جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

تحویل ۳۲ هزار واکسن کرونا به ناجا/ هیچ فرمانده‌ای واکسینه نشده است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تحویل ۳۲ هزار دز واکسن کرونا به ناجا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ناجا مسئول حفظ امنیت انتخابات است نیاز تا ۱۵۰ هزار واکسن دیگر به ناجا تخصیص داده شود.

تحویل ۳۲ هزار واکسن کرونا به ناجا/ هیچ فرمانده‌ای واکسینه نشده است

سردار قاسم رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکسیناسیون در ناجا از چه رده‌ای آغاز شده است، گفت: تدبیر ناجا بر این بود که مامورانی که در کف کار هستند و بیشتر با آلودگی‌ها مواجه هستند مانند مراکز درمانی، یگانهای عملیاتی، مرزبانی و … در ابتدا واکسن را تزریق کنند.

وی افزود: تعداد محدودی واکسن در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است که ما به نسبت اولویتی که گفتیم تزریق را برای مأموران آغاز کرده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: مطلقاً در مدیران تزریق واکسن نداشته‌ایم، البته ممکن است مدیری جزو گروه‌های پرخطر باشد یعنی جزو گروه‌های پر خطر باشد و واکسن را تزریق کرده باشد اما اینکه در ابتدا بخواهیم تمام فرماندهان و مدیران را واکسینه کنیم را نه در برنامه داشته‌ایم و نه پسند می‌کنیم.

سردار رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تعداد واکسن در اختیار ناجا قرار گرفته است، گفت: وزارت بهداشت برای ۳۲ هزار مأمور واکسن در اختیار ما گذاشته‌اند اما نیاز ناجا بیش از این عدد است، به ویژه اینکه مسئول انتظامات و آرامش انتخابات با نیروی انتظامی است لذا باید تعداد واکسن بیشتری را به ناجا البته با اولویت بدهند.

وی ادامه داد: عددی که ما برای دریافت و تزریق واکسیناسیون مأموران پیش بینی کرده‌ایم چیزی حدود ۱۵۰ هزار نفر است که البته این عدد تعداد مأموران ما برای مأموریت انتخابات است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها