کشف اقلام خوراکی قاچاق در دره شهر

جانشین انتظامی استان ایلام از کشف بیش از ۲ هزار بطری نوشیدنی و ۲ هزار بسته آدامس قاچاق به ارزش ۲ میلیارد در دره شهر خبر داد.

کشف اقلام خوراکی قاچاق در دره شهر

سرهنگ شهاب عزیز زاده گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه جابه جایی اقلام خوراکی قاچاق خارجی در شهرستان دره شهر، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان دره شهر با تلاش و انجام اقدامات پلیسی محل دپوی این اقلام خارجی و قاچاق را در منزلی مسکونی و در یکی از روستا‌های شهرستان پیدا کردند.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از این محل، یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۲ هزار بسته آدامس و ۲ هزار و ۳۷۰ بطری نوشیدنی خارجی و قاچاق کشف کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محوله قاچاق را ۲ میلیارد ریال تعیین کرده اند، اعلام کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و از آنجا با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ عزیز زاده با اشاره به اینکه خودرو مذکور توقیف و روانه پارگینگ شده، اضافه کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقجیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها