۲۰ درصد زنجانی ها تاکنون در انتخابات مشارکت داشتند

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه ۱۶۰ هزار زنجانی تاکنون رای دادند، گفت: بیش از ۲۰ درصد زنجانی ها در پای صندوق های رای حاضر شدند.

۲۰ درصد زنجانی ها تاکنون در انتخابات مشارکت داشتند

سعید صفری در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه اجرای انتخابات سالم و قانونمند جزو اولویت‌های کاری است، گفت: این مهم در استان به جد دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه به خاطر بیماری تعداد شعبات اخذ رای در استان زنجان افزایش یافته است، اظهار کرد: در گذشته تعداد شعبات اخذ رای در استان ۹۲۶ شعب بود ولی امروز به دلیل بیماری تعداد شعبات اخذ رای در استان به یک هزار و ۶۳ شعبه اخذ رای افزایش یافته است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در ۲۱ شهر استان انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، گفت: تعداد ۷۲۷ نفر برای شوراهای اسلامی شهر در استان ثبت نام کردند که از این تعداد تنها ۵۶۲ نفر به رقابت می‌پردازند.

صفری تاکید کرد: در شوراهای اسلامی روستاها هم چهار هزار و ۶۵۴ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد چهار هزار و ۲۱۷ نفر تایید صلاحیت شده و به رقابت می‌پردازند.

وی ابراز داشت: بیشترین سرعت رای گیر ی در استان وقت غروب است و از مردم استان درخواست می‌شود رای گیری را به پایان رای گیری موکول نکنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه ۱۶۰ هزار زنجانی تاکنون رای دادند، تصریح کرد: بیش از ۲۰ درصد زنجانی‌ها رای دادند.

صفری بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات اقتدار نظام را تثبیت می‌کند.

وی یاد آورشد: در راستای اجرای بهتر و سریع انتخابات تعداد تعرفه بیش از ۲۰ درصد مازاد بر نیاز در شعبه‌ها افزایش یافته است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها