فوری/ دومین بیانیه مهم لاریجانی خطاب به شورای نگهبان


22 خرداد 1400 - 20:39
60c4db8544553_60c4db8544557
دومین بیانیه لاریجانی درباره عدم احراز صلاحیتش تا دقایق دیگر منتشر خواهد شد.

 پیرو مباحث مطرح شده توسط سخن‌گوی شورای نگهبان، بیانیه جدید علی لاریجانی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

در این بیانیه به عبارت مهمی از رهبر معظم انقلاب خطاب به اعضای شورای نگهبان استناد شده است.

 

دومین بیانیه لاریجانی درباره عدم احراز صلاحیتش تا دقایق دیگر منتشر خواهد شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c4db8544553_60c4db8544557
22 خرداد 1400 - 20:39

 پیرو مباحث مطرح شده توسط سخن‌گوی شورای نگهبان، بیانیه جدید علی لاریجانی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

در این بیانیه به عبارت مهمی از رهبر معظم انقلاب خطاب به اعضای شورای نگهبان استناد شده است.

 

منبع: خبرآنلاین

38

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1400/3/23 -14:47

جمع کن برو بابا شورای نگهبان آبروت و خرید چون قطعا رای نمی اوردی...

59334 0 0 پاسخ 1400/3/23 -07:31

این لاریجانیها چی میخوان تو این مملکت , بابا دکمه رو بزنید برید دیگه , شما دیگه جایگاهی ندارید در بین مردم ,

هادی 1 0 پاسخ 1400/3/22 -22:10

این قایم موشک بازی رو بزار کنار

رضا 1 0 پاسخ 1400/3/22 -21:42

آقای لاریجانی طبق قانون علت عدم احراز صلاحیت را می توانند شخصا از شورای نگهبان مطالبه و بگیرند این که جار وجنجال ندارد خودتون بگیرید وخودتو ن هم اعلام بفرمایید بعد از این همه تجربه واقعا آقای لاریجانی نمی دانند این خواسته ایشان غیر قانونی است وشورای محترم نگهبان طبق قانون حق اعلام عمومی ندارد

ک 0 1 پاسخ 1400/3/22 -21:41

شکایت خدا را می خواهی به خدا بکنی؟این شورا روی تمام دیکتاتورهای عالم را سفید کرده است.

شهروند 2 0 پاسخ 1400/3/22 -21:35

مرگ سیاسی فعلا تا هشت سال دیگر بی خود دست و پا نزن صبور باش تا مثل احمدی نژاد مجبور به عبور از نظام نشوی اگر خدا عمری داد و در پیری هنوز تفلسف دانستی، شاید عرصه ای بود خدا را چه دیده ای بگذارید مردم فعلا نفس بکشند

متحیر 1 0 پاسخ 1400/3/22 -21:03

قاط زده......

سرباز 6 1 پاسخ 1400/3/22 -20:56

وقتی شورای نگهبان دروغ و پنهان کار است چه از مردم عام دارید دیکتاتورها جواب بدهید

جدی 4 1 پاسخ 1400/3/22 -20:54

واقعا پر رو تر از این دالتونهای لاریجانی رانت خور خودشونن!!!

جدی 3 0 پاسخ 1400/3/22 -20:48

واقعا پر رو تر از این دانتونهای لاریجانی رانت خور خودشونن!!!

کیان 2 3 پاسخ 1400/3/22 -20:46

آفرین یقیه این زورگویان رو بگیر ما هم بیانیه می‌دهیم واگر جواب ندادن ما این زورگویان رو تحریم میکنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks