همتی درباره قیمت ارز چه گفت؟

رییس کل بانک مرکزی پیش بینی کرد قیمت دلار در آینده باز هم کاهش یابد.

همتی درباره قیمت ارز چه گفت؟

همتی در تازه‌ترین اظهار نظر خود ضمن بیان اینکه اکنون نرخ ارز را کنترل کرده‌ایم و به ۲۰ هزار تومان رسانده‌ایم، گفت: امیدواریم از این رقم هم پایین‌تر بیاید. ناترازی بودجه باید حل شود؛ یعنی وظیفه دولت و مجلس این است که این موضوع را حل کنند؛ در غیر این صورت تورم کنترل نخواهد شد؛ این در حالی است که صادرات غیرنفتی باید با رشد تولید افزایش یابد؛ ضمن اینکه هزینه های دولت باید کمتر شود.

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد: باید اصلاحات ساختاری در کشور رخ دهد؛ این در حالی است که اگر این اصلاحات صورت نگیرد، بانک مرکزی به تنهایی نمی تواند تورم را کنترل کند؛ این در حالی است که اگر بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اوراق را منتشر نمی‌کرد باید نقدینگی را در حد ۷۶ درصد رشد تجربه می‌کردیم؛ اما نقدینگی بالای ۴۰ درصد رشد کرد.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • شهروند
    0

    این فرمایشات اعتباری نیست اعتنا ی نکرد چون این چند سال مردم گفته شده اما دریغ از عمل

  • مسعود
    0

    آقای اقتصاد دان اگر دلار کاهش یابد چطور صادرات غیر نفتی برای صادر کننده صرف می‌کند؟

  • حسن
    0

    پدر ملت دراوردید هر دوجناح به جان هم افتادید این وسط مردم بیچاره که هزینه انقلاب و حفظ ان را دادند از فقر و فشار اقتصادی له شدن و فرزندان انها بیکار و عدم مواجه و سر خوردگی و.... مواجه هستند معنی اینکار چی هست اجناس داخلی مثل سیمان که هیچ نیاز به ارز نداشته ظرف چند ماه ۴۰۰درصد گران کردند و بقیه کلاها هم به همین منوال .جواب خدا را مسئولین چه خواهند داد با شعار استکبار ستیزی بی نتیجه سالها کشور در تحریم است من خودم هم در جنگ بودم هم خانواده چند شهید میباشم در برابر اعتراضات مردم به والله حرفی برای دفاع ندارید این بدبختی تا کی ادامه خواهد داشت مردم خسته شدن ،برادرها واقعا اعتفاد به قیامت دارید از زیربار مسئولیت ناتوانید بیایید بیرون در هر جایگاهی که هستید وگرنه چوب خدا صدا ندارد خون شهدا را هدر ندهید مردم از دین خیلی زده شدن نمی توانند تحمل کنند .

  • امیری
    0

    حتماافزایش پیدامیکنه چون این آقاهمیشه برعکسشو میکه بخدا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها