واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۱۵ خرداد/ اینفوگرافیک

با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند.

واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۱۵ خرداد/ اینفوگرافیک

از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در این اینفوگرافیک، آمار مربوط به تعداد «مجموع تزریق هر کشور» و درصدهای مربوط به هرکدام (نسبت به جمعیت هر کشور) را مشاهده خواهید کرد. برای تهیه این آمارها از چند منبع خارجی (بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها) استفاده شده و آمار ایران، بر اساس اعلام وزارت بهداشت است.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده‌ها: ourworldindata / وزارت بهداشت

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی کریمی
    0

    بعد میگن چرا بحرین میزبان گروهی فوتبال آسیا شده. درصد تزریق در کشورهای همسایه و آمریکا و اسراییل را نگاه کن. اختلاف ما زمین تا آسمان هست.

  • علی کریمی
    0

    بعد میگن چرا بحرین میزبان گروهی فوتبال آسیا شده. درصد تزریق در کصورهای همسایه و آمریکا و اسراییل را نگاه کن. اختلاف ما زمین تا آسمان هست.

  • متین
    0

    خاک بر سر مسئولین بی لیاقت ما که تنها چیزی که برایشان مهمه دست در جیب مردم کردن و اختلاس و دزدی است و متاسفانه کسی هم نیست که جلوی این قوم را بگیرد و تنها چیزی که اصلا برای این جماعت شیطان صفت اهمیت ندارد مردم هستند

  • خودم
    0

    امارات 133 درصد واکسن زده؟؟!! چه آمار دقیقی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کادر کرم رنگ وسط رو بخونید تا جوابتون رو بگیرید. برای هر کسی ممکنه دو دوز واکسن زده شده باشه واسه همین آمار از صددرصد بیشتره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها