مالی از ارگان خاصی، فعالیت می‌کنند و جامعه جوان، خانه‌های قرآن، تشکل‌های ورزشی و فرهنگی را با عشق و علاقه نمایندگی می‌کنند.

یادآور می‌شود،‌ در پایان این نشست هر یک از نمایندگان کانون‌ها و جوانان فرهنگی، ورزشی، دانشجوی، بسیجی، هلال‌احمر و کمیته امداد سقز بر بکارگیری و اعتماد به جوانان در پست‌های مدیریتی، استفاده اصولی و درست از ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، سد و رفع بیکاری، کولبری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای بیمارستان تازه تأسیس شفا، تسریع در اتمام فرودگاه، جاده سقز به سمت بوکان و بانه، ازدواج آسان برای جوانان، اهتمام به ورزش بانوان و ایجاد دانشکده پزشکی در سقز تأکید کردند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تاکسی ران
    0

    رانندگان تاکسی را بیمه کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها