گفتگو با امام زمان قلابی در اصفهان/ ویدئو


30 خرداد 1400 - 14:31
60cf11d130e05_2021-06-20_14-30
امام زمان قلابی در شهر اصفهان، مردی بود که در آخرین روزهای قبل از انتخابات سوار بر اسب در سطح شهر اصفهان می تاخت و اغتشاش ایجاد کرده بود.

مرد شیاد اصفهانی که قصد داشت خود را جای امام زمان جا بزند، با توهین به حکومت در سطح شهر اغتشاش ایجاد کرد و در نهایت با مخالفت مردم و حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

این مرد در اولین گفتگوی منتشر شده، انگیزه خود را بیان کرد.

او گفت: «صبح بود که لباس سبز پوشیدم و با شنل سبز سوار اسب شدم و در شهر اصفهان می تاختم و شعارهای تند بر علیه حکومت می دادم و با نیروهای پلیس هم درگیر شدم.»

او در ادامه گفت: «شعارهای ضد حکومتی می دادم و داشتم به سمت دروازه شیراز می رفتم. آنجا تجمع زیاد بود. یک نفر روی سمند رفت و با او درگیر شدم و شیشه های سمند را شکستم. این کارها را به قصد براندازی حکومت انجام می دادم و می خواستم کاری کنم که انتخابات انجام نشود.»

مرد شیاد در ادامه افزود: «من ۱۴ سال سابقه کیفری دارم و اگر خدا قبول کند این پانزدهمین سابقه من است!»

او در آخر گفت: «دور تا دورم را ماموران محاصره کردند و در نهایت دستگیر شدم.»

امام زمان قلابی در شهر اصفهان، مردی بود که در آخرین روزهای قبل از انتخابات سوار بر اسب در سطح شهر اصفهان می تاخت و اغتشاش ایجاد کرده بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 خرداد 1400 - 14:31

مرد شیاد اصفهانی که قصد داشت خود را جای امام زمان جا بزند، با توهین به حکومت در سطح شهر اغتشاش ایجاد کرد و در نهایت با مخالفت مردم و حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

این مرد در اولین گفتگوی منتشر شده، انگیزه خود را بیان کرد.

او گفت: «صبح بود که لباس سبز پوشیدم و با شنل سبز سوار اسب شدم و در شهر اصفهان می تاختم و شعارهای تند بر علیه حکومت می دادم و با نیروهای پلیس هم درگیر شدم.»

او در ادامه گفت: «شعارهای ضد حکومتی می دادم و داشتم به سمت دروازه شیراز می رفتم. آنجا تجمع زیاد بود. یک نفر روی سمند رفت و با او درگیر شدم و شیشه های سمند را شکستم. این کارها را به قصد براندازی حکومت انجام می دادم و می خواستم کاری کنم که انتخابات انجام نشود.»

مرد شیاد در ادامه افزود: «من ۱۴ سال سابقه کیفری دارم و اگر خدا قبول کند این پانزدهمین سابقه من است!»

او در آخر گفت: «دور تا دورم را ماموران محاصره کردند و در نهایت دستگیر شدم.»

منبع: رکنا

66

نظرات 58
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ص _ ن 1 0 پاسخ 1400/4/1 -22:12

جهان در انتظار عدالت . عدالت در انتظار مهدی

تهمتن 3 0 پاسخ 1400/3/31 -10:44

بله در سایه لطف حکومت و شورای نگهبان اصلاحات رسما فوت کرد،حالا این آقایان همیشه مدعی می خواهند تقصیر را گردن کی بندازند خدا داند؟ پس فردا حتما دشمن فرضی و اسرائیل و آمریکا مقصر شناخته خواهند شد.

farid 0 0 پاسخ 1400/3/31 -09:43

امام کدوم زمان

اشنا 6 3 پاسخ 1400/3/31 -03:52

نمی دانم در این مملکت بعضی ها یبوست خود را هم به پای اصلاح طلبان می گذارند که دلیل آن جنس گرفتن از موتوری است آنقدر از اصلاحات گفتید کنار کشیدند که تشت رسوایی از پشت بام افتاد اصلاح طلبان با رای بالا ابرو داری می کردند آن راهم از مردم ونظام گرفتید حکومت به چه قیمتی

رامین 3 1 پاسخ 1400/3/31 -02:03

سلام، این بنده‌ی خدا به احتمال بسیار زیاد دچار اختلال روانی، احتمالا از نوع خلق دو قطبی؛ می‌باشد. لذا انتشار فیلم اعمال وی، بویژه که بخوبی قابل شناسایی است؛ عملی غیر اخلاقی است.

برجامی 3 6 پاسخ 1400/3/31 -01:49

چرا حقیقت رو نمیگیدچون تلخ است اینگونه آدمها دست پخت آمریکا ، اسراییل ،منافقین کوردل ،سلطنت طلبان ،دزدان ،اختلاسگران ،مفسدین اقتصادی ، زمین خواران مزدوران وایادی شیاطین وخائنین وطن فروش است.

ایرانی 2 1 پاسخ 1400/3/31 -01:17

بعضی از اقایون دم ازغیرت میزنند کاش ی نگاه به وضع جامعه بکنید تا کلمه غیرت معنی بشه یا یسر از اینستاتون بگیرین یا وضعیت فحشا توجامعه مون... غیرت؟

پشه کوره 0 1 پاسخ 1400/3/31 -00:36

آخرین و خطرناکترین امام زمان قلابی محمد بن عبدالله قحطانی بود که سال 1980 میلادی هشت ماه پس از انقلاب ایران در حرم مکی اعلام حضور کرد . او و پیروانش توانستد به مدت هفده روز حرم مکی را اشعال کنند که با دخالت نیروهای امنیتی به قتل رسید و ماجرا پایان یافت.

من 5 20 پاسخ 1400/3/30 -22:22

از نظر من امام زمان همین بود که سینه سپر کرد

حسین 1400/3/31 -09:42

خجالت بکش این چه حرفیه

ناشناس 4 2 پاسخ 1400/3/30 -22:10

لطفا درست پخش کنید توش صوت نگذارید اعصاب مردم وخورد نکیند

سید 6 4 پاسخ 1400/3/30 -22:09

خودت هستی دروغ نگو. ما قبولت داریم

خسته 6 3 پاسخ 1400/3/30 -21:02

داداش اون چیزی که تو زدیرو من می خوام

رضا اصغری 2 4 پاسخ 1400/3/30 -20:56

در این مملکت هر کس ساز خودرا می زند انهم ساز خود را می زند

متفاوت 1 0 پاسخ 1400/3/30 -20:09

اگربه فلسفه روانشناسی افکار وانگیزه های برانگیختگی انسانی ازنتیجه خواسته های درونی نفس انسانی اگاهی کامل داشته باشید حتما خواهیدفهمید که امام زمان،عج،به این راحتی ها مانندظهور پیامبران قبلی دم به تله اراذل واوباش مذهبی وغیرمذهبی نمیدهد ونخواهد داد،اوفقط اگاهی همراه با عمل میدهد تازمانی که انسانها به شعور وخوداگاهی کامل برسند وبربی شعوری خودپی ببرند،یعنی اوهرگزظهورنخواهد کرد ،،یک چیزی توی این مایه ها،،مگردروقتی معین که علمش فقط نزد خداست که شعورمطلق است.

متفاوت 1400/3/30 -21:30

واین یعنی مصیبتی ناگواردرانتظاربشریت است یابه تعبیری یعنی قربانی شدن همه انسانها وعدالت اینچنین است متاسفانه یا خوشبختانه.

ناشناس 4 6 پاسخ 1400/3/30 -20:08

فقر و نداری مردم به این کارها واداشته

ممد 3 2 پاسخ 1400/3/30 -19:43

مدعی کجا بود؟! این پشمک دوغکی هم نی!! :))))

عدالت خواه 7 6 پاسخ 1400/3/30 -19:28

خواهشا نگوید امام زمان قلابی بگوید مرد شیاد سبز پوش اصلا درست نیست کلمه قلابی را در کنار اسم مبارک بیاورید

ستم‌دیده 2 6 پاسخ 1400/3/30 -19:07

این‌جاش‌تیمارستانه‌در‌زمان‌انتخابات کی‌اجیرش‌کرد

الهه 15 12 پاسخ 1400/3/30 -18:19

اینم از دستپخت حکومت آخوندی.

ممد 1400/3/30 -19:44

تو هم لابد تهدیگ سوختشی :)))

ستم‌دیده 6 14 پاسخ 1400/3/30 -18:17

اصلاح‌طلبان‌فرستاده‌بودند‌مردک‌خل‌وچل

علی 17 5 پاسخ 1400/3/30 -18:15

حالا کاری ندارم ولی اگه واقعا خود امام زمان بیادم خوب شما بازم میگید قلابیه. حخخخخخخ

ساسان 12 5 پاسخ 1400/3/30 -17:54

این بیچاره رو نشوندین اعتراف بگیرید مثلا...این بدبخت اختلال روانی به اسم اسکیزوفرنی داره..باید بستری بشه...خب این اگه بینش داشت به رفتارو حرفاش اگه موقعیت سنجی داشت که اون کارو نمیکرد...متاسفم براتون.

رامین 1400/3/31 -02:05

صحیح می‌فرمائید. به احتمال بسبار زیاد دچار اختلال خلق دو قطبی است و انتشار فیلمش عملی غیر اخلاقی است.

کاربر ناشناس 3 12 پاسخ 1400/3/30 -17:48

آخ خدایی جای یک تیله شیرگله زن خالی که باچماق آهنی بدن وقلبش راسو راخ سوراخ وتکه تکش بندازه جلوسگها

رامین 1400/3/31 -02:12

بترس از روزی که به همین راحتی و به اشتباه قضاوت شوی!

کاربر ناشناس 3 11 پاسخ 1400/3/30 -17:43

بله به همه جهان ثابت شودنتیجه هشت ساله بی‌بندوباری دولت ومسئولین که دین وعبادت ونماز ومسجدوحسینیه وزیارت گاها بهانه کروناگرفتننداعدام اعدام اعدام قیرت مردانگیشودملعون را

رامین 1400/3/31 -02:06

التماس کمی تعقل؛ وجدان و دانش

کاربر ناشناس 4 9 پاسخ 1400/3/30 -17:39

قیرت مردانگی یتان خرج دهیداورافورادازنید اگرامامزمان راواقعادوست داریدبدون کوتاهی بدون سهل‌انگاری مردباش وعمل

مهدی 1400/3/30 -19:19

مگه تو قاضی که حکم میدی

احسان 1400/3/30 -20:22

قیرت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

محمد امین 5 4 پاسخ 1400/3/30 -17:37

این سابقه کیفری باید با اعدام همراه باشه یعنی آخرین سابقه کیفری باید باشه تاکی باید تو سطح جامعه ازین حیوانات با سابقه ببینیم

رامین 1400/3/31 -02:10

کمی شعور بد چیزی نیست. اگر کسی 14 بار دیگر چنین کرده و آزاد شده و الان نیز می گوید اگر خدا قبول کند پانزدهمین بار است یعنی به احتمال زیاد بینش به عملش نداشته و بخاطر مشکل اعصاب بارهای پیش بی‌گناه شناخته و آزاد شده است. چقدر راحت به مردم دشنام داده و حکم اعدام صادر می کنید. او می توانست یک از بستگان هر یک از ما باشد که از سر بیماری چنین می کند.

هههههه 4 3 پاسخ 1400/3/30 -17:00

اگه خدا قبول کنه پانزدهمین سابقه کیفری

ایثارگر 5 4 پاسخ 1400/3/30 -16:46

این دیگه ازهلوپترجنس گرفته؟!

کاربر ناشناس 5 22 پاسخ 1400/3/30 -16:39

همان خنجر خودش تکه تکش کنیدتادرس عبرتی شود درتاریخ زمان جان امام‌رضا کوتاهی نکیدفورااورادارزنیدیاسنگباران یاآتشش بزنیدبخاطرامنییت مردمدردیدمردم اگرخدارامیپرستیدزندان مااین جانوروحشی نیستاعدامشودملعون

کاربر ناشناس 1400/3/30 -19:21

مثل این که شما مشکل روانی داری

ناشناس 1400/3/31 -02:44

واقعا چقدر سبک مغزید، خب این بنده خدا مریضه شما مریضتر

رضا 15 5 پاسخ 1400/3/30 -16:20

حالا اگه واقعا امام زمان ظهور کنه چطوری متوجه بشیم که قلابی هست یانه.... مانند چوبان دروغگو نشه....

احمد 1400/3/30 -16:44

گفتن دراخرزمان مدعیان زیاد ی پیدامیشه دیگه مشخصه که امام زمان هست یایه شخص الکی

کروناز 1400/3/30 -17:27

برای ظهور امام زمان علیه السلام ،علامتهایی هست مثل ،ظهور دجال ،صیحه آسمانی ،خروج سفیانی ،،،،،،،،،

به کروناز 1400/3/30 -22:25

دست بردارین از این خرافات واسه خدا نقشه و مسیر تعیین نکنید خدا هرجور که بدونه عمل میکنه و هیچ کس غیر از خدا نمیدونه حتی پیامبران

علی 7 0 پاسخ 1400/3/30 -16:00

کابر ناشناس دروازه شیراز تواصفهان هستش نگفت دروازه قرآن

ملول 13 0 پاسخ 1400/3/30 -15:46

در طول تاریخ شیعه هر کس گفته من امام زمانم قلابی بوده!!!

بهرام 1400/3/30 -16:46

در طول تاریخ هرکس گفته من امام زمان هستم و نماینده او قلابی بوده !!!!؛!!!!!

لیلا 7 6 پاسخ 1400/3/30 -15:27

اخه توکجاامام زمان کجا