تنور انتخابات در سمنان داغ می‌شود

شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان بر لزوم وحدت بین تمامی نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ تأکید کردند.

تنور انتخابات در سمنان داغ می‌شود

انتخابات خردادماه 1400 آوردگاهی مهم و حساس است که مستلزم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات است و تمامی احزاب و جناح‌ها و گروه‌های سیاسی باید برای تشویق و ترغیب عموم مردم به حضور پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

در چنین شرایط حساسی قطعاً وحدت، انسجام و همدلی بین تمامی نیروهای انقلابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان استان سمنان در بیانیه‌ای مشترک حمایت خود از آیت‌الله رئیسی و لزوم وحدت و انسجام بین تمامی نیروهای انقلاب در انتخابات بسیار مهم سال 1400 را اعلام می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در آغاز دهه پنجم از عمر پرافتخار خود شرایط بسیار حساسی را سپری می‌کند، شرایطی که با هیچ‌یک از دوران و مقاطع گذشته حتی دوران دفاع مقدس نیز قابل مقایسه نیست.

در ادامه می‌خوانیم: از یک طرف با شرایط پیچیده‌ای در صحنه بین‌الملل روبروست و از طرفی به جهت نارضایتی گسترده مردم از بابت سوء مدیریت‌ها و نارکارامدی‌های دولت فعلی، خطری جدی پیش روی نظام و انقلاب قرار گرفته است.

در این بیانیه تأکید شده است: این دوره از انتخابات از آن جهت اهمیت دارد که نظام بیش از هر زمان دیگری به مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای اعلام وفاداری خود به انقلاب اسلامی نیازمند است و ضرورت یک انتخاب خوب و مطلوب برای تشکیل دولت انقلابی برای سامان بخشی به مشکلات فعلی و مدیریت مطلوب دو صحنه داخلی و بین‌المللی به‌شدت احساس می‌شود.

در این بیانیه تصریح شده است: بدون شک تحقق همزمان این دو مؤلفه یعنی مشارکت گسترده و انتخاب خوب که رهبر معظم انقلاب از آن به نور علی نور تعبیر فرمودند، بیش از همه نیازمند وحدت و ائتلاف بین نیروها، علاقه‌مندان و دلسوزان انقلاب اسلامی است؛ بنابراین دو شورا با تأسی از کلام الهی با تشکیل قرارگاه مشترک و عملیاتی این نیاز اساسی را وجهه کار خود برای انتخابات پیش رو قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: در سایه همدلی و هم‌افزایی، ساماندهی همه ظرفیت‌های جریان انقلاب و بسیج نیروهای مردمی اولاً زمینه برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شود و ثانیاً دولت انقلابی با مختصات مدنظر رهبر خبیر و بصیر با انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی مرد اخلاق و میدان و دارای کارنامه درخشان در مبازره با فساد و اشرافی‌گری به عنوان مناسب‌ترین ‌گزینه تشکیل شود تا هم امید و اعتماد مردم به عنوان مهم‌ترین پشتوانه به انقلاب اسلامی در حد اعلی برگردد و هم شکست سنگینی به دشمنان قسم‌خورده انقلاب که برای این انتخابات خواب‌های زیادی دیده‌اند تحمیل شود.

در این بیانیه تأکید شده است: شورای راهبردی متشکل از عناصر برجسته دو شورا و تعدادی از شخصیت‌های محوری و انقلابی استان، برنامه‌ریزی اصولی و منطقی برای انتخابات را در دستور کار قرار داده که نتایج آن به‌زودی به سمع و نظر مردم شریف، ولایتمدار، متدین و انقلابی استان برای نحوه مشارکت در ستادهای مردمی رئیسی خواهد رسید.

تشکیل یک دولت کارآمد برای جبران عقب‌ماندگی‌های دولت فعلی و فراهم‌سازی زمینه تحول و پیشرفت در اداره امور کشور از مطالبات مردمی است که امیدواریم این امر با روی کار آمدن نیروهای انقلابی محقق شود.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها