رفع مشکل آموزش مجازی صد دانش‌آموز منطقه محروم باقرخان بجنورد

امام محله منطقه باقرخان بجنورد در قالب پویش محله همدل، مشکل اینترنت این منطقه را برطرف و امکانات استفاده از گوشی هوشمند را برای یکصد دانش آموز مهیا کرد.

رفع مشکل آموزش مجازی صد دانش‌آموز منطقه محروم باقرخان بجنورد

حجت‌الاسلام طاهری‌فر، روحانی مستقر و مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی منطقه باقرخان از توابع شهرستان بجنورد، با اشاره به مشکل عدم آنتن دهی اینترنت در این منطقه، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دانش آموزان این منطقه با مشکل اینترنت و خرید تبلت و گوشی هوشمند مواجه شدند که با به میدان آوردن خیرین و مسئولان منطقه، مشکل آموزش آنلاین یکصد دانش آموز و آنتن دهی اینترنت این منطقه محروم برطرف شد.

وی افزود: با آغاز طرح مهرواره محله همدل، با همراهی کارشناسان و افراد مؤثر، مسائل و مشکلات محله بر اساس اولویت مشخص و با همکاری مسئولان ذی‌ربط و خیرین و اقدامات لازم برای رفع مشکلات و معضلات انجام شد.

حجت‌الاسلام طاهری فر تصریح کرد: عدم آنتن دهی اینترنت، از مشکلات منطقه به شمارمی‌رود که از اولویت بیشتری برخوردار بود و مردم منطقه از آن رنج می‌بردند لازم به یادآوری است که این مشکل موجب ترک تحصیل برخی از دانش آموزان شد به این ترتیب با همکاری خیرین و همراهی مردم، آنتن اینترنت نصب و یکی از مسائل این منطقه محروم حاشیه شهر، رفع شد.

گفتنی است، مهرواره محله همدل باهدف رفع مشکلات و مسائل محلات با موضوع مساجد و امامان محلات آغازشده است و علاقه‌مندان برای شرکت در این مهرواره می‌توانند به آدرس اینترنتی https://ham-del.ir مراجعه و یا عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها