مورد خاصی از تخلف انتخاباتی در خراسان جنوبی گزارش نشد

دبیر هیئت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: تا این لحظه، مورد خاصی از تخلفات انتخاباتی در استان گزارش نشده است.

مورد خاصی از تخلف انتخاباتی در خراسان جنوبی گزارش نشد

مسعود ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک روز مانده به شروع انتخابات، سربازرسین هیئت بازرسی انتخابات به همراه نمایندگان فرمانداران به شعب اخذ رأی مراجعه و وضعیت شعب را به لحاظ قوانین و ضوابط ابلاغی در خصوص آماده سازی شعب، فاصله گذاری اجتماعی و … مورد بررسی قرار داده‌اند.

وی افزود: در راستای ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت بازرسی انتخابات در استان راه اندازی شده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات بیان کرد: ۶۷ سربازرس در شهرستان های استان به صورت میدانی حوزه ها را مورد پایش قرار می دهند و ۱۲ نفر هم به عنوان بازرس ویژه با ابلاغ هیئت مرکزی انتخابات، به کنترل وضعیت شهرستان‌ها می‌پردازند.

ملکی با بیان اینکه به ازای هر شعبه یک نفر و در مجموع هزار و ۲۴ نفر بازرس در کنار بقیه عوامل اجرایی در انتخابات امروز حضور دارند، تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه موضوع خاصی که در فرآیند سلامت انتخابات تأثیرگذار باشد، اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رأی مردم را حق الناس می دانند و وزارت کشور نیز همچون سنوات گذشته بر برگزاری انتخابات در سلامت کامل تأکید دارد.

ملکی یادآور شد: بازرسین هیئت بازرسی انتخابات تا آخرین لحظه شمارش آرا در کنار بقیه عوامل اجرایی، موضوعات و قوانین و بخشنامه ها را رصد می کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها