کنایه همتی به جلیلی: ‏وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره‌شمالی است برخی باورشان نشد


21 خرداد 1400 - 16:34
60c3500723353_60c3500723356
نامزد انتخابات ۱۴۰۰ در توییتر خود با کنایه به تصاویر اخیر دیدار سعید جلیلی با کشاورزان این مدل رفتاری را با کره شمالی مقایسه کرد.

عبدالناصر همتی در توییتر خود نوشت: ‏وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره‌شمالی است برخی باورشان نشد.

این دیدار سعید جلیلی عصر چهارشنبه در عشق آباد شهرری برگزار شده بود.

پاسخ جلیلی به کنایه همتی و اشاره به اشتباه گرفتن رهبر چین و کره شمالی را اینجا بخوانید.

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ در توییتر خود با کنایه به تصاویر اخیر دیدار سعید جلیلی با کشاورزان این مدل رفتاری را با کره شمالی مقایسه کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c3500723353_60c3500723356
21 خرداد 1400 - 16:34

عبدالناصر همتی در توییتر خود نوشت: ‏وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره‌شمالی است برخی باورشان نشد.

این دیدار سعید جلیلی عصر چهارشنبه در عشق آباد شهرری برگزار شده بود.

پاسخ جلیلی به کنایه همتی و اشاره به اشتباه گرفتن رهبر چین و کره شمالی را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

38

نظرات 62
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
اسپند 3 0 پاسخ 1400/3/22 -04:01

همتی شما هم یک دفعه بین مردم برو ببینم مدلت چگونه است بعد قضاوت کنیم تو بهتری یا جلیلی!!اما فکر کنم کل ۳۰ سال خدمت رو پشت میز نشستی اگر به جایی برسی مدلت اداره کشور از راه دور یا به شکل برنامه شاد آموزش وپرورش باشد.ما مردمیدان می خواهیم نه مرد حرف ؛نیش وکنایه ومتلک تو به درد استنداپ کمدی بیشتر می خوری تا ....

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/22 -03:43

اگه فقط دو گزینه همتی ورئیسی باشه انتخاب رئیسی خواهدبود

علی آقا 1 1 پاسخ 1400/3/22 -03:42

رای ما به برادر مجاهد شجاع و دلیر شهید زنده محسن رضایی همسنگر دیروز حاج قاسم سلیمانی .رای ما محسن رضایی

آریا 0 0 پاسخ 1400/3/22 -01:03

یارو خودتان هستید آقا بگویید تا زبانتان عادت کند چون به رییس‌جمهور مجبور هستید آقا بگویید

احمد 0 0 پاسخ 1400/3/22 -01:01

خبر فوری جدیدا چه بر سر تان آمده که تغییر زاویه دادید واز بی طرفی خارج شدید چون سرمایه شما کاربرانتان هستند بدون آنها هیچ هستید پس آنها را به خاطر رای از دست ندهید این هم می گذرد

دلسوز 1 0 پاسخ 1400/3/22 -00:58

هر هفت نفر این کاندید ها محترم هستند اگر مشکلی هست از چشم شورای نگهبان ببینید اگر دوست ندارید کسی را رای ندهید ولی حق توهین ندارید توهین به هریک از این اشخاص توهین به نظام ومسعولینش است اگر کسی حرفی برای گفتن داشته باشد توهین نمی کند آدمهای شرور فحش می دهند

اشنا 0 1 پاسخ 1400/3/22 -00:54

الان که می بینید قوه قضائیه مچ دزدان را می گیرد وصدا و سیما در مورد کم کاری مسعولین افشا گری می کند خوب است ولی اجازه ندهید همه قوا از یک جناح باشد انموقع کسی به کسی کاری ندارد هر کس هر کاری دوست داشته باشد می کند با این حساب مردم تصمیم گیری کنند که چه کسی را انتخاب کنند

عبدال 2 0 پاسخ 1400/3/22 -00:31

همتی بیادفاتحه همه خوانده است چون اصلا نمی دونه چکارمیخوادبکنه بانک مرکزی رونتونست جمع کنه میخوادبیاداین اوضاع اشفته روجمع کنه اقای همتی آخه لقمه بزرگ دردهان گیرمیکنه برویک گوشه وکنار برای خودت یک دفتر بیمه بزن روزگارتو بگذران.

اشنا 0 0 پاسخ 1400/3/22 -00:20

شب دراز است قلندر بیدار

اشکان 13 6 پاسخ 1400/3/21 -21:13

این یارو همتی واقعا حالش خوب نیست خخخخخ ریسی تبلیغ می کنه میگه باتشریفات هواپیمای اختصاصی با پول کثیف تبلیغ می کنه حالا جیلی ساده بدون تشریفات تبلیغ می کنه میگه مدل کره شمالی هست همتی خودت با خودت چند چندی خدا شفات بده چون واقعا از حسادت می سوزی

mma 8 5 پاسخ 1400/3/21 -20:56

آخه یعنی چی آقای جلیلی بین کشاورزان این مملکت رفتن آیا این جرم است؟؟ آیا حتما باید در پشت ماشین های لاکچری و شیشه دودی به مردم سر بزنن؟؟؟؟

هادي حسام 9 5 پاسخ 1400/3/21 -19:59

جناب سفير سابق ايران در چين :اين عكس مائو توسه تونگ است رهبر سابق چين، نه رهبر كره شمالي

آقاسی 13 6 پاسخ 1400/3/21 -19:50

جناب همتی ! یه کم همت به خرج بده از کارنامه و برنامه خودت بگو . چقدر تخریب رقیب ؟ چقدر رقیب هراسی ؟ مردم شعور دارند . به شعور ما توهین نکنین لطفا .

رحمان 7 20 پاسخ 1400/3/21 -19:46

درود بر دکتر همتی ناجی اقتصاد ایران

آرمان 11 6 پاسخ 1400/3/21 -19:42

عامل اصلی مشکلات کشور شمایید جناب آقای همتی و رئیس بزرگ تان حسن روحانی با سیاست های غلط و روحیه اربابی تان .

مریم 9 6 پاسخ 1400/3/21 -19:40

اتفاقا همین نظر جناب آقای همتی نشون میده که چقدر خوی اشرافی گری در او هست . خدا نکنه همتی و امثال او بر ما حاکم شوند .

سفیدی 5 14 پاسخ 1400/3/21 -19:38

هر چه جلوتر می رویم و صحبت های اقایان جلیلی و.....بوی سیستم حکومتی کره شمالی و.کشورهای کوبا و...می اید وقتی مخالف تعامل با جهان در دیدگاهتان باشد و هر روز بگویند ما با سیاست خارجی کاری نداریم یعنی زندگی را. بر مردم ایران سخت کردن است از فردا با مالیات گرفتن بر عائدی هر خانواده و....که د ر حال تصویب شدن در مجلس فعلی است و نیز طرح مالیات بر املاک همه مردم و قوانین اینچنینی زمینه را برای سیستم کوپنی اماده می نمایند البته برای مردم مستضعف

احمد 12 3 پاسخ 1400/3/21 -19:38

چقدر این تصویر دیدار جلیلی با کشاورزان دلنشین و امیدآفرینه . کاش دولتمردان روحانی هم توان داشتند یکبار اینطور بین مردم بروند .‌

سمیه 11 7 پاسخ 1400/3/21 -19:37

خدایی یه تار موی جلیلی به کل وجودت می ارزه جناب آقای همتی .

پدرام 6 5 پاسخ 1400/3/21 -19:32

یه معادله راحت: رئیسی و همتی بیان تو خیابون بین مردم بچرخن هر کی زنده موند اون رئیس جمهور خخخخ رئیسی که داره میچرخه اقای جناب همتی شما هم بچرخ جرات داری

علیرضا 1400/3/21 -22:07

البته باصدها بادیگاردوفاصل دیدار اهواز مشخصه

ایرانی 8 3 پاسخ 1400/3/21 -19:19

این خودشم میدونه رای نمیاره فقط اومده تخرب کنه و بره. اگر هم فرض کنیم برنامه های جلیلی سوسیالیستی بازهم هزاران بار بهتر از سیاستهای سرمایه داری شماس.هرچند این فرض محاله

Mehman 7 3 پاسخ 1400/3/21 -19:16

میگه باسوادم ولی نمیتونه تشخیص بده که این رئیس جمهور چین است نه کره شمالی خخخخ

داریوش 6 2 پاسخ 1400/3/21 -19:09

خدمت خبر فوری عرض کنم ظاهرا این عکس مربوط به چین هستش. و همتی اینقدر ضد مردمی واشرافگرا هستش که به جلیلی حسودی می کنه! الگوی حکومت روحانی وهمتی مساوی است با سلسله پادشاهی.

علی 5 2 پاسخ 1400/3/21 -19:05

مدل مطلوب این آقا سوار لندکروز شدن و از درون ماشین دست تکان دادنه !!!!!

هومن 6 2 پاسخ 1400/3/21 -19:00

همتی این رهبره چین آقای مائو تسه تونگ هست خخخ سوتی دادی باز

سپهر رمضانی 14 4 پاسخ 1400/3/21 -18:57

اقای همتی شما فرق رهبر خلق چین رو از رهبر کره تشخیص نمیدی بعدا به جای وعده سوئیس یه دفعه سوریه رو تحویل مون ندی رای میدم اما نه به شما اقای همتی

صادق 4 3 پاسخ 1400/3/21 -18:56

با همین دیدگاهت وقتی تو گندم خودکفا بودیم باعث شدید بدترین نوع برنج وارد کشور بشه

سید 7 3 پاسخ 1400/3/21 -18:56

«همتی» کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری در جدیدترین توئیت خود، تصویر اشتباهی از مائو تسه‌تونگ(بنیانگذار جمهوری خلق چین) را به عنوان رهبر سابق کره شمالی (احتمالا کیم ایل سونگ) منتشر کرده و با مقایسه این عکس با تصویر سعید جلیلی دیگر کاندیدای انتخابات در یک زمین کشاورزی، نوشته «وقتی گفتم مدل مطلوب این دوستان کره‌شمالی است برخی باورشان نشد

عباااس 10 4 پاسخ 1400/3/21 -18:52

آدم ناحسابی ما بخش اقتصادیمون و بخش کشاورزیمون مهمه چون بهترین آب و هوا رو داریم بعد تو مسخره میکنی؟

کاربر ناشناس 10 3 پاسخ 1400/3/21 -18:52

اصلا همتی فقط دهنش انداخته اند مدل کره شمالی شما بلد بودید در این ۴ سال نمی گذاشید ایرا ن به این وضع بیافتد

ج 1400/3/21 -23:59

کاربرناشناس تاحالا کجازندگی می کردی ،فکر کنم ۵ سالته، اون ۳۷ سال قبل رویادت نمیاد،

سروش 12 2 پاسخ 1400/3/21 -18:46

هشتگ زده نگران ایرانم تو نگران خودت باش که از رییسی امان نامه می خواستی

سروش 3 2 پاسخ 1400/3/21 -18:44

همتون یه عده آدم بی مدل هستید که هیچ کاری از دستتون بر نمیاد

پدرام 9 1 پاسخ 1400/3/21 -18:39

این تصویر رهبره چین هست بی سواد :))))

خاکستری 23 3 پاسخ 1400/3/21 -18:34

همتی یعنی امداد دولت حسن روحانی

ایرانی 19 5 پاسخ 1400/3/21 -18:33

خب اقای همتی مدل شما ودوستانتانن هم مدل کره جنوبی ست که خیال میکنید بدون ارباب کدخدا ادم نفس هم نمی تونه بکشه، یعنی مستعمره محض

محبی 1400/3/21 -19:45

کره جنوبی رفت سمت غرب و پیشرفت کرد اما کره شمالی رفت سمت شرق و یه کشور فقیر و بدبخت شد انتخاب با خودتون است..... سلام بر دکتر همتی

mma 1400/3/21 -21:05

آقای محبی شما از این تصویر این برداشت رو کردید که اقتصاد ما به سمت کره شمالی داره میره؟ یعنی هرکی به مردم خودش سر بزنه نشانه ای از کره شمالی شدن آن کشوره؟ روتون رو برم

به محبی 1400/3/21 -22:40

پیشرفت کره فقط در راستای نوکری و زیر دست بودن آمریکا هستش و بدون اجازه آمریکا آب نمی خوره آمریکا هر وقت اراده کنه میتونه کره رو از پای در بیاورد وآمریکا در کره پایگاه داره چیه کره دوست داری؟ در مورد فقر کره شمالی هم فقط بگم عکس هاشو دیدی؟

mma 1400/3/21 -23:13

در ضمن کاربر محبی در کره جنوبی سربازان آمریکایی مکانی دارن که در آنجا به زنان کره جنوبی تعرض میکنن میگی نه برو بخون ، ما نه کره شمالی رو میخوایم نه کره جنوبی ما اعتدال میخوایم.

دانیال 17 3 پاسخ 1400/3/21 -18:32

مدله خودت چیه که نمیای بین مردم نشستی فقط توئیت میزنی؟ نکنه از مردم میترسی خخخخ

پرستو 1400/3/21 -18:45

مدل خودش جناب خان ی است! باس بشینه بالا ملت رعیتی کنن براش

A 17 4 پاسخ 1400/3/21 -18:31

تو اگر نگران ایران بودی نمیذاشنی دلار بشه سی هزارتومن من باورم نمیشه شما با چه رویی کاندید شدی.

وحید 14 3 پاسخ 1400/3/21 -18:27

حداقل چهره مردم کره شمالی در تصویر خندان است. ولی از حالت خموده روستائیان ما در تصویر ، درونشون هم مشخص میشه.

حسین 17 3 پاسخ 1400/3/21 -18:26

امثال همتی درسته خودشون دهاتی هستند ولی هیچ وقت غم کشاورز و کارگر را نمیفهمند چون در دارو دسته امثال روحانی هستند که در این ۸ سال کشور را به ونزوئلا تبدیل کردند

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1400/3/21 -18:08

آردبیزازقلیون میگه تودوتاسوراخ داری

رضا سان 10 11 پاسخ 1400/3/21 -18:05

من رای نمیدهم اما همتی دقیقا درست حدس زده حاکمیت مدل کره شمالی را هدف قرار داده( اسلامی) شکی نیست آحاد مردم خود را آماده ایامی سخت برای آینده کنند نسل من و امثال من به باد رفت...... ببینییم حاکمیت برای فرزندان مان چه خوابی دیده

سجاد امیری 1400/3/21 -18:51

مطمئن باشین از این بدتر نمیشه . دولت اصلاحات مرزهای بدبختی مردم رو جابجا کرد

داریوش 1400/3/21 -19:05

متاسفم اول برای خبر فوری که هر کامنتی رو تایید می کنه و دوم برای کسی که حکومت کمونیستی رو با اسلامی مقایسه کرده! برو مطالعه کن بیسواد! مدل همتی و روحانی میدونی چیه؟ سلسله پادشاهی ! باعث افتخاره که مسول کشوری بین مردمش باشه. اگر تو رای ندی بالاخره بقیه رای میدن و رییس جمهور مورد نظرشون رو انتخاب می کنند.

mma 1400/3/21 -21:07

دولت مارو به این وضع جدا کرده اون وقت شماها میگید اگه اینا بیان کره شمالی میشیم؟ منم میگم اگه همتی بیاد میشیم اتیوپی.

علی 11 4 پاسخ 1400/3/21 -18:05

نه تو خوبی که مثل آقا زاده بشینی پشت میز و از درد مردم بیچاره هیچی نفهمی؟! خیلی وقیح و‌ضایع انسان های پاک را تخریب میکنی...برات متأسفم...شما همان ریاست یکی از شعبات بانک ملی هم زیادیته....به جای این خرابکاریهات باید تنبیهت کنن و‌بری تحویلدار شعبه بشی مردک

ساسان 9 18 پاسخ 1400/3/21 -18:02

این جلیلی و دارو دستش چی از جون این مملکت میخان...چرا متوجه نیستین ...مردم از شما و تفکرات پوسیدتون متنفرن... همینجوریشم داغونه اوضاع...دست ور دارید از بدبخت کردن بیشتر این مردم. ادمین کامنتمو بزار تا متوجه حقانیت نظرم بشید دوستان با لایک هاتون موافقتتونو با نظر من اعلام کنید

سجاد امیری 1400/3/21 -18:50

اگه تواضع و مردمی بودن یک مسئول و فعال کردن ظرفیت کشاورزی مملکت فکر پوسیدس .حتما فکر هاشمی و خاتمی و روحانی که مملکت رو به این فلاکت انداختن روشن فکریه . حاضر نیستن تو دیدار با کارگران از ماشینشون بیان پایین

به ساسان 1400/3/21 -19:07

جلیلی هنوز رییس جمهور نشده فعلا ۸ساله مملکت دست روحانی بوده!

mma 1400/3/21 -21:08

همیچن میگی تفکر شماها انگار از اول انقلاب فقط اینا رییس جمهور بودن ، بعداز جنگ تحمیلی همشون به غیراز احمدی نژاد غرب گدای غرب پرست بودن.

ایرانی آباد و آزاد 2 7 پاسخ 1400/3/21 -17:55

اصول گرایان و تندرو ها و کاسبان و طالبان جنگ و تحریم در ایران خیلی علاقه به کره شمالی و کارهاش دارند !!!!!!

سجاد امیری 8 0 پاسخ 1400/3/21 -17:50

معلومه که شما و تکنوکرات های اشرافی مثل هاشمی رفسنجانی و خاتمی و روحانی این روش تواضع و خاکی بودن رو نمی پسندید شما باید تو کرج ۵۰۰ میلیارد تومن هزینه غذایتان بشه و به قول مهرعلیزاده چهل میلیارد تومن هزینه سفرتون بشه . مردم اگه قدر جلیلی ها رو ندارن گرفتار پولدارها و میلیاردرهایی میشن که مردم رو چپاول می کنن

کاربر ناشناس 6 2 پاسخ 1400/3/21 -17:33

اگرجای جلیلی بودم یک مشت محکمی به دهانت میزدم که کیفش ببری روکش ههههههههههههههههای

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1400/3/21 -17:31

های همتی وهمتیها. هشت سال کاری کردنندباجوانان باشخصیت وبیکار که بجای صندوق صدقه پول وصدقه درگاریهاوسطلهای شهرداریهاست شرمتان با جوانان پانزده به بالا الفرارآلمان برای فرزندخواندگی خخخخخخخخخخ

ناشناس 5 1 پاسخ 1400/3/21 -17:09

تو یکی که عملا ایران را کره شمالی کردی ، مردم کور نیستند وضعیت پول ملی و بورس و دلار و بدهکاران بانکی را می‌بینند که به مراتب از کره شمالی بدتر شده پس خواهشاً تو دیگه دهان ... ببند .

کاربر ناشناس 2 1 پاسخ 1400/3/21 -16:55

بورس چطورشدهمتی دلارها

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks