اسوشیتد پرس ادعا کرد:

همتی آماده است با جو بایدن دیدار کند


19 خرداد 1400 - 18:37
60c0cb2bcc105_2021-06-09_18-37
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ایران در مصاحبه با این رسانه گفته چنانچه در انتخابات پیروز شود مایل است با جو بایدن دیدار کند، اما «لازم است آمریکا سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری ارسال کند.

در ادامه گزارش این خبرگزاری آمده است: همتی رئیس سابق بانک مرکزی ایران در این گفت‌وگو تاکید کرد بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای از هم پاشیده ایران، برای هر گونه رابطه احتمالی در میانه تنش‌های گسترده‌تر در خاورمیانه (غرب آسیا) کلیدی است.

طبق این گزارش همتی اظهار داشت: فکر می‌کنم ما هنوز چیز جدی‌ای از جانب آقای بایدن شاهد نبوده‌ایم. آن‌ها اول باید به (توافق هسته‌ای) که از آن خارج شدند، بازگردند. اگر شاهد این روند باشیم و اعتمادسازی بیشتری صورت گیرد، سپس می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

در ادامه این گزارش ذکر شده که همتی هنگام صحبت با خبرنگاران آسوشیتد پرس در دفتر خود در تهران چند بار گفت که سیگنالی که ایرانی‌ها امیدوارند از طرف آمریکا شاهد باشند، بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای است.

وی گفت: آمریکایی‌ها سیگنال‌های مثبتی فرستاده‌اند اما آن سیگنال‌ها به اندازه کافی قوی نبوده است. اگر سیگنال‌های قوی‌تری باشد، بر میزان خوشبینی یا بدبینی ما تاثیر می‌گذارد.

به نوشته آسوشیتد پرس، او در پاسخ به این سوال که «آیا ایران حاضر است محدودیت‌های بیشتر را مثل محدودیت بر برنامه موشک بالستیک خود برای دریافت کاهش تحریم‌ها، بپذیرد»، گفت تهران این پیشنهاد را نمی‌پذیرد.

همتی افزود: تعهدات هسته‌ای ایران باید در چارچوب (توافق) باشد. اگر اینطور نباشد، نه رهبر (معظم انقلاب) و نه رئیس‌جمهور این را نخواهد پذیرفت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ایران در مصاحبه با این رسانه گفته چنانچه در انتخابات پیروز شود مایل است با جو بایدن دیدار کند، اما «لازم است آمریکا سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری ارسال کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c0cb2bcc105_2021-06-09_18-37
19 خرداد 1400 - 18:37

در ادامه گزارش این خبرگزاری آمده است: همتی رئیس سابق بانک مرکزی ایران در این گفت‌وگو تاکید کرد بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای از هم پاشیده ایران، برای هر گونه رابطه احتمالی در میانه تنش‌های گسترده‌تر در خاورمیانه (غرب آسیا) کلیدی است.

طبق این گزارش همتی اظهار داشت: فکر می‌کنم ما هنوز چیز جدی‌ای از جانب آقای بایدن شاهد نبوده‌ایم. آن‌ها اول باید به (توافق هسته‌ای) که از آن خارج شدند، بازگردند. اگر شاهد این روند باشیم و اعتمادسازی بیشتری صورت گیرد، سپس می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم.

در ادامه این گزارش ذکر شده که همتی هنگام صحبت با خبرنگاران آسوشیتد پرس در دفتر خود در تهران چند بار گفت که سیگنالی که ایرانی‌ها امیدوارند از طرف آمریکا شاهد باشند، بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای است.

وی گفت: آمریکایی‌ها سیگنال‌های مثبتی فرستاده‌اند اما آن سیگنال‌ها به اندازه کافی قوی نبوده است. اگر سیگنال‌های قوی‌تری باشد، بر میزان خوشبینی یا بدبینی ما تاثیر می‌گذارد.

به نوشته آسوشیتد پرس، او در پاسخ به این سوال که «آیا ایران حاضر است محدودیت‌های بیشتر را مثل محدودیت بر برنامه موشک بالستیک خود برای دریافت کاهش تحریم‌ها، بپذیرد»، گفت تهران این پیشنهاد را نمی‌پذیرد.

همتی افزود: تعهدات هسته‌ای ایران باید در چارچوب (توافق) باشد. اگر اینطور نباشد، نه رهبر (معظم انقلاب) و نه رئیس‌جمهور این را نخواهد پذیرفت.

منبع: عصر ایران

38

نظرات 107
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/3/20 -10:49

همین اما ها....

تورج میرآب 1 0 پاسخ 1400/3/20 -09:11

بورس رو چه کنیم اینم بایدن جانت باید بیاد درستش کنه

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/3/20 -06:52

همانطور که خاتمی می خواست واز ترس روبرو شدن با رئیس جمهور آمریکا (کلینتون) به دستشویی سازمان ملل پناه برد،ایشان اگرهم بخواهد فاقد اختیار وچنین جایگاهی است.

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/20 -06:14

مش قربون تو بیا اداره کن

اسی 2 0 پاسخ 1400/3/20 -04:54

دیدارمریدومرادش تاریخی میشه یه سراسراییلم برودستبوسی نتان یابو

احسان 1 0 پاسخ 1400/3/20 -04:36

اون احمدی نژاد هم میخواست بابوش مناظره کنه روحانی هم بااوباما ترامپ هم با خامنه ای دیدارکنه مگه شدکارشمانیست تصمیم حاکمان نظام است

ناصر 2 0 پاسخ 1400/3/20 -04:10

همتی با بقیه کاند یداها که چهل ساله با هم هستند بلد نسیت مذاکره کنه چطور با دشمنای قسم خورده بلده مذاکره کنه

بصیر 1 0 پاسخ 1400/3/20 -01:39

شتردرخواب بیندپنبه دانه/ گهی لف لف خوردگه دانه دانه

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/3/20 -01:34

آره برو دیدار بایدن آخه دم و دستگاه اونا عریض و طویله نوکر خیلی نیاز دارن البته ناراحت نشی عوضش نوکر آمریکا شدی

اشنا 0 0 پاسخ 1400/3/20 -01:33

همتی سیاست مدار با جزیره ای هست که در مقابل رقبای خود مثل کوه ایستاد اگر می دانستند همتی همچون با شهامت است ردش می کردند

ایرانی 2 0 پاسخ 1400/3/20 -01:31

شتر در خواب بیند پنبه دانه ... پشت میله های زندان !

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/3/20 -01:10

ملاقاتش با بایدن هم یک شعار تبلیغاتیه که مثلا مردم اگر به من رای بدین میرم دسبوسی بایدن و زندگیتون گل و بلبل میشه وقتی خودتون تو ۴۲ سال عرضه گرداندن درست کشور رو نداشتین مثلا بایدن میخواد چیکار براتون بکنه

خشی۹۸ 0 0 پاسخ 1400/3/20 -00:47

هچی نشده وکاری نکرده مملکت را فروخت .از نوچه های عمو حسن کلید ساز هستن

کاربر ناشناس 15 6 پاسخ 1400/3/19 -23:52

همتی شما نمی توانید کشور را اداره کنی شما نه توانستی بانک مرکزی را اداره کنی مگر بانیرنگ ودروغ می شود کار کرد برو بابا بس کن مردم گروه اصلاح طلب را می شناسند

علی 12 6 پاسخ 1400/3/19 -23:46

شما خودتو‌ آماده کن که با هم سلولیت جعفر جنی ملاقات کنی که بد چاهی برای خودت کندی ای دروغگو حقه باز ..

زرگانی 12 4 پاسخ 1400/3/19 -23:31

حالا به نظرتون همون طوری که به رییسی و زاکانی و جلیلی تیکه مینداخت به بایدن هم بخاطر نسل کشی هاش و تحریم هاش تیکه میندازه؟؟!!....احتمالا اول دست بوسی بعد هم واکس کفش!...خخخخ......فعلا باید از پس 85 میلیون آدم که در مقابلش هستن عبور کنه(به قول زاکانی)،بعد به عنوان رییس جمهور بره دیدار(بخانید امتیاز دادن) بایدن!...خخخخخ

زرگانی 20 3 پاسخ 1400/3/19 -23:27

فعلا یه مناظره با زاکانی بذاره بعد بره دیدار با بایدن...خخخخخ...

به زرگانی زرگانی بخون زرگانی 1400/3/20 -01:19

خیلی بانمک شدی زرگانی هزار چهره

فرهاد 5 13 پاسخ 1400/3/19 -23:23

همتی رای ندید ولی وقتی دیدید پرونده های حقوق بشری ایران یکی پس از دیگری طبق عادت دموکراتها رو شد اونوقت تحریم های بیشتر و مشکلات بیشتر رو هم از الان در نظر بگیرید . درسته کاندید اصلی اصلاح طلب ها را تایید صلاحیت نکردند اما برای منافع مردم و کشور باید از همتی دفاع بشه وگرنه روزهای بسیار سخت تری در انتظار ضعیفان و طبقه متوسط جامعه خواهد بود . و در ضمن همتی اگر نبود و مثلا بهمنی یا سیف رئیس بانک مرکزی بود مطمئنا دلار بالای 50 می رسید . با بایدن و آمریکا کنار اومدن بهتر از در دهن اژدهای چین رفتن است . از وقتی با چین ارتباط پیدا کرد ایران روز به روز اقتصاد عقب گرد زد .

سجاد 1400/3/19 -23:59

معلومه حالت خوب نیست ...یه دکتری چیزی برو....یعنی میگی باز ما دولت روحانی رو انتخاب کنیم...همتی یعنی روحانی

مهدی 1400/3/20 -00:07

تو خود درگیری داری خدا شفات بده

Mk 1400/3/20 -01:32

آقا سجاد اونیکه نیاز به دکتر داره شماها هستید که هنوز مغزتان بوی پوسیدگی میده البته باید از ارباب خفاش خورت دفاع کنی چون پول جیبیت را اون میده

mma 1400/3/20 -12:13

آقای mk ارباب ما تنها خداست ولی ارباب شما امریکاییست که 8 سال با همدستی خودتان مارا بدبخت کرده شما که ادعاتون میشد که زبان دنیا رو بلدید پس چرا تحریم ها 2 برابر شد و الان 1500 تا تحریم داریم؟؟ قابل توجه وادادگی روشنفکری نیست ، هرزگی روشنفکری نیست.

کاربر ناشناس 1400/3/20 -13:23

دولت دروغ باید تمام بشه وسلام

قلندر واقعی 5 3 پاسخ 1400/3/19 -23:14

از وقتی که مجوز ورود پشتکوهی ها صادر شد و مثل صهیونیسم ها شهرها را غصب کردند کشاورزی تعطیل شد بیکاری جوانان شهری رو به فزونی رفت فقر و فساد و بیکاری و فحشا زباله گردی زیاد شد فرهنگ شهرنشینی هم که ندارند این میشه یه غده سرطانی که فرهنگ و اجتماع را تهدید میکنند

مردم از همه جا بی خبر 10 2 پاسخ 1400/3/19 -22:56

همتی برو توی بغل بایدن و ماچش کن بعد بیا ایران دهنت را آبکش

مهدی 15 2 پاسخ 1400/3/19 -22:45

اگه به جایه این حرفا به جوون این مملکت بها و ارزش می دادین بهتر نتیجه می گرفتین.

امین 5 11 پاسخ 1400/3/19 -22:19

شاید هم رفت به دیدنش کی ب کیه همتی همت کنه میره یا حق،

. 1400/3/19 -23:05

همتی میره ولی فقط به قربون بایدن.

سید 1400/3/19 -23:25

آره بابا راست می گه ایشان خیلی همت کردند در دوره خودشان 90 درصد از وام کل کشور را به 11 نفر دادند از ایشان این کار هم بعید نیست . ایشان کاخ نشین هستند و سودای زیادی در سر دارند. ایشان همتشان از رئیس دولت فعلی بالاتر است با انتخاب ایشان باید گفت دولت همان دولت است فقط اسامی ها تغییر خواهد کرد وای بحال مردم ضعیف در دوره ایشان خدا می داند ایران به کجا خواهد رسید

مه 1400/3/20 -01:25

آره خوب از حق نگذریم همتی خیلی همت کرده البته به جیبش!!روشم که سنگ پای قزوینه !!

قربون 0 11 پاسخ 1400/3/19 -22:12

دیداربابایدن برای مردم نون واب نمیشه همتی وریسی ورضای وجلیلی.مهرعلیزاده هاشمی هیچکدام توان اداره کشورندارنمیتونن مشکلات مردم حل کنن

. 1400/3/19 -23:07

در نا امیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است انسان ها به امید زنده اند و شیطان به نا امیدی.

گربه نره 1400/3/20 -00:44

اتفاقا نون و ابمون به همين وابسته است.چشاتو واكن.اقتصادما نصف تركيه هم نيست.دوبار خط و نشون كشيد غير مستقيم براي امريكا،ارزش پولش ٧٠٪؜افت كرده .خود چين و ژاپن هم همينند.ا

کاربر ناشناس 11 11 پاسخ 1400/3/19 -22:09

مرگ بر ضد ولایت فقیه.

بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی 8 3 پاسخ 1400/3/19 -22:07

هرگاه نام همتی برسرزبان ها آید خنده ناخودآگاه برلبان سیاست های غلط وناکارآمد جاری می شود.

متفاوت 11 2 پاسخ 1400/3/19 -22:03

خخخخ بعضی ها را توی ده راه نمیدهند اول هم سراغ خونه کدخدا رومیگیره.

وایسا 1 0 پاسخ 1400/3/19 -21:52

ارزش و قدرت خرید دلار در فیلمهای خارجی پدر بزرگان ما با الان یکسان است ، بعید میدانم این دیدار درست باشد

م 6 13 پاسخ 1400/3/19 -21:23

چرا باید از ملاقات و گفتگو بترسیم

دانیال 1400/3/19 -22:45

نمیترسیم از اونا ما از وا داده های داخلی میترسیم

mma 1400/3/19 -23:18

ملاقات و گفت و گو یا وادادگی؟

احمد 7 5 پاسخ 1400/3/19 -21:11

بیا برو کشکتو بساب آخه این گنده..... به تو نمیاد

سروش 15 4 پاسخ 1400/3/19 -21:00

گنده ترین از این خاتمی بود رفته بود دستشویی سازمان ملل قائم شده بود با رئیس جمهور آمریکا رودررو نشه

ب سروش 1400/3/19 -23:06

برو بسوز دستبوس پابوس ابلیس پاچه خوار چلغوز یالغوز ببند در فاضلاب

ناشناس 1400/3/20 -01:42

آقای سروش خیلی بی فرهنگی تمام این بدبختی ها از سر خاتمیه اون پشت سر هست و این نوچه هاش رو جلو می فرسته مردم رو این اصلاح طلب ها به فلاکت انداختن خدا ریششون رو بکنه بخدا اگه به جوانها و مردم خودمون اعتماد می کردن الان روزگارمون خیلی بهتر بود نمی دونم نوکری آمریکا چیه که اینا اینقدر عاشقش هستن

محمد 15 6 پاسخ 1400/3/19 -20:53

خب بایدن گفت تحریم ها رو برنمیداره . یعنی دیگه محل سگم بهت نمیزاره . حالا هرچی میخوای التماس کن بد بخت

امپراطوری پارس 18 6 پاسخ 1400/3/19 -20:39

بایدن محلتون نمیزاره لیبرال جان ، زیاد صابون نزنید دل پر از عشق خدمتتان را

کاربر ناشناس 15 13 پاسخ 1400/3/19 -20:21

همتی چرا اشکارا مقابل نظرات رهبری هستی .

کاربر ناشناس 1400/3/19 -20:29

چون دستور رسیده است به هر شکل ممکن تنور انتخابات را گرم کنید.

ناشناس 1400/3/20 -01:43

کاربر ناشناس عقل ازت ضایع شده

کاربر ناشناس 18 7 پاسخ 1400/3/19 -20:20

همتی پاسپورت امریکا را داری . ؟

کاربر ناشناس 20 12 پاسخ 1400/3/19 -20:19

چه غلط ها . مگر مملکت بی صاحب است تو هر غلطی بکنی .

کاربر ناشناس 15 6 پاسخ 1400/3/19 -20:13

یک سخن ازمادرعروس

کاربر ناشناس 11 7 پاسخ 1400/3/19 -20:10

جک هزاروچهارصد

سربدار 7 2 پاسخ 1400/3/19 -20:09

تعامل با آمریکا و تحریم‌های آن کشور علیه ایران که عامل عمده بحران اقتصادی در ایران است از اختیار رئیس جمهور و دولت خارج است اما دولت‌ها توسط آقای خامنه‌ای در مورد وضعیت نابسامان اقتصادی مورد مواخذه قرار می‌گیرند. با این اوصاف روشن نیست که آقای ابراهیم رئیسی که گفته می‌شود برای ریاست جمهوری برگزیده شده است، چگونه می خواهد آنگونه که در مناظره دوم گفت در "رفع تحریم‌های ظالمانه" بکوشد.

mma 1400/3/19 -21:32

روحانی در سال 92 گفت که مشکلات از ناحیه تحریم ها نیست همین الان نیز عده ی زیادی از صاحب نظران 20 تا 30 درصد از مشکلات کشور را مربوط به تحریم میدانن میگویی نه یه نگاه به بازار مرغ و روغن بینداز!!

یکی از مردم 1400/3/19 -22:10

کدوم یکی به حرفهاشون عمل کردند؟ کدوم یکی به حرفهاشون عمل نکردن و مواخذه شدند؟؟؟

محمد 1400/3/20 -00:08

حماقت تا کی....اخه تا کی....شما چرا حالیتون نمیشه...ای خدا...تحریم ها رو خودت دولت روحانی افزایش دادبا بی تدبیری...ناکارامدی...خیانت...فساد....نفوذ خارجی...تکلیف ترامپ که برای ما مشخص بود. صد رحمت به قوم مغول

کاربر ناشناس 7 6 پاسخ 1400/3/19 -20:05

دروغ شاخدار

دانیال 16 7 پاسخ 1400/3/19 -20:05

آویزون به همه چنگ بزن تا رای بیاری

کاربر ناشناس 17 7 پاسخ 1400/3/19 -20:04

چکاره ای که این حرف را میزنی

کاربر ناشناس 16 4 پاسخ 1400/3/19 -20:04

با نتانیاهو هم دیدار می کند

کاربر ناشناس 15 7 پاسخ 1400/3/19 -20:02

دست به هرکاری می زند که رای بیاورد

قاسم 13 9 پاسخ 1400/3/19 -20:01

آقای همتی به خاطر ریاست‌جمهوری دیدار جو بایدن که هیچ حتی حاضر است دست آقای نتانیاهو را ببوسد و با ولیعهد عربستان را نیز در آغوش بگیرد متاسفانه ایشان هنوز یا نگرفتن که نان بازو خود را بخورند نه نان پنجه های انگشتان خود را

یه ایرانی 1400/3/19 -22:11

همون احمدی نژادتون که نامه التماس به عربستان یا به بایدن یا به انجلینا جولی میفرسته کافیه!!!!!!!!!!!!

محسن نوروزی 15 4 پاسخ 1400/3/19 -19:59

شما در بانک مرکزی کارنامه خوبی ندارید...چون نتوانستید به شرح وظایف خود عمل کنید...چون در حال حاضر بانکها هریک ساز خودشان را میزنند...

حق 9 12 پاسخ 1400/3/19 -19:57

علتی که من رای نمیدم همینه. چون ایشون نمی تونه با امریکا صحبت کنه و این یعنی بد بختی بیشتر برای ما ملت. ریسسی با حداقل برنده می شود و اینجا کره شمالی می شود. راهی دیگر نیست.

آریا 1400/3/19 -20:39

رای ندادن فقط کشور را از اینی که اصلاحات و اعتدال ساخته ضعیف تر میکند. رای بدید. به هر کی میدید در مرحله ی دوم مهمه. مهم تر خود رای دادنه

mma 1400/3/19 -21:34

همچین میگی کره شمالی انگار دولت دیگری به غیراز دولت اصلاحات زمام دار امور بوده!! اندکی بیندیش دوست نامحترم.

به اریا و اون انگلیسی! 1400/3/19 -22:30

دست پیش میگیرید؟! حکومت خودش اصولگراست و اصلاح طلبان هم ساخته دست خودشون بیخودی مردمو با این اصلاح طلب و اصولگرا فریب ندید!!!!

به حق 1400/3/19 -23:13

آمریکا و اسرائیل و منافقین هم خوشحال می‌شوند که مردم رأی ندهند

mma 1400/3/19 -23:20

متوهم نامحترم کی حرف از اصول گرا و اصلاح طلب زد؟ حکومت اگه اصول گرا بود الان به جای اصلاح طلب ها اصول گراها چندین سال زمام دار امور بودن.

سجاد 1400/3/20 -00:11

نگران نباش کرده جنوبی بشیم بهتره تا اتیوپی بشیم... ادامه دولت روحانی یعنی فقر و فلاکت ...یعنی غارت دوباره کشور.. مردم گول این روباه صفت ها رو باز نخورین.

ناشناس 9 8 پاسخ 1400/3/19 -19:51

این هم شو بازی انتخاباتی عمل عوام فریبانه و پوپویالیسیم برای جذب رای هست این متوهم فکر کرده اختیار مذاکره داره این بازی عوام فریبانه انداخته این بگم با این حرف ها نمی تونی رای بگیری رای بی رای

زیبا 1400/3/19 -20:40

رای بی رای از حلقوم کسانی چون رجوی ها که دستشون به خون این مردم آلوده ست در میاد. مراقب باشیم.

کاربر ناشناس 9 2 پاسخ 1400/3/19 -19:50

همتی خدایی راست حسینی بگوفروع دین واصول دین چندتاست بعدبرو

ناشناس 11 2 پاسخ 1400/3/19 -19:45

این یارو خیلی خودش جدی گرفته فکر کرده با شانس اندکی ریس جمهور میشه خخخخخ

کاربر ناشناس 8 1 پاسخ 1400/3/19 -19:42

موش به سوراخ نمی‌رفت جاروهم باخودش برد

خاوار 6 0 پاسخ 1400/3/19 -19:42

اع شمارشو بدم هماهنگ کنم اخه منتظره تماس شماست

کاربر ناشناس 8 1 پاسخ 1400/3/19 -19:41

اگرمردی وشجاع ت داری بر وقم آمریکاپیش کش

عباس 3 2 پاسخ 1400/3/19 -19:41

مگر ما می زاریم ...بگو مرگ بر امریکا شعار از اونجا بچه های مسئولین با دلار 4200 نو امریکا...بگو مرگ بر امریکا ...بگو مرگ بر اسرائیل .. بر همتی ماجرای کشتی شانگ های جی شد

کاربر ناشناس 7 2 پاسخ 1400/3/19 -19:40

میخواهدبروداجازه رپ وبی حجابی وحذف گشت ارشادبگیرددست دست دستها بالا بایدن اصلاتوراآدم حساب میکنه بیچاره هورا

کوروش کبیر 9 2 پاسخ 1400/3/19 -19:40

واقعاااااا این میخاد رای بیاره........!!!!! الفَاتِحةِ

کاربر ناشناس 6 1 پاسخ 1400/3/19 -19:37

میخواهدسرمایش باآمریکادرست کندودلارهای بربادرفته مناظره راآبادکردوحالامیخواهدبرودآمریکارای بگیردجوجه

ایرانی 6 5 پاسخ 1400/3/19 -19:35

رئیس جمهور در ایران کاره ای نیست. بهترین و عریان ترین سخن را خاتمی 20سال پیش گفت . تدارکاتچی بیش نیست. مردم هم بهمین دلیل به پای صندوق نخواهند امد... تنها چاره کار بازنگری در قانون اساسی است ...

رمضانی 4 9 پاسخ 1400/3/19 -19:34

دولت تعامل یعنی با عزت وقدرت سیاست تنش زدایی وگفتگوبا دنیا را در جهت منافع ملی در پیش گرفتن . سیاستی که آقای دکتر همتی در پیش گرفته می تواند با خنثی سازی تحریمهای ظالمانه کشور را در مسیری درست هدایت کند و رفاه وآسایش برای شهروندان به ارمغان آورد

به رمضانی 1400/3/19 -20:50

میشه قبلش به دولت تعامل بگید پولا توی بورس کجا رفت؟ یه چیز دیگه هم بگید بگید چرا بانک ها این همه بهره های وام هاشونو بالا میبرن!

رمضانی 1400/3/19 -21:36

چرا با خشم ومتلک صحبت می کنید دو ست عزیز :ایشون اعلام کردن اولین اقدامم شفاف سازی از سرمایه های هنگفت کاسبان تحریمه که زالو صفتانه بر سرمایه های ملی چنبره زده اند واجازه هیچ نوع تنش زدایی در روابط بین المللی را نمی دهند چون کنترل ازدستشان خارج میشه اگه اینو موفق بشه بورس ودیگر جاها هم درست میشه عجله نکن

mma 1400/3/19 -21:36

همین سیاست را 8 سال کسانی که مدعی بلد بودن زبان دنیا بودن در پیش گرفتن ولی خیار نصیبشان شد.

رمضانی 1400/3/19 -23:04

همین سیاست دکترروحانی در دوره اولش وضعیت گل وبلبل ایجاد کرده بود و با 24 میلیون رای تاییدشو از ملت گرفت ولی در دوره دوم روی کار آمدن یک دیوانه زنجیری چون ترامپ که پایبند هیچ اصول بین المللی نبود دنیا را غافلگیر کرد چه رسد به ایران و گرنه الان موز تناول می کردید درضمن کرونا ویرانگر اقتصاددنیا بودوایران

mma 1400/3/19 -23:22

مگه بورس ربطی به تعامل با آمریکا داره؟؟!!!! خود دولت گفت مردم بیاید بورس خود دولت هم کسری بودجشو از جیب مردم جبران کرد لطفا متوهم نباشیم دوست متوهم.

سجاد 1400/3/20 -00:21

زرشک....بزرگترتون روحانی بود بگذارید هنوز تعاملش تموم نشده...آسیاب به نوبت.. اخه بیچاره هشت سال دارین همین زر مذاکره رو میزنید..جمع کنید این بسات رو..بدبخت کردین مردم رو ..همتی اگه عرضه ای داشت اگه نظر بهتری داشت توی همون دولت اجرا میکردند افتخارش هم برای خودشون.

احمد 6 3 پاسخ 1400/3/19 -19:32

دوستان به خدا قسم ما راهی جز اصلاح روابط خود با کشورهای خارجی و به ویژه همسایگان و همینطور ابرقدرت ها نداریم. اگر این بار بتونیم از پس تمامیت خواه ها برآییم و قوه مجریه رو در دستمون بگیریم، مردم عزیز باید همت کنند و پشت رئیس جمهورشون بایستند و ازش حمایت کنند. نباید اجازه بدیم که بلاهایی که تمامیت خواه ها بر سر ظریف آوردند دوباره تکرار شود. مردم عزیز هیچ راهی جز پای کار بودن شما برای برون رفت از این وضعیت وجود ندارد.

1400/3/19 -20:45

قبلا بهت گفتن اونی که بده تجریه طلب بودنه تمامیت خواه بودن که بد نیست! ما پای کار بودیم روحانی خون ملت رو میکید بعد داد داداشش مکید بعد داد معاونش مکید بعد داد داداش معاونش مکید!

احمد 1400/3/19 -23:16

شعارهای فریبنده اصلاحات تاریخ مصرفش گذشته خود سران اصلاحات فهمیدن ، اما منافقین خودشان را به حماقت زده اند

محمد 1400/3/20 -00:25

شما چطوری این کاری که دولت روحانی با ملت خودش و با جهان کرد رو میگی مذاکره...این حماقت بود ..این چه مذاکره ای ..که تو طرف رو میاری تو خونت بعد همه داشته هات و حتی ناموس و شرافت رو هم بهش تعارف میکنی ..

ناشناس 5 3 پاسخ 1400/3/19 -19:28

اینکه نمیتونه با بایدن دیدار کنه درست اما این که میخواد با دنیا صلح کند خیلی هم خوب است ... ببینید تنها کشوری که با ما مشکل نداره . سوریه روسیه و چین هست که بخاطر منافع خودشون هست ... با 197 کشور دنیا مشکل داریم

ف 1400/3/19 -23:22

بد بخت ناشناس از بی کفایتی دولت بی تدبیر است که تمام امیدش را به برجام بود در حالی که نصف سود تجارت با افغانستان به اندازه تجارت با کل کشور های اتحادیه اروپا بود.

مجید 9 16 پاسخ 1400/3/19 -19:18

درود بر همتی مرد اقتصاد و دیپلماسی

منوچهر 22 17 پاسخ 1400/3/19 -19:08

آقای همتی تربچه تو این حرکتا برای ملت ایران نیست. مسیر شما هم همان مسیری است که اربابت روحانی با ذلت دنبال کرد.

. 1400/3/19 -19:47

همتی به هر وسیله ای متوسل می‌شود برای او فقط رأی گرفتن مهم است.

ناشناس 1400/3/19 -20:00

مگه دستت شماست؟ واکسن که جنبه پزشکی داره چون امریکایی هست نذاشتن برا مردم وارد شه اما خودشون زدن. مذاکرات را میفرمایند رودررو نباشد و این وسط با کاسبان تحریم که امان نامه هم دارن و اصلا مفسد اقتصادی هم در این مملکت عدل علی به حساب نمیان چه میکنید؟ از نظر ما مردم شما هیچ کدام کاری نمیتوانید بکنید پس وعده ندهید برا یکشاندن مردم چون دیگر نمیاییم

سلام، 22 9 پاسخ 1400/3/19 -19:04

خدا عقل بده... با این حرفها میخواد رای جمع کنه، حسن‌روحانی با این همه التماس و توافق با آمریکا، سرش کلاه رفت. شما که نوچه حسن روحانی هستی.

عادل k 6 3 پاسخ 1400/3/19 -19:01

سمعا و طاعتا......

رضا.. 17 4 پاسخ 1400/3/19 -18:59

جناب همتی شما که میدانید اجازه ندارید با بایدن دیدار کنید چرا حرف غیر واقعی میزنید. کاری به شما میکنند تا در دستشویی سازمان ملل مخفی شوید تا با بایدن در راهرو روبرو نشوید.

mma 16 12 پاسخ 1400/3/19 -18:59

قربون دستت فقط میری پیش بایدن کشور رو به نامش سند نزنی!!!

سجاد 1400/3/20 -00:30

دست پرورده روحانیه دیگه ...داداشتون رو دست کم گرفتید..

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks