گزارش اورشلیم پست درباره هواپیماهای بدونه سرنشین جبهه مقاومت؛

پهپادهای مقاومت بر فراز تل‌آویو/ وحشت اسرائیل از پرنده‌های ایران

یک پایگاه خبری اسرائیلی در گزارشی نسبت به پیشرفت پهپادی جبهه مقاومت و هواپیماهای بدون سرنشین این جبهه ابراز نگرانی و ترس کرد.

پهپادهای مقاومت بر فراز تل‌آویو/ وحشت اسرائیل از پرنده‌های ایران

به گزارش خبر فوری ، درگیری در نوار غزه هر لحظه جدی‌تر و بحرانی‌تر می‌شود. اگرچه جنایات رژیم صهیونیستی در این چند روز بسیار زیاد بوده و جامعه جهانی را به تعجب واداشته اما نباید فراموش کرد که واکنش مقاومت به این حملات نیز تیتر بسیاری از رسانه‌های دنیا علی الخصوص رسانه‌های صهیونیستی بوده است.

پایگاه خبری اورشلیم پست در خبری به موضوع جنگ اخیر در نوار غزه پرداخته است. از نظر نویسنده، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات جبهه مقاومت علیه اسرائیل که باعث ترس ارتش این رژیم شده است، هواپیماهای بدون سرنشین این جبهه است که به خصوص در جنگ اخیر بسیار به کار رفته و از نظر اورشلیم پست ایران یکی از جدی‌ترین امدادگران جبهه مقاومت در این زمینه است.

اورشلیم پست در گزارش اخیر خود معتقد است که ایران پس از به دام انداختن هواپیماهای بدون سرنشینی آمریکایی، از این پرنده‌ها کپی کرده و چند نمونه از آن را تولید کرده است. طبق گفته نویسنده ایران یک سری هواپیما بدون سرنشین دیگر را هم تولید کرده که در نوع خود بسیار هوشمندانه و پیشرفته هستند.

نویسنده پایگاه اورشلیم پست مدعی است ایران قبلا نیز از طریق سوریه چند پهپاد به مناطق شمالی سرزمین اشغالی فرستاده و چند نقطه از اسرائیل را هدف قرار داده است. با این حال، به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر بیش از گذشته با هواپیماهای بدون سرنشین درگیر شده است.

طبق اعلام برخی منابع اسرائیلی، در چند روز اخیر حداقل 6 پهپاد در آسمان‌های فلسطین اشغالی مشاهده شده اند. به نوشته اورشلیم پست، تهدیدات پهپادی جبهه مقاومت علیه اسرائیل هر لحظه بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد این هواپیماهای بدون سرنشین هر لحظه بیش از گذشته به قلب اسرائیل نزدیک می‌شوند.

اسرائیل از چند جهت توسط این هواپیماهای بدون سرنشین محاصره شده است. به جز نوار غزه و قلمرو جهاد و حماس، مرز لبنان و رژیم صهیونیستی نیز محل ارسال هواپیماهای بدون سرنشین به سمت اسرائیل است

طبق گزارش پایگاه صهیونیستی فوق الذکر، ایران در زمینه تجهیز هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت زیادی داشته و بسیاری از آنها را جهت اجرای اهداف دفاعی و محافظت از آسمان خود به خدمت گرفته است.

نویسنده معتقد است استراتژی اجرایی هواپیماهای بدون سرنشینی جبهه مقاومت و ایران همانند موشک‌های کروزش است؛ بدین صورت که این پرنده‌ها با مواد منفجره تجهیز شده، ژیروسکوپ و رادار تخصصی بر روی آنها قرار می‌گیرد و سپس به سمت یک هدف از پیش شناسایی شده پرواز می کنند. این هواپیماهای بدون سرنشین سپس به سمت هدف مخصوصی شلیک کرده و به سرعت به بالا پرواز می‌کنند.

اورشلیم پست معتقد است اسرائیل از چند جهت توسط این هواپیماهای بدون سرنشین محاصره شده است. به جز نوار غزه و قلمرو جهاد و حماس، مرز لبنان و رژیم صهیونیستی نیز محل ارسال هواپیماهای بدون سرنشین به سمت اسرائیل است. همچنین طبق گفته نویسنده، سوریه نیز از مناطقی است که می‌تواند محل ارسال هواپیماهای بدون سرنشین به سمت مناطق اشغالی باشد.

طبق گفته پایگاه صهیونیستی اورشلیم پست، هواپیماهای بدون سرنشین مقاومت معمولا بزرگتر از کوادکوپترها یا هواپیماهای بدون سرنشین معمولی بوده و اگرچه از دور کنترل می‌شوند اما اندازه های متفاوتی داشته و گاه بسیار بزرگ هستند. این به خوبی نشان می‌دهد تنوع پهپادی جبهه مقاومت بسیار زیاد است و رژیم صهیونیستی کار بسیار سختی در توقف عملیات آنها دارد.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 40
  • اکبر
    1

    همچین میزنن که ندانند از کجا خوردن

  • سید
    1

    لعنت خدا و رسول بر مسئولین دزد ایران که آتش جنگ رادر تمامی جهان دامن می زنند ،از یکطرف با تحریک اسراییل واز طرف دیگر اسلحه مجانی در اختیار یک جمعیت اندک قرار میدهند و سبب کشته شدن کودکان و مردم بی گناه در غزه و حتی در اسراییل می شوند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      لعنت خدا و رسول خدا بر کسانی که منافقانه عمل می کنند و از دشمنان خدا و رسول خدا حمایت می کنند.

    • آرون
      0

      والا از خیلی سال پیش که فلسطینی ها فقط سنگ پرت میکردن هم ، این قتل عام را اسرائیل انجام میداده .

    • محمدطاها
      0

      به سید،،،لعنت خدا و نفرین پیامبر فرشتگان بر شما حامیان رژیم کودک کش پهپادهای مبارزان غزه ای به آسمان تل آویو نفوذ کرده اند شما دارید میسوزید هرچقدر دوست دارید بسوزید وطن فروش مزدور اسرائیلی مرگ بر فروش منافق

    • علی بشروی
      0

      چرا اینقدر جلیز و ولیز میکنی ؟ یخچال و آب سرد نداری مگه؟ میگن خمیر دندون هم خوبه برای سوختنی.

    • فتح
      0

      ما دنبال آتش افروزی نیستیم ،ما دنبال دفاع از خود ،واحقاق حقوق خود ،و گرفتن حق مسلمانانی که دست نیاز به سمت ما دراز کردند

    • علی
      0

      اف برشرفت

    • ب سید
      1

      حرف حق راشماگفتی سید

    • سید سجاد
      1

      سید جان دست مریزاد ،احسنت

  • امیر
    0

    همینجوری ادامه بدید تا ببینیم آخرش به کجا میرسید؟؟ بیچاره مردم

    نظرات شما -
    • مارال
      0

      بیچاره مردمی که گول لیبرال های ترسو رو خوردند وهرروز وضعشون بدتر از دیروز شد خوشا بحال ملتی که با مقاومت ،با حمایت از داخل ،وبا انتخاب درست ،سرنوشت درخشان خود را رقم زدند

  • محمود
    0

    خاک تو سر ترسوهای مزدور بدبخت ها زندگی با ذلت بهتره یا مرک با عزت

    نظرات شما -
    • علی
      0

      این مدل حرف زدن درست نیست اگر اطلاع رسانی درست باشد همه اگاه میشن

  • مهدی
    0

    اسراییل همیشه از ایران میترسد وجود اسراییل در منطقه باعث نابودی منافع ایران در منطقه است

    نظرات شما -
    • سید علی
      0

      حرف مفت اینروزها خریدار نداره

  • ایرانی
    1

    خدا رحم کنه از اون روزی که اسرائیل و متحدانش به ایران حمله کنن.....‌‌..‌.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      یک ضرب المثل هست که میگه ترس برادر مرگ است.پس نترس ماهستیم.

    • ناشناس
      0

      واقعا بزدلی!

    • یک ایرانی آریایی با دلی پر از عشق به سید علی
      0

      یه بار حمله کردن اگه به مغزت فشار بیاری همه کشور ها از اسرائیلی و آمریکا گرفته تا شوروی و آلمان و انگلیس و بقیه حتی کشور های آسیای شرقی همشون به عراق تجهیزات دادن از شیمیایی گرفته تا موشک و بمب اتم هسته ای که اگه جنگ تموم نمیشد فرانسه قصد داشت واسطه بشه بده اما ما هشت سال وایسادیم یه وجب خاکمون هم ندادیم با اینکه حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما الان که چه زمینی چه هوایی چه دریایی از بین ده تا کشور قدرتمندیم تویی که میترسی از اسرائیل ایران فقط شروع کننده جنگ نیست اما حتما خواهی دید روزی رو که اسرائیلی هارو از بیت المقدس و فلسطین بیرون کنیم و در بیت المقدس نماز بخونیم یکم اگه غیرت داشتی میفهمیدی یه ایرانی کسی که از نسل نجیب و شریف آریاییه هیچ وقت تسلیم ظلم نمیشه حتی اگه هیچ صلاحی نداشته باشه شده با سنگ چوب یا حتی با دست های خالی تا آخرین قطره خون وایمیسه

    • پارسی
      1

      دقیقا همینطوره از سال گذشته تا به امروز چندین بار مثل آب خوردن اومدن داخل کشورمون اون جاهایی رو که باید میزدن زدن و رفتن دریغ از یک انتقام کوچک

    • چشماتو باز کن
      0

      به ته جدول انتقام از این بالاتر که اسراییل مدعی محهزترین ارتش جهان ،و با حامیانی مثل آمریکا ،اروپا ،در مقابل یک گروه کوچک عاجز شدن اگر اسراییل تونست در مراکز هسته ای کاری کند بخاطر دیپلماسی خنده و ،،،،،،بآد

    • علی
      0

      شک نکن اگه میتونستن تا حالا بجای مذاکره بزرگترشون که امریکا باشه حمله کرده بود به ایران همونطور که درجنگ ایران با عراق اسراییکه ایرا میگرفت از چندین کشور بود المان بمب شیمیایی میداد امریکا کمک اطلاعاتی ولجستیکی میداد وهر کشوری به اندازه توانش کمک میکرد ولی از کمک خدا به کشور ایران بیخبر بودند برای سلامتی وفرج مولا صلوات

    • پارسی
      0

      دقیقا درست گفتید، متاسفانه مغز فندقی هم کم نداریم،،

  • بحث نکن
    0

    باید با هر کسی مثل خودش رفتار کرد . . . اگر توقع داشته باشی کنار گرگ و شغال و روباه ( اسرائیل ، ترکیه و عربستان ) زندگی کنی و آنها کاری به تو نداشته باشند ، چون تو کاری به آنها نداری ، در اشتباهی . . .

    نظرات شما -
    • زخمی
      0

      پس مثل قانون جنگل رفتار کنیم. بزنیم اطرافیانمونو بکشیم چون ممکنه یه روز دشمنمون بشن... عجب منطقی...!

    • اکبر
      0

      بحث نکن ،بوی استبداد و دیکتاتوری میدهد

  • شهروند
    0

    به کوری دشمنان اسراییل درحال نابودی است کشتار صبراوشتیلا کشتار غانا اونجاهم ایران بود ؟مردم اسراییل از یزید ملعون هم بدترند.ترورها درجهان .تروردانشمندان هسته ای عراقی مصری ایرانی ترور 17000مردم بیگناه کوچه وبازار ایران توسط موساد بدست منافقین. اختلاف درجهان اسلام همه اینها جزءکوچکی ازخیانت اسراییل است.

    نظرات شما -
    • رضا.
      0

      فرض که اینها که گفتید درست اگر روزی مردم فلسطین با اسراییل صلح کنند شما این وسط چی میگی؟ شما بهتر مشکلات و معضلات وحشتناک کشور خودمان را بچسبید که اوضاع خیلی بی ریخته.

    • قویدل
      0

      پاسخ به رضا طبق نظر شما ،باید هیچ‌کس به دیگری کمک نکند حتی پدر و مادر به فذزندان ،چون ممکن هست روزی دشکنشان شوند

    • رضا
      0

      به قویدل. انسان عاقل و بالغ وکیل وصی نمیخواهد. بنده عرض کردم روزی که ملت فلسطین با اراده خود با اسراییل کنار بیایند و متاسفانه بعضی کشورها مانع این مهم هستند آنزمان ما چه کاره هستیم؟ مثل اینکه کشوری از بیرون به ما فشار بیاورد در سیاست خارجه مان فلان کار را بکنیم که قطعا زیر بار نمیرویم.

  • زخمی
    0

    سلام بر عاشقان جنگ که دوست دارن اونا اونجا همدیگه رو بکشن که ما اینجا راحت باشیم

    نظرات شما -
    • بحث نکن
      0

      مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است . . .

    • به بحث نکن
      0

      اگر به حرفی که میزنی ذره ایی اعتقاد داشتی تا حالا شربت شهادت را نوشیده بودی

  • زخمی
    0

    پاسخ به: بحث نکن: فلسطینی ها با عزت میمیرن شما اینجا به زندگی با ذلتت ادامه بده

  • شهروند
    0

    در کشور خودمان موشک بیکاری و گرانی و فساد و . . . داره هر لحظه توی سر مردم می خوره . بعضی ها دم از فلسطین می زنند . اگه خیلی با غیرت هستند به مردم بدبخت ایران کمک کنند که تا کمر دولا نشوند توی سطل آشغال . بازنشسته ها به فلاکت افتاده اند . جوانان بیکاری که نمی توانند ازدواج کنند . بی خانمان ها و هزاران معضل و چالش دیگه . بعضی ها این ها را نمی بینند و به آسمان می پرند که فلسطین در حال جنگه !!!! خودمان صبح تا شب داریم با بیکاری و تورم و گرانی می جنگیم . خمپاره گرانی داره هر روز می خوره توی سرمون . ما اینجا هنوز واکسینه نشدیم اما اکثر فلسطینی ها توسط اسرائیل واکسینه شدند . بسه دیگه 42 ساله مرگ بر اسرائیل میگیم اما هر سال قدرتمندتر میشه و ما ضعیف تر و مفلوک تر

  • توهم
    0

    درسته میگن همه اسرائیل خالی شده . اصلا همه اسرائیلی ها فرار کرده اند . اسرائیل شکست خورد . تموم شد دیگه از فردا دیگه شعار مرگ بر اسرائیل نداریم . باید یه کشور دیگه پیدا کنیم براش شعار مرگ بدیم . اسرائیل دیگه خسته کننده شده بعد 42 سال . مرگ بر . . . / مرگ بر . . .

  • علی
    0

    یک چیزی رو بزرگتر ها قدیمی به ما یاد دادند.حق خودت رو بگیر حتی بزور.اسرائیل برای ایران کاره 2روزه.فقط کافیه 4 عدد ها.نمیخواد شهرهای موشکی رو فعال کنه.فقط 4عدد موشک سجیل 23تنی رو به پرواز دربیاره تمومه.بابا شماها کجای کارین.ایناها از ایران میترسن بخاطر سلاح های سری که داره توی دنیا منحصر به فرده.ایرانی ها مثل غربی ها نیستن جار بزنن و بگن ما چی دارم.اینایی هم که رو کرده بخاطر دل مردم گرم بشه.یک چیزی رو من از فرماندهان ایران یاد گرفتم که هر موقع چیزی رو گفتن راست بوده و به قولشون عمل کردن.ترو خدا وفا دار باشین به ایران عزیز.

  • ح
    0

    نابودی اسرائيل نزدیگ است انشاالله بزودی تموم اسرائيل کودک کش از کره زمین نفع نابود بشه بزودی

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      الان اسراییل با بیشتر کشورها پیمان صلح دارد ودر آینده نزدیک ممکنه دامنه آن بیشتر هم شود،در جنگ اخیر هم حتی لبنان و حسن نصرالله نیز هیچ پشتوانه ای برای مردم تنهای غزه نبودند با شکافی که در وحدت اعراب پیش آمده هیچ امیدی به تحقق این شعاری که شما میدهید نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها