ثبت نام انتخاباتی سه "متولد نجف" در روز آخر


25 اردیبهشت 1400 - 11:24
609f700ec8097_2021-05-15_11-24
روز آخر ثبت نام ها بالاخره عمده چهره های مطرحی که سودای صندلی پاستور دارند، راهی خیابان فاطمی شدند، در این میان سه ثبت نام کننده، متولد ایران نیستند.

به گزارش خبر فوری، امروز علی لاریجانی، عباس آخوندی و ابوالحسن فیروزآبادی برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کردند، وجه شبه این سه نفر، محل تولدشان است؛ نجف اشرف، عراق.

لازم به توضیح است که برخی روحانیون به ویژه در پیش از انقلاب برای دروس خود در نجف ساکن شدند و به همین دلیل فرزندان آنها متولد این شهر هستند و هر سه نفر این نامزدهای کاندیداتوری روحانی زاده هستند.

روز آخر ثبت نام ها بالاخره عمده چهره های مطرحی که سودای صندلی پاستور دارند، راهی خیابان فاطمی شدند، در این میان سه ثبت نام کننده، متولد ایران نیستند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609f700ec8097_2021-05-15_11-24
25 اردیبهشت 1400 - 11:24

به گزارش خبر فوری، امروز علی لاریجانی، عباس آخوندی و ابوالحسن فیروزآبادی برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کردند، وجه شبه این سه نفر، محل تولدشان است؛ نجف اشرف، عراق.

لازم به توضیح است که برخی روحانیون به ویژه در پیش از انقلاب برای دروس خود در نجف ساکن شدند و به همین دلیل فرزندان آنها متولد این شهر هستند و هر سه نفر این نامزدهای کاندیداتوری روحانی زاده هستند.

منبع: خبر فوری

18

نظرات 84
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهری 1 0 پاسخ 1400/2/26 -17:56

زالو ها به بهشت نمی روند

مجيد 0 0 پاسخ 1400/2/26 -09:20

اين متولدين نجف واقعا آدمهاي خطرناكي هستند. يكي ديگرشون علاالدين بروجردي است كه ثبت نام نكرد ميگن نجف، اما معلوم نيست كجايي هستند. احتمالا نجف انگليس

حمیدپاپی 0 0 پاسخ 1400/2/26 -09:12

با سلام این سه نفر محل زندگی خود و فرزندانشان را به مردم اعلام کنند مردم خودشان تکلیفشان را روشن می کنند. مردم دیگر گول این حزب و حزب بازیها را نمی خورند. تمام کسانیکه سوء مدیریت و ناتوانی دارند و کاخ نشین هستند مطمئن باشند کمتر از آرا باطله رای دارند.

زاده پارس 3 0 پاسخ 1400/2/26 -08:14

تو ثبت نام کنندگان جای مردی زاده پارس و از تبار پارسیان خالی بود

اسپند 4 0 پاسخ 1400/2/26 -08:09

آیا متولد ایران هم می تواند در عراق ثبت نام کند؟!

سید ابوالقاسم 6 0 پاسخ 1400/2/26 -07:06

همه اینها سیاهی لشکرند، رییس‌جمهور ایندوره کاملا انتصابی خواهد بود ،آقای رییسی،چه رای بدید ،چه رای ندید،خواهیییییید دید

ايران 10 0 پاسخ 1400/2/26 -05:27

پس چرا يك چينى ثبت نام نكرده ؟؟؟

یکی از مردم 8 1 پاسخ 1400/2/26 -01:55

اون یکیها هم که متولد ایرانند ایرانی نیستند!!!!

وووو 1400/2/26 -08:11

این جوری فک کنی تو ایران یک ایرانی هم پیدانمی کنی همانطور که در سایر نقاط جهان هم این گونه است.

... 14 1 پاسخ 1400/2/25 -23:00

فیروزآبادی رو نمیشناسم. ولی این لاریجانیه و آخوندیه ی بی کفایت ، چطور روشون شده بیان به صحنه. اه اه اه.

فارسي 13 1 پاسخ 1400/2/25 -22:51

ايران در اشغال اعراب بزودي !!!!!

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/2/25 -22:36

یک تقاضا از وزارت کشور می شود ثبت نام را تمدید کند مجددا ثبت نام کنندگان برای ثبت ثروت شان ومحل زندگی شان درآمده شان یک یکی ثبت کنند مردم بدانند کی به کی هست

داراب 20 6 پاسخ 1400/2/25 -22:02

فقط احمدی نژاددرودبرشرفت ای مردمهین پرست

ایران 1400/2/25 -23:01

تورو خدا جوک نگو. این بارو عقلش کمه. احمدی نژاده رو میگم.

یه ایرانی 1400/2/26 -01:56

هرچی شیرین مغزه دنبال این مردکه!

ایرانی مظلوم 28 1 پاسخ 1400/2/25 -20:42

همه ثبتنام کردن بغیر مردم ایران!!!!!!!

یه ایرانی 1400/2/26 -02:01

فکر کردید برای چی هرچی کالای خوبه میره عراق پس مانده های اونها میاد ایران؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

صرع 20 0 پاسخ 1400/2/25 -19:55

به هیچ دردی نمیخورن،اخوندی،جهانگیری و غیره امتحان خودشونو پس دادن و فقط دنباله جیب خودشون هستن مثل دولت روحانی،البته من در انتخابات شرکت نمیکنم.

ناشناس 11 0 پاسخ 1400/2/25 -19:48

من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه با کرد آشنا کرد.... اخوندی چقدر تو رو داری....جوانهای ایران باید در رویا خاندار بشن

نا‌شناس 3 1 پاسخ 1400/2/25 -19:46

امیدوارم شما هم روزی مستقل شوید !! علت اینکه خوانندگان شما کم ،دورویی شماست .

نیکپور 6 1 پاسخ 1400/2/25 -19:34

سلام باید شورای نگهبان این آقایان راردصلاحیت کنه چون معلوم نیست انگلیسی ها روی این آقایان نفوذ نداشته باشند چون آن موقع بریتانیا روی این آقایان سرمایه‌گذاری کرده اند برای یک چنین روز های استفاده کنه چون در خاطرات مسترهنفر بیان شده که برای پانصد سال آینده برنامه دارن مواظب باشه شورای نگهبان خدارحم کنه شمارا اگر کوتاهی کنید

ناشناس 24 0 پاسخ 1400/2/25 -18:49

چرا عراقی ها را ثبت نام میکنن؟

هم وطن/ شهروند 28 0 پاسخ 1400/2/25 -18:41

مگه نباید رئیس جمهور ایرانی باشه ؟ چرا یک اجنبی / عراقی / 8 سال کشور ایران را تار و مار کردند ؟ کاندید رئیس جمهوری شده ؟ وای بر این بیدادگری و فلاکت

یه ایرانی 1400/2/26 -01:57

هیچکدوم ایرانی نیستند مشکل اینه

نجفى 10 1 پاسخ 1400/2/25 -18:21

مهم اينه كه اينهايي كه الان مسؤل هستن با كارهاشون دستكمى از دشمن خارجى ندارند شايد دشمن اينهمه خسارت كه اينها به مملكت زدند نمى زد

سعید پور مسعود دبیر فیزیک 10 0 پاسخ 1400/2/25 -17:54

پس اون آقا که میگفت شما ها از کجا اوگدین پدرس... جوابش مشخص شد: عراق

مریم دهقان 14 0 پاسخ 1400/2/25 -17:46

از اول انقلاب نباید میومدن دلسوز نیستند هر ور پول باشه و خیانت همونجا هستن

مسلمان 13 0 پاسخ 1400/2/25 -17:43

عراق توسط ایرانی ها اداره می شود ایران توسط عراقی ها این است که هردو مملکت ویران است

محمدطاها 14 0 پاسخ 1400/2/25 -17:31

آقای لاریجانی از برادرتان فاضل چه خبر ضمناً جهت اطلاع حضرتعالی محمود هم ثبت نام کرده مثل آن روز یکشنبه سیاه روزگارتون سیاه نکند

محمدطاها 13 1 پاسخ 1400/2/25 -17:28

آقای آخوندی گفته توی این چند سال که وزیر بودم افتخارم به این است که یک خانه مسکن مهر را افتتاح نکردم آدم به این پررویی ندیدم پس با این اوصاف آقای آخوندی توی وزارتخانه مطبوعش حتی یک مشکل راهم حل نکرده است آقای مهندس احساس تکلیف کرده امده کارهای نیمه تمام حسن کلید ساز راتمام کند مسکن مهر را به طور کلی نابود کند

کمال 14 0 پاسخ 1400/2/25 -17:19

دوتابعییتیهارو که ایرانی اصل هستند رو میگیرند وبیچاره هاجرات آمدن به ایران راندارند اما عراقیهای متولد شده درزمان حزب بعث پست ومقام میگیرند حالا به نظرشما کدام ایرانی هستند ودلسوز

شهروندایرانی 17 0 پاسخ 1400/2/25 -16:55

اینا وقتی تو عراق زندگی می کردن حتی قدرت خریدن یک پنکه معمولی را نداشتن اینا را درزندگی نامه پدران بزرگوارشان که گاها ازصدا وسیما پخش می شود اعلام می کنن الان ثروت آخوندی ولاریجانی ها و... ببین؟!!!

زهرا رمضانی 6 1 پاسخ 1400/2/25 -16:23

اینکه کدوم قبرستون به دنیا اومده باشی مهم نیست مهم اینه که ادم باشی که شما خبر گزاری های حاشیه ساز نیستین البته هرسه مردودن از نظر من

دانیال 6 0 پاسخ 1400/2/25 -16:13

لاریجانی با سیستانی مرجع شیعه ی عراق چه نسبتی دارد؟ نکنه سیستانی پسرخاله ی لاریجانی است؟ چون هردوی آنها متولد نجف هستند و ممکن است مادر لاریجانی خاله ی آیت الله سیستانی باشد

ناشناس 33 1 پاسخ 1400/2/25 -15:52

عرب پرست ها کلاشون بندازن بالا.درود بر نژاد آریایی.

ناشناس 7 0 پاسخ 1400/2/25 -15:49

باز روحانیون این جا شانس اوردن اخوندی ملبس نیست

بردیا 34 0 پاسخ 1400/2/25 -15:28

فقط متاسفم برای مردم و کشور

کاربر ناشناس 28 0 پاسخ 1400/2/25 -15:21

خجالت بکسید

ب کاربرناشناس 1400/2/26 -06:53

تازمانی که مردم رای دهند خجالت نمی کشیم خودت خجالت بکشدکه به مارای می دی

..... 29 0 پاسخ 1400/2/25 -15:17

واقعا آخوندی با کدام عملکرد آمده مسکن دا به خاک سیاه نشاند تا انتقام فتنه گران را بگیرد حال میخواهد کشور را به خاک سیاه بنشاند تا انتقام چه چیزی را بگیرد شاید پرونده فرزندش را بایگانی کند خدا میداند و

احمد 9 0 پاسخ 1400/2/25 -14:16

همه یک طرف این بچه وزیر دیگه چی میگه با زن ش راه افتاد مگه نگفتن بچها را راه نمیدن

کاربر ناشناس 30 0 پاسخ 1400/2/25 -14:16

مگر نگفتند برای ثبت نام ایرانی الاصل باشند پس چرا لاریجانی رو قبول کردن مگه مال نجف نیست

ناشناس 23 0 پاسخ 1400/2/25 -14:08

آزموده راآزمودن خطاست. مدیریت عراقی روسالیان سال میبینیم. رای بی رای.

دانیال 13 0 پاسخ 1400/2/25 -14:04

پس قراره دولت عراقی تشکیل بشه؟ چرا اسم خودتون رو گذاشتید ایرانی؟ شما ها ایرانی نیستید بلکه اجنبی هستید

ناشناس 7 0 پاسخ 1400/2/25 -13:58

با با اینها بازنشستگی ندارند بیشتر کاندید می شوند کسی نیاد رییس جمهور بشد پشت پرده اینهارا روکند وابسته به انگلیس جان هستند زندگی اشراف خود شان در خطر می بینند اول بیاد بگوید چندتا بچه دارد چکاره هستند کجا هستند شهید شدن برای مردم ولی ساکن اروپاه وامریکا برای بچه های ابن ها

به کجا 7 0 پاسخ 1400/2/25 -13:58

دوباره چهره مردم آزار آخوندی را مشاهد کردیم ، از ته دل از خداوند منان طلب محاکمه این کذابان دولت بنفش را دارم ، و پیرو آن ، معاون کذاب تر دولت بنفش.

امیر 6 0 پاسخ 1400/2/25 -13:56

آقایون عراقی مردم ایران ملت قوی است به مدیریت شما عراقی ها نیاز ندارند،پس گفتیم چرا لاریجانی ها چقدر بلا وبدبختی سرمردم ایران آوردند پس عراقی هستند.ملت اینها را بیرون میکنه

بهلول 7 0 پاسخ 1400/2/25 -13:54

اینها باید رد صلاحیت شود چون دلسوزمردم ایران نیستند.درضمن اینها همه سیاه بازی است .انتخاب شده است .

کاربر ناشناس 9 0 پاسخ 1400/2/25 -13:51

عربی انگلیسی

۷۲ 6 0 پاسخ 1400/2/25 -13:31

رئیس جمهور فقط (ساخت ایران)

نادان 2 5 پاسخ 1400/2/25 -13:26

به این میگن شایسته سالاری *حالا چه فرقی میکنه فلستینی باشه یا لبنانی ویاعراقی ؟عراق که همسایمونه وتازه کشور دوست وبرادر هم هستم ***

حاج حمید 1400/2/25 -18:50

دیگه هیچ فحشی بهت نمیدم چون اسم خودت رو نادان گذاشتی پس جواب ابلهان خاموشیست

دریا 1400/2/25 -19:36

آخه عاقل نما چرا ایرانی های اصیل تایید نمیشوند؟

ستاره 8 1 پاسخ 1400/2/25 -13:21

لاریجانی و اخوندی، واگذارتون به مولا علی

ایرانی 5 2 پاسخ 1400/2/25 -13:09

ابن ملجم هم متولدنجف بود.وامام علی متولدمکه

فرداد 7 0 پاسخ 1400/2/25 -13:07

اگر اخوندی رئیس جمهور شود همان گونه که قیمت مسکن را ۱۰ برابر کرد استفاده از ارزاق عمومی واگر بتواند اکسیژن را هم صد برابر خواهد کرد در ان صورت فقط مرفهین بی درد وشکم گنده هایی چون خودش زنده خواهند ماند و مستضعفین وپابرهنه ها تنها چاره ای که دارند یا به افغانستان وپاکستان کوچ و مهاجرت کنند ویا شرافتمندانه سر بر بالین مرگ نهند ودنیا رابرای اخوندی وامثالهم باقی بگذارند تا بیشتر فربه شوند .

سید ج 7 31 پاسخ 1400/2/25 -12:59

جدای بحث انتخابات در قدیم جهت کسب علوم دینی خیلی ها به نجف می‌رفتند و طبیعتا در آنجا از پدران و مادران ایرانی فرزندانی نیز به دنیا می آمده است. کما اینکه الان برخی برای سایر علوم به کشورهای غربی می‌روند و مهم این است که پدر و مادر ایرانی و تابعیت ایران را داشته باشند و برای فرزندشان نیز تابعیت ایران را اخذ کنند.

زهرا 1400/2/25 -14:51

آها پس اینجوریه آمریکا چی؟؟ اون جیزه؟؟!!

ناشناس 1400/2/25 -15:36

باید ببینی خود اونا چطور فکر میکنند؟ خودشونا عراقی میدونند یا ایرانی که از عملکردشون مشخصه عراق را بر ایران ترجیح داده اند.

یه ایرانی 1400/2/26 -02:03

اون تعدادی که اونجا به دنیا اومده خیلی بیشتر از اون تو ایران از پدر و مادر ایرانی به دنیا اومده !!! اونها چرا تایید صلاحیت میشن؟ اصلا مگه راهشون میدن که تایید بشن؟؟؟

کلاغ پر 14 0 پاسخ 1400/2/25 -12:46

اشرفو خوب اومدی .....

اخوندک 35 0 پاسخ 1400/2/25 -12:45

اخوندی؟؟!! فقط آخوندا باید بهت رای میدن که اونا هم به رفیقشون رییسی رای میدن

احسان 1400/2/25 -15:50

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.احسنت

معصومه 39 2 پاسخ 1400/2/25 -12:45

پس بگو چرا اینقدر به عراق رسیدگی میشه ...بابا اینجا ایرانه ..پس کجایند مردان آریایی ؟؟؟؟؟

احسان 1400/2/25 -13:46

آریایی ها رد صلاحیت شدند

شهرام.ر 37 1 پاسخ 1400/2/25 -12:41

دنبالش دو بگیرند خیلی هاتون یا ریشه هندی دارین یا عربی . اگه ایرانی بودید که رحم داشتید به ایرانیان.

علیرضا نظری 46 1 پاسخ 1400/2/25 -12:36

آخوندی یک وزیربی کفایت و اخراجی بوده که چندین بار به ملیونها نفر که در مسکن مهر زندگی میکنند و به خانواده های داغدار حادثه قطار توهین و بی حرمتی کرده است

م 34 0 پاسخ 1400/2/25 -12:31

عجب گرگ بازاریه

سیاوش 27 2 پاسخ 1400/2/25 -12:24

تابعیت انگلیس و امریکا داشته باشی بهتر ازینکه متولد عراق انهم زمان حکومت بعث باشی!

کاربر ناشناس 73 13 پاسخ 1400/2/25 -12:22

ریسی احمدی نژادمردمیدان رای مردم استان فارس

هه هه 26 1 پاسخ 1400/2/25 -12:19

اجنبيند

رفراندوم 21 1 پاسخ 1400/2/25 -12:13

باید مطابق قانون ،،شورای نگهبان!!رد صلاحیت شوند!!!!اینها دو تابعیتی نیستند که هیچ !!کلا خارجی هستند،،

سعید 13 1 پاسخ 1400/2/25 -12:12

همینا پدر ناتو در اوردن

حمید 23 0 پاسخ 1400/2/25 -12:10

چندساله که مجلس بودی چه گلی به مملکت زدی قرارداد چین هم شاهکار آخرت بود

ناشناس 18 1 پاسخ 1400/2/25 -12:06

تا حالا هم منافع ایرا ن فدای عراق میشده چیز جدیدی نیست؟

عادل 72 5 پاسخ 1400/2/25 -11:59

عراقی ها در ایران جای ندارند .بروید در کشور خودتان حکومت کنید

ali 78 3 پاسخ 1400/2/25 -11:59

چقدر جالب ... آقایان اهل ایران نیستند ولی در ایران پست و مقام میگیرند و به همه جا هم میرسند

موسوی 25 2 پاسخ 1400/2/25 -11:57

من به عرب رای نمی دهم

Amir 1400/2/25 -14:37

عرب وعجم نداره.چون خیلی ازهموطنای ماعرب هستن.مسئله اینه که این آقایون سالهای زیادی توی پستهای حساسی مشغول به کار یابهتربگم مشغول حکومت بودن وبه جز نارضایتی مردم چیزدیگه ای عاید کشور نکردند.حالا باچه روئی میان تومیدون من نمیدونم.

محمدی 18 1 پاسخ 1400/2/25 -11:49

همتون مترسک سر جالیزید،آخرش هم رئیسی رئیس جمهور میشه،

اسمال اقا 1400/2/26 -09:24

روحاني يك حقوقدان امنيتي است. اگر كسي به حقوقدان و امنيتي ها راي دهد ميشود ادامه روحاني

متوهم 22 0 پاسخ 1400/2/25 -11:48

اینها مقدس هستند چون در نجف به دنیا آمده اند ؟!!! . خصوصا آخوندی که لیبراله و با عملکرد 6 ساله اش ( توقف ساخت و ساز مسکن ) در وزارت راه و شهرسازی دولت روحانی موجب گرانی مسکن و اجاره بها شد . لابد دوباره می خواد بیاد میکروفن رو از دست خبرنگار بگیره و قیمت مسکن رو چندین برابر کنه . خودش ویلای لوکس هزار متری در لواسان داره از حال و روز مردم بی خبره ( متولد نجف )

اس 14 0 پاسخ 1400/2/25 -11:44

به همین دلیل نگران وابستگیهای انها به ..... هستیم بخصوص وقتی کارنامه اجرایی ایشان رو مورد ارزیابی قرار دهیم تردیدهامان دو چندان میشود.

ندا 19 0 پاسخ 1400/2/25 -11:34

اجانب

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks