نوروزی: ورود تماشاگران به ورزشگاه، با ظرفیت محدود و با واکسینه شدن آنها صورت می‌گیرد

مدیر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال گفت که بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها به‌صورت مرحله به مرحله و با واکسینه شدن آنها صورت می‌گیرد.

نوروزی: ورود تماشاگران به ورزشگاه، با ظرفیت محدود و با واکسینه شدن آنها صورت می‌گیرد

دکتر امین نوروزی اظهار داشت: سیاست فدراسیون و شهاب‌الدین عزیزی خادم، ورود تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال طی مسابقات است که با توجه به محدودیتی که این روزها به‌خاطر شیوع کرونا در کشور وجود دارد، نیازمند اقدام مرحله به مرحله و کارشناسی شده است.

طبق صحبت‌های رئیس فدراسیون، در بازی برابر کره جنوبی که 20 مهرماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود، با اولویت و تکریم جامعه پزشکی، تلاش خواهیم کرد برای حضور این عزیزان برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

مدیر پزشکی تیم‌های ملی در ادامه اضافه کرد: مسلم است این امر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، طبق گایدلاین‌های پزشکی دوران کووید19 برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، با ظرفیت محدود و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به واکسینه بودن این عزیزان و همچنین طبق پروتکل ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت. در تلاش هستیم به عنوان اولین قدم پروسه ورود تماشاگران به ورزشگاه ضمن تقدیر از تلاش‌های این گروه، زمینه بازگشت تماشاگران به ورزشگاه را به شکل مرحله به مرحله پیش ببریم.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها