عراقچی:

مشاهده پرچم رژیم اشغالگر بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین بهت آور و دردناک است

معاون سیاسی وزارت امور خارجه که در وین به سر می‌برد از مشاهده پرچم اسرائیل بر فراز ساختمان های دولتی در این شهر انتقاد کرد.

مشاهده پرچم رژیم اشغالگر بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین بهت آور و دردناک است

عباس عراقچی در این باره در توئیتی نوشت: وین مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می باشد، و اتریش تاکنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است. مشاهده پرچم رژیم اشغالگری که در همین چند روز ده‌ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است. ما در کنار فلسطین ایستاده ایم.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • حاج حیدر
    1

    دیدن این تکه پارچه کثیف در هرجا دردناک است اما دردناک تر از آن نبودن #مرد_میدان در عرصه تقابل با کفتاران ۴+۱ و شیطان بزرگ است.ننگ بر برجامیان و بانیان برجام .

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      حاج حیدر از کدوم اورگان 10 بیست میلیون حقوق میگیری عزیزم نکنه مثل صادق محصولی از جهاد سازندگی با تمرکز بر روی کار مولتی میلیاردر شدی جوش نزن

    • حاج حیدر
      1

      ما اگر بنده پول و مقام بودیم الان مانند اربابان فتنه و افساد طلبان دوباره رنگ عوض میکردیمو سینه چاک تر از شهدا برای انقلاب و امام و نظام و رهبری می شدیم ، حقوق ۱۰ - ۲۰ میلیونی رو اون حرام خورانی میخورند که سال هاست بر مسند های مهم این نظام فسیل گشته اند و راه بر جوانان باز نمی گذارند و مانند زالو سرمایه مالی و انسانی این کشور به خون پاک شهدا غلتیده را می مکند و حرامزاده هایشان را در دامان نجس اربابانشان مشق سیاست می دهند ، حاج حیدر شخص نیست ، این یک تفکر است . افساد طلبان همیشه بازی را بر خود تنگ می‌بینند به تهمت و خرابکاری و تخریب دست میزنند ، یاد سکانسی از فیلم مختار افتادم ، لحظات پایانی عمر حضرت میثم بود که ابن مرجانه لعین او را ترور شخصیت کرد و بنازم به شاگرد مولایم علی که گفت :«این خاصیت حرامزاده هست که دشمنش را تحقیر کند.»حال روز افساد طلبان و اربابانشان ، هشت سال نکبت اوردند و باز طلب مار این نظام و انقلابند و سهم میخواهند ، مردم سهمتان را خواهند داد و ان هم زباله دان انقلاب . یا علی

    • ایران اسلامی
      1

      جناب حاج حیدر ، ملت شهید پرور و قهرمان ایران همگی مرد میدان هستند و این را در طول تاریخ و در دوره اخیر در هشت سال دفاع مقدس به اثبات رساند ه اند.

    • رای بی رای
      0

      جناب حاج حیدر و جناب امیر، زیاد حرص نخورید هر دو طرفی که شما از آنها دفاع میکنید بجز یکی دو مورد استثنا ، کلا دزد و فاسد هستند و امتحان خود را پس داده اند .

    • حاج حیدر
      0

      بله ، شکی در این تفکر و روش نیست

    • میلاد
      0

      جناب حاج حیدر با شما موافقم حرف دل اکثریت مرد زدی بجز عده ای که از برجام کاسبی میکنن

  • مهدی
    0

    باز میخایدخودتان را با این هرفها تودل مردم جا کنید

  • مهری
    0

    چه عجب آقای عراقچی سخنی فرمود تاحالا زیر به زیر با اشک خانم موگرینی خیلی از منافع کشور به باد دادی بعدا" باید جوابگو باشی دوم اینکه پرچم که چیز مهمی نیست شما خیانت نکنید با ین بر جام پدر مردم دراوردین حالا به فکر پرچم اسرائیل خبیث خدا آمریکا و اسراییل و تمام ظالمین جهان نابود بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها