پیام همتی به مهرعلیزاده: مسئولیت مرا سنگین تر کردید


26 خرداد 1400 - 16:28
60c9d90d23808_60c9d90d2380f
بعد از کناره گیری محسن مهرعلیزاده از رقابت های انتخاباتی، همتی در پیامی خطاب به وی نوشت: از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پر نشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

متن نامه عبدالناصر همتی به شرح زیر است:


برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهرعلیزاده

با سلام و احترام
در مسیر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در غیاب جریانات مهم سیاسی برگزار می شود،حضرتعالی با آزادگی و صراحتتان نقش ارزنده ای به نمایش گذاشته و سعی نمودید تا صدای حذف‌شدگان این رقابت باشید.

حال که با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات،مسوولیت مرا سنگین تر نموده اید، از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پرنشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

عبدالناصر همتی
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

بعد از کناره گیری محسن مهرعلیزاده از رقابت های انتخاباتی، همتی در پیامی خطاب به وی نوشت: از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پر نشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c9d90d23808_60c9d90d2380f
26 خرداد 1400 - 16:28

متن نامه عبدالناصر همتی به شرح زیر است:


برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهرعلیزاده

با سلام و احترام
در مسیر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در غیاب جریانات مهم سیاسی برگزار می شود،حضرتعالی با آزادگی و صراحتتان نقش ارزنده ای به نمایش گذاشته و سعی نمودید تا صدای حذف‌شدگان این رقابت باشید.

حال که با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات،مسوولیت مرا سنگین تر نموده اید، از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پرنشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

عبدالناصر همتی
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

منبع: انتخاب

66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/27 -13:17

مسئولیت تو سنگینتر شد پیش بسوی بنزین لیتری 10 هزارتومن همتی=روحانی

رضا 0 1 پاسخ 1400/3/27 -01:59

واقا ادم تعجب میکنه ادم وقتی این حرفایی که مردم نوشتن میخونه شما کی مسخوایید بدونیدکه هیچ رعیس جمهوری نمیتونه کاری کنه روحانی یا همتی یا رعیسی یا هر کس دیگه ای که البته اوناییم که میتونن کاری کنن نمیزارن م2ل خاتمی یا اقای موسوی .پریروز یکی از تندروترین اصولگرایان اللنن گفت که اقای همتی شما که هیچی از شما گنده ترش اومدن نتونستن کاری کنن اول باید رهبر اجازه بده که شما این کارایی که میگین انجام بدید یعنی چی این یعنی رعیس جمهور کاره ای نیست همه چ دست رهبره تمام شد رفت رای شما هیچ کمکی ب کشور نمیکنه خلاص.

جهاندیده 1 0 پاسخ 1400/3/27 -00:16

دعای خیر برای همتی لیبرال اینست که خدایا جانش را بگیر

علی رضا 0 6 پاسخ 1400/3/27 -00:01

البته عبدالناصر ومحسن مردان نیک ایران زمین هستند ودوستشان داریم ولی خواهشا اجازه بدید تا مردم با انتخاب آدم های قویتر کشور روبه جلو ببرند وحداقل کلید ی که الآن 8سال گم شده پیداش کنند.

Fred 6 2 پاسخ 1400/3/26 -22:09

دقت کنین: فرمودند جهت ادامه این راه پرنشیب. خودش داره میگه که قراره چی به سر این کشور بیاره. راه ایشون فراز نداره. فقط نشیب داره.

احیای توان داخلی سادیسم نمی آورد . 8 3 پاسخ 1400/3/26 -20:21

آقای همتی باور کن دوران مکتب مرحوم هاشمی رفسنجانی تمام شد ..... همونی که ترامپ اون رو پاره کرد نشان از پایان تفکری بود که ظاهرش اعتدال و تدبیر بود و باطنش انفعال و ترس بود و نتیجه اش تسلیم .... تورم سنگین اینگونه نگاه را بدجوری پرداختیم با پوست مان لمس کردیم اگر شما منتخب ملت شدید با گوشت و استخوانمان طعم شکست چندین ده بار را خواهیم چشید ..... لطفا به فکر و عقلانیت جدیدی باشید که اسم و رسم های گذشته در آن رسوخ نکند .

سید رضا 7 5 پاسخ 1400/3/26 -20:15

همتی کاندیدای روکشی برای روکش کردن تمام خطاهای دولت و تصمیمات خودش

ایرانی 9 5 پاسخ 1400/3/26 -19:53

همتی !خالی کن جیب ملتی!

سید 9 4 پاسخ 1400/3/26 -19:22

کدام مسئولیت آقای اقتصادان نخبه ! تو اگر کار بلد بودی باعث این همه تورم در کشور نمی شدی کل مناظرهای تو را گلچین کنند تنها صحبت های که ازش در می آید سوپر پوششی است و ولا غیر

نمدی 12 5 پاسخ 1400/3/26 -18:48

این دو تا چه نونی به هم قرض می دهند

ناشناس 7 16 پاسخ 1400/3/26 -18:47

رای ما همتی به کوری چشم هر آنکه نتواند دید

محمد 1400/3/26 -21:12

با رای قبلیتون کور کردید همه رو، بسه دیگه

ناشناس 1400/3/26 -22:10

به پای هم پیر شین ایشالا

ع 1400/3/26 -22:10

با کمال احترام به طرفداران عزیز جناب همتی ما به جناب رئیسی رأی می‌دهیم

ناشناس 1400/3/26 -22:10

رای ما رئیسی به کوری چشم هر آنکه نتواند دید

قاسم 19 3 پاسخ 1400/3/26 -18:29

آقای همتی کدام مسئولیت !!؟ توهم زدی

هادی 15 4 پاسخ 1400/3/26 -18:19

خجالت بکشید مردم از شما نفرت دارن #غارتگران

علیرضا 1400/3/26 -18:58

ضمن تشکر بی شائبه از شما کاش اینجوری مینوشتید : خجالت بکشید مردم از شما ((هم اصولگرا هم اصلاح طلب)) نفرت دارن غارتگران

ع.م 11 21 پاسخ 1400/3/26 -17:54

دعای خیر تمام ایرانیان بدرقه ی راهت آقای دکتر همتی

احمد 1400/3/26 -22:14

انشاالله با دعای خیر طرفداران آقای همتی ، آقای رئیسی،رئیس جمهور ایران شود .

علی 1400/3/26 -22:21

نفرین خدایان عامون بر توباد ای همتی.....خخ