تحلیلگر اسرائیلی: اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد/صهیونیست‌‌ها سرزمین اشغالی را ترک کنند


23 اردیبهشت 1400 - 20:53
609d5283096ba_2021-05-13_20-53
یک روزنامه‌نگار رژیم صهیونیستی در یکی از پرتیراژ ترین روزنامه‌های این رژیم به اسرائیلی‌ها پیشنهاد کرد از فلسطین فرار کنند و به موطن‌های اصلی خود باز گردند.

در حالی که بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشست های متعدد خود را با فرماندهان نظامی با هدف یافتن راهی برای برون رفت از شکست درمقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی ادامه می دهد ، پایگاه اطلاع رسانی البوابه نوشت : یک روزنامه نگار اسرائیلی پیشنهاد کرد ، صهیونیستها سرزمین اشغالی را ترک کنند و به موطن اصلی خود بازگردند.

آری شابیط روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی روزنامه هاآرتص در مقاله ای در رابطه با شکست جدید سامانه های پدافندی ارتش صهیونیستی در مقابل مبارزان فلسطین اعتراف کرد اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد .

او در یادداشت خود در این روزنامه عبری زبان تاکید کرد : ظاهرا  ما در بدترین و سخت ترین دوره تاریخ خود هستیم ، مثل اینکه ما راهی جز اعتراف به حقوق آنها و پایان دادن به اشغالگری نداریم.

شابیط در مقاله خود اعتراف می کند: ظاهرا ما به نقطه غیر قابل بازگشت رسیده  باشیم، شاید دیگر اسرائیل نتواند اشغالگری و شهرک سازی را متوقف کرده و صلح را برقرار کند ، شاید نتوان صهیونیسم را اصلاح کرد و از تبعیض بین مردم در این سرزمین سرباز زد اما باید گفت در این شرایط هم جایی برای زندگی برای ما در این سرزمین وجود ندارد، طعمی برای زندگی در آن وجود نداشته و حتی نوشتن در هاآرتص و خواندن این روزنامه هم در این شرایط طعمی ندارد.

از این رو آنچه که من در این شرایط پیشنهاد می کنم ، همان پیشنهادی است که "راگل آلور" دو سال پیش آن را پیشنهاد کرد و آن ترک این سرزمین(فلسطین) است.

این تحلیلگر صهیونیست گفت وقتی اسرائیلی بودن و یهودی بودن دیگر عاملی حیاتی (قابل افتخار) محسوب نمی شود و همه شهروندان اسرائیلی یک گذرنامه خارجی در جیب خود دارند ، نه تنها در بعد عملی بلکه در بعد روحی و  روانی هم همه چیز برای ما پایان یافته است ، باید با دوستان خود خداحافظی کرده و برای زندگی به سان فرانسیسکو ، برلین یا پاریس نقل مکان کنیم.

او در بخش دیگری از نوشتار خود آورده است : من انگشتم را در چشم نتانیاهو ، لیبرمن و ... قرار می دهم تا آنها را از هذیان گویی هایشان در مورد صهیونیسم بر حذر دارم  و به آنها بگویم ترامپ ، کوشنر ، بایدن ، باراک اوباما و هیلاری کلینتون کسانی نیستند که قرار است به این امر پایان دهند ، حتی سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا هم قادر به توقف شهرک سازی نیستند اما باید اعتراف کرد فلسطینیان در این سرزمین ریشه دارند از این رو برای بقا باید به دنبال راه سومی برای خود باشیم.

یک روزنامه‌نگار رژیم صهیونیستی در یکی از پرتیراژ ترین روزنامه‌های این رژیم به اسرائیلی‌ها پیشنهاد کرد از فلسطین فرار کنند و به موطن‌های اصلی خود باز گردند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609d5283096ba_2021-05-13_20-53
23 اردیبهشت 1400 - 20:53

در حالی که بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشست های متعدد خود را با فرماندهان نظامی با هدف یافتن راهی برای برون رفت از شکست درمقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی ادامه می دهد ، پایگاه اطلاع رسانی البوابه نوشت : یک روزنامه نگار اسرائیلی پیشنهاد کرد ، صهیونیستها سرزمین اشغالی را ترک کنند و به موطن اصلی خود بازگردند.

آری شابیط روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی روزنامه هاآرتص در مقاله ای در رابطه با شکست جدید سامانه های پدافندی ارتش صهیونیستی در مقابل مبارزان فلسطین اعتراف کرد اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد .

او در یادداشت خود در این روزنامه عبری زبان تاکید کرد : ظاهرا  ما در بدترین و سخت ترین دوره تاریخ خود هستیم ، مثل اینکه ما راهی جز اعتراف به حقوق آنها و پایان دادن به اشغالگری نداریم.

شابیط در مقاله خود اعتراف می کند: ظاهرا ما به نقطه غیر قابل بازگشت رسیده  باشیم، شاید دیگر اسرائیل نتواند اشغالگری و شهرک سازی را متوقف کرده و صلح را برقرار کند ، شاید نتوان صهیونیسم را اصلاح کرد و از تبعیض بین مردم در این سرزمین سرباز زد اما باید گفت در این شرایط هم جایی برای زندگی برای ما در این سرزمین وجود ندارد، طعمی برای زندگی در آن وجود نداشته و حتی نوشتن در هاآرتص و خواندن این روزنامه هم در این شرایط طعمی ندارد.

از این رو آنچه که من در این شرایط پیشنهاد می کنم ، همان پیشنهادی است که "راگل آلور" دو سال پیش آن را پیشنهاد کرد و آن ترک این سرزمین(فلسطین) است.

این تحلیلگر صهیونیست گفت وقتی اسرائیلی بودن و یهودی بودن دیگر عاملی حیاتی (قابل افتخار) محسوب نمی شود و همه شهروندان اسرائیلی یک گذرنامه خارجی در جیب خود دارند ، نه تنها در بعد عملی بلکه در بعد روحی و  روانی هم همه چیز برای ما پایان یافته است ، باید با دوستان خود خداحافظی کرده و برای زندگی به سان فرانسیسکو ، برلین یا پاریس نقل مکان کنیم.

او در بخش دیگری از نوشتار خود آورده است : من انگشتم را در چشم نتانیاهو ، لیبرمن و ... قرار می دهم تا آنها را از هذیان گویی هایشان در مورد صهیونیسم بر حذر دارم  و به آنها بگویم ترامپ ، کوشنر ، بایدن ، باراک اوباما و هیلاری کلینتون کسانی نیستند که قرار است به این امر پایان دهند ، حتی سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا هم قادر به توقف شهرک سازی نیستند اما باید اعتراف کرد فلسطینیان در این سرزمین ریشه دارند از این رو برای بقا باید به دنبال راه سومی برای خود باشیم.

منبع: تسنیم

70

نظرات 30
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
میم 1 0 پاسخ 1400/2/24 -10:21

خیلی جالبه بعضی دوستان مخالف یه دین ابراهیمی (اسلام) و پیامبرش هستن ولی همزمان طرفدار یه دین ابراهیمی دیگه و داوود(ع) هستن , چند وقت پیش هم حامی مسلمانان چین بودن :)) اینا دیگه زدن رو دست آفتاب پرست , شدن یه پارادوکس خنده دار که خودشون هم نمیدونن ظرف کدوم هستن :))

به ابله 1400/2/24 -11:02

خودت فهمیدی چی گفتی متوهم

جلال عامری 2 2 پاسخ 1400/2/24 -07:19

وعده قران زوال غده سرطانی و چرکین صهیونی در سالهایی بسیار بسیار نزدیک است شاید حتی سال دیگه

جلال عامری 2 2 پاسخ 1400/2/24 -07:18

ای اشباح خبیث و خون اشام بزودی در چنگال موشکهای بالستیک شهاب ۱..۲..۳ و سجیل و عمادو قدرو خرمشهر ووو ایرانی۰۰۰گرفتار شده و میریزیمتون تو دریا۰۰۰ مثل سگ می کشیمتون ای کودک کشان سفاک و قصابان غاصب. پس زودتر گورتون گم کنید و شر ننحوستون از سر بیگناهان منطقه کم کنید

قاسم 1 3 پاسخ 1400/2/24 -06:19

آقای زیباکلام به داد اسراییل برس

دلسوز 3 3 پاسخ 1400/2/24 -03:07

اسراییل که در جنگ شش روزه کل کشورهای عربی را شکست داد واز صحرای سینا تا جولان تا لبنان را آشغال کرد الان از ترس حزب الله وحماس دور برش دیوارهای شش متری بتنی می کشد پس محاسبه کنید که قوی تر شده است یا نه کاربر محترم دوما برای فلسطینی ها چون جانشان به لب رسیده مر گ وزندگی فرقی ندارد ای سهیونیستی ها هستند که خون دیدند غزه بزرگترین زندان دنیاست

سعید پور مسعود دبیر فیزیک 1400/2/24 -09:05

به تو چه همچین زور میزنی که انگاری بابات مال غزه ست!!!!

مهری 4 3 پاسخ 1400/2/24 -01:35

انشالله صهیو نیست ها بزودی از فلسطین فرار میکنن

ک 2 9 پاسخ 1400/2/24 -01:12

این تحلیل گر غلط زیادی کرده یا ترجمه به دلخواه شده.ملت ها بایستی در کنار هم با صلح و دوستی زندگی کنند.دیگه ۷۰ سال جنگ و چادرنشینی بس است.میگم چرا حسن نصرالله الان کاری نمی کند فقط تو تلویزیون و در زیر زمین هی شعار و رجزخوانی می کند.الان وقتشه که اقدام کند مگه نمی گه اسلحه مقاومت را برای دفاع از قدس و فلسطین نگه داشته.بسم الله بفرما شروع کن.

یاور اَغیمزاده 11 2 پاسخ 1400/2/24 -00:49

مطمئنید این تحلیلگر اسرائیلی بوده؟؟ حاج حسین خودمون نبوده؟؟ چون جمله شبیه جمله حاج حسین کیهانه

ایران دوست 8 4 پاسخ 1400/2/24 -00:35

فرض کنیم اسرائیلی ها از فلسطین رفتند و کشور فلسطین هم تشکیل شد اونم میشه مثل باقی کشورهای عرب که با ایران رابطه‌ی خوبی ندارن و تقریباً همیشه علیه ایران بوده آمد.

ملول 8 10 پاسخ 1400/2/23 -23:57

تنها بازنده این جنگ فلسطین هست . مثل زلزله ویران میشه

حزب الله 10 5 پاسخ 1400/2/23 -23:38

سلام وعده خداوند حق است ظلم پا برجا نمی ماند انشالله اسرائیل نابود میشود

ح آ 8 7 پاسخ 1400/2/23 -23:37

مهم اینه ما نمیتونیم نفت بفروشیم بازار نفت مارو عربا و روسهای کثیف گرفتن امیدوارم حاکمای ما از خواب بیدار شن

حاج کاطم 1400/2/24 -01:01

عزبهای کثیف؟ هیچ میدونی حقیقت وجودی ما روح هست؟ هیچ میدونی آدمهای نژاد ستیز از چرخه روح بودن خارج و ب مادی گرایی و جسم گرایی میرسن.اونی ک شما منظورته صهیونیزم اسلامی هست.خب اونا دارن برای بقا میجنگن طبیعیه.ایدئولوژی ما همه ی صهیونیزم رو نابود میکنه. میخوای فرش قرمز برات پهن کنن

مرگ براسرائیل 12 7 پاسخ 1400/2/23 -23:05

حالا واسه یسری ثابت شد اسراعیل عددی نیس همش حرف بود هروقت اسراعیل میگف ایران میزنم مثل سگ میترسیدن الان تونست یه گروه هزار نفر فک نکنم باشن شکست بده ...

داروغه 12 12 پاسخ 1400/2/23 -22:58

هرچرتو پرتی را که نباید بازگو کرد .فعلا تلفات حماس خیلی بیشتر است

ممد 1400/2/23 -23:17

ملت ما خيلي احساساتي و زود باورند متاسفانه

میم 1400/2/24 -10:17

حماس و نوار غزه پدافند موشکی ندارن که جلو بمباران صگیونیست ها رو بگیرن وگرنه قضیه برعکس میشد

123 9 5 پاسخ 1400/2/23 -22:57

یک روزنامه نگار ؟؟؟؟؟ یک نفر داره اظهار نظر می کنه اظهار نظری که کاملا نادرست است . بر مبنای حرف یک نفر خبر منتشر می کنید ؟!!!!!!! لابد خبرنگاره پیشگواست ؟

فرامرز 8 3 پاسخ 1400/2/23 -22:54

الان موقع آن است، خدا را شکر که صهیونیست خون دیده وبا یک یا حسین دیگر فرار را به قرار ترجیح می دهد تا آنجاییکه تاریخ را مطالعه کردم این ها یک قوم سرگردان از بدوبوجودآمدن بودند که با پیامبر خدا حضرت موسی هم که برای ارشاد آنها آمده بود بد رفتاری کردندودر طول تاریخ هرچه به عقب بر می گردیم همین طور زندگی کرده اند وکوه طور نیز محل نزول وحی به حضرت موسی(ع)به این قوم بیقرارسرگردان بوده است وکردند با حضرتش آنچه از سر لجبازی روا می داشتندالان هم. با ملت های دنیا با همان سبک وسیاق شیطنت می کنند وحداقل آرامشی که مردم خاور میانه می خواهند را با جنگ افروزی وبا پشتوانه شیطان بزرگ ادامه می دهند این قوم بیقرارکه تولدی جدید به اسم صهیونیزم یافته خودرا وارد بازی تفرقه وسیاست نموده لعنت خدا بر سرمدارن صهیونیست که هم اکنون نیز به پیروان راستین حضرت موسی هم رحم نمی کنند باز می گم مرگ برامریکا مرگ بر اسرائیل درود بر پیامبر خدا حضرت موسی (ع)

وزیر 10 1 پاسخ 1400/2/23 -22:41

این تحلیل گر یکی هست تو مایه های شریعتمداری

ازادی وطن 7 3 پاسخ 1400/2/23 -22:22

این خبر فریب است دارن تجهیز قوامی کنن موشکهارا روی مراکز هسته ای متمرکز کنیدموشک باران تداوم داشته باشه راه رفته راباید رفت توقف فرصت دوباره دادن به دشمن است

ناشناس 6 4 پاسخ 1400/2/23 -22:10

پیشنهاد می‌شود از امروز در پناهگاه‌های رژیم صهیونیستی آموزش شنا در دریای مدیترانه برگزار شود!

شیخ 5 2 پاسخ 1400/2/23 -21:55

اره گوشهایم مخملی بودخودم خبرنداشتم

ایرانی 7 1 پاسخ 1400/2/23 -21:53

روش وجودی آمریکا با اسراییل شبیه به هم است .آمریکا با روش جنگ با سرخپوستان سپس صلح ،بعد جمع شدن مهاجران بیشتر سپس مجددا جنگ با سرخپوستان ودوباره با پشتوانه مهاجران کم کم سرزمین آنها را اشغال کرد.واین سیکل تکرار شد.دقیقا اسراییل هم همان شیوه را اتخاذ کرد .نگاه کنید چند جنگ وپیمان صلح بین اعراب واسراییل از کمپ دیوید گرفته تا اسلو صورت گرفته وچند بار اسراییل با پشتوانه مهاجران جدید آنها را نقض کردوبه زور کم کم وبا شهرکسازی به روش خزنده سرزمینها را یکی پس از دیگری اشغال کرد .ولی یک تفاوت وجود دارد وآن ،مهاجران بیشتر از یک قوم یعنی یهود انتخاب شدند وانگیزه های مهاجرت برخلاف آمریکا بسیار محدود است و لذا این شیوه اکنون به بن بست رسیده چون امنیت که عامل اصلی مهاجرت است زیر سوال است.

بازنشسته 15 13 پاسخ 1400/2/23 -21:43

فعلا ما داريم از,فقر و بدبختي, نفس اخرو مي کشيم

ناشناس 1400/2/23 -22:10

چه ربطی به شما دارد اصلاً؟!

000 1400/2/23 -22:54

همینطوره 40 ساله میگن اسرائیل داره از بین میره اما هرسال قوی تر شده . این نظرات که توسط یک نشریه منتشر میشه ملاک نیست .

متين 1400/2/23 -23:14

ناشناس ,, يک کم فکر کني ميفهمي , مشکل بدبختي ما از فکر نکردن و احساساتي بودن ماست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks