آیفون ۱۳ با  رنگ نارنجی عرضه می‌شود

برای هر نسل جدید آیفون، اپل یک رنگ قهرمان جدید انتخاب می‌کند، سال گذشته این رنگ آبی بود، قبل از آن نیز سبز بود. امسال این رنگ  می‌تواند نارنجی باشد.

آیفون ۱۳ با  رنگ نارنجی عرضه می‌شود

برای هر نسل جدید آیفون، اپل یک رنگ قهرمان جدید انتخاب می‌کند، سال گذشته این رنگ آبی بود، قبل از آن نیز سبز بود. امسال این رنگ می‌تواند نارنجی باشد.

رنگ نارنجی

شاید تصور کنید نارنجی، یک رنگ نسبتاً روشن است، اما به خاطر داشته باشید که اپل معمولاً رنگ قهرمان را به دو قسمت تقسیم می‌کند، مثلا "آبی اقیانوسی ملایم" آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس اشباع کمتری نسبت به "آبی" به کار رفته در ۱۲ و ۱۲ مینی دارد. این مورد در مورد سری ۱۱ نیز وجود داشت که شامل سبز نیمه شب در مقابل سبز معمولی می‌شد.

گوشی

رندر فاش شده از آیفون ۱۳ که نشان دهنده یک رنگ نارنجی است، نویدبخش تغییر مهیج است.

به هر حال، ما قبلاً عکسی از نمونه اولیه آیفون ۱۳ مینی به رنگ آبی به علاوه رندر‌های آیفون ۱۳ با رنگ قرمز دیده ایم. علاوه بر این، احتمالاً رنگ‌های سفید و سیاه / خاکستری استاندارد را نیز بدست خواهیم آورد.

آیفون ۱۳

اگر رنگ را کنار بگذاریم، نسل آیفون ۱۳ عمدتا به همان طراحی باقی خواهد ماند با چند استثنا - یک شکاف کوچکتر، برجستگی‌های دوربین کمی بزرگتر در پشت و چند جزئیات دیگر (به عنوان مثال LiDAR در همه مدل ها).

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها