ماجرای قرار با اعضای باند «خان» در مشهد

اعضای باند مخوف زورگیری و گوشی قاپی در یک قرار صوری با «خان» دستگیر شدند و راز سرقت های زیادی را در مشهد فاش کردند.

ماجرای قرار با اعضای باند «خان» در مشهد

ماجرای دزدان مخوف گوشی قاپ، ظهر پنج شنبه گذشته هنگامی لو رفت که موتورسوار جوانی در ابتدای خیابان شهید کامیاب 18، دختری را دید که بدون توجه به اطرافش مشغول گفت وگوی تلفنی بود. این سارق حرفه ای که به دنبال فرصتی برای به دام انداختن یک طعمه می گشت، دختر جوان را زیر نظر گرفت.

او ناگهان به سمت طعمه خود حرکت کرد و در یک لحظه گوشی او را قاپید. در حالی که دختر جوان همچنان مات و مبهوت مانده بود و حتی توان فریاد زدن نداشت، سارق هوندا سوار، گاز موتورسیکلت را فشرد تا از صحنه حادثه بگریزد.

در این هنگام شهروندان و رهگذران با دیدن این صحنه سرقت، به طرف موتورسوار دویدند اما تلاش آنان نافرجام ماند.

در همین گیر و دار بود که رئیس کلانتری شهید آستانه پرست نیز وارد ماجرای گوشی قاپی شد. سرهنگ جعفر لعل بایگی که به طور اتفاقی از آن محل عبور می کرد مردم را در تعقیب سارق موتورسوار دید و بلافاصله با گام های بلند از دیگران سبقت گرفت.

دزد جوان که همچنان پشت سرش را نگاه می کرد و همه تلاشش را برای فرار از چنگ قانون به کار گرفته بود، در یک لحظه تعادل خود را از دست داد و بدین ترتیب موتورسیکلت در کف خیابان واژگون شد.

فرمانده انتظامی که دیگر به او رسیده بود، دستبندهای پولادین را بیرون کشید و در حالی دستان دزد گوشی را به یکدیگر حلقه زد که هنوز سارق جوان باور نداشت قدم های بلند یکی از سبزپوشان سرزمین خورشید، او را به چنگ عدالت انداخته است.

با انتقال متهم به کلانتری شهید آستانه پرست، تحقیقات گسترده ای برای ریشه یابی این ماجرا در دایره تجسس آغاز شد. بررسی ها نشان داد، «نصرا... الف» که قبلا نیز توسط نیروهای کلانتری دستگیر شده است،عضو یک باند مخوف زورگیری و گوشی قاپی است .

دقایقی بعد با صدور دستورات ویژه قضایی، نیروهای تجسس با ورود به لانه مجردی یکی از همدستان نصرا... در خیابان وحدت، موفق شدند او را دستگیر و 4 دستگاه گوشی سرقتی کشف کنند. با اعترافات متهمان و معرفی مالخر تبعه خارجی به نام «خان» ماجرای گوشی قاپی ها به مافیای انتقال گوشی های سرقتی به خارج از مرزهای کشور گره خورد.

به همین دلیل ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی، با «خان» در پاتوق اصلی او قرار صوری گذاشتند و ساعت 4 بعد از ظهر منتظر «خان» ماندند.

زمانی که «خان» به همراه یکی دیگر از اعضای باند وارد آرایشگاه (پاتوق) شد بی درنگ نیروهای پوششی وارد عمل شدند و هر دو عضو باند را دستگیر کردند.

ادامه بازجویی ها بیانگر آن بود که پسرعموی خان نیز در سرقت و انتقال گوشی ها به خارج کشور نقش دارد به همین دلیل او نیز در یک عملیات هماهنگ و ضربتی به دام افتاد و چند گوشی سرقتی دیگر کشف شد.

تحقیقات بیشتر در این باره با صدور دستورات خاص قضایی، برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند درحالی ادامه دارد که احتمال می رود آن ها سرقت های زیادی را در گوشه و کنار شهر مشهد مرتکب شده باشند.

منبع: خراسان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • لیلا
    0

    درودخدابرسرهنگ جعفرلعل بیگی.خداوند نیروهای انتظامی روحفظ کنه.لااقل حقوقشون حلاله.مث بعضی لاشخورها نیستن که فقط حقوق کلان میگیرن وهیچکاری نمیکنن.

  • سید علی مطلبی
    0

    خدایا به همین روز شب که مطلق به امام حسین وشهدا هست هرکس صادقانه برا مملکت خدمت میکنه خدا محافظ خودش خونوادش باشه التماس دعا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها