خراسان شمالی قهرمان نخستین لیگ سراسری یوگا ایران شد

تیم خراسان شمالی موفق شد عنوان قهرمانی نخستین لیگ سراسری یوگا کشور را به خود اختصاص بدهد.

خراسان شمالی قهرمان نخستین لیگ سراسری یوگا ایران شد

رئیس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه نخستین دوره لیک سراسری یوگا از اواخر اردیبهشت ماه در دو کلاس آغاز شده و با شناخت تیم قهرمان در بخش تیمی به کار خود پایان داد، گفت: بخش تیمیِ نخستین لیگ سراسری یوگای ایران طبق زمانبندی اعلام شده قبلی پایان یافت و این خراسان شمالی بود که با سازماندهی مناسب، دومین قهرمانی خود را در رویدادهای نوین فدراسیون جشن گرفت.

مجید جودت افزود: استان جنوبی بوشهر با بهره گیری از تجارب موفق لیگ تندرستی و با سازماندهی دقیق، رتبه دوم را کسب کرد و کرمانشاه نیز موفق شد در رقابتِ تنگاتنگِ بالای جدول با کسب رتبه سوم، با عملکردی فوق العاده، یکی از سکوهای سه گانه را از آن خود کند.

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ یوگا به منظور شناسایی برترین‌های این رشته ورزشی و تشکیل تیم‌های ملی در بخش انفرادی ادامه دارد.

جودت، برگزاری این لیگ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از عواملی که منجر به بسط و توسعه هرچه بیشتر ورزش همگانی خواهد شد توجه به برگزاری این رویدادهای است که خوشبختانه این موضوع به طور کامل در رویکرد فدراسیون مشاهده می‌شود.

وی کشف استعدادهای جدید، معرفی هرچه بیشتر انجمن ها و رشته های فدراسیون و فعال تر شدن کمیته های استانی را از دیگر فواید برگزاری این لیگ عنوان کرد و افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی از جمله لیگ یوگا در دوران کرونا منجر به پیشگیری از کم تحرکی شده و منجر به توسعه و ارتقای فرهنگ ورزش عمومی و همگانی نیز می‌شود.

رئیس هیات ورزشهای همگانی خراسان شمالی در ادامه تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی فدراسیون و هیات های ورزشی تولید ایده های جدید به منظور پرداختن اقشار مختلف به موضوع ورزش و همچنین غنی کردن اوقات فراغت نامبردگان می باشد که طی ماه های اخیر شاهد عملیاتی شدن این موضوع هستیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها