کشف ۶۹ میلیاردی اخلال در نظام اقتصادی

فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از کشف بیش از ۶۹ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی بدلیل عدم تحویل ۳ هزار و ۶۶۹ تن نهاده های دامی به مصرف کنندگان خبر داد.

کشف ۶۹ میلیاردی اخلال در نظام اقتصادی

سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر عدم بارگیری و یا تاخیر در انتقال و تحویل ۳ هزار و ۶۶۹ تن نهاده های دامی به ۱۴ خریدار و مصرف کننده واقعی در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی های لازم، صحت گزارشهای دریافتی برای پلیس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده های دامی به این خریداران خودداری کرده بود، شناسائی شد.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی و با پیگیری و تلاش ماموران، نهایتاً تمامی محموله های موردنظر به صورت کامل، هر چند با تاخیر چند روزه تحویل خریداران شد.
سردار "امان اللهی" در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله ها را ۶۹ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها