استقرار ۲۰۰۰ پایگاه جمع آوری فطریه روز عید فطر در کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در مصلاهای استان از استقرار ۲ هزار پایگاه جمع آوری فطریه روز عید فطر در کرمانشاه خبر داد.

استقرار ۲۰۰۰ پایگاه جمع آوری فطریه روز عید فطر در کرمانشاه

محسن رخصی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دبیرخانه زکات در استان کرمانشاه متولی جمع آوری فطریه و کفارات مردمی در روز برگزاری نماز عید سعید فطر است.

وی با اشاره به برپایی ۲ هزار پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه برای جمع آوری فطریه و کفارات مردمی افزود: این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلاهای اقامه نماز دایر و در سطح معابر، میادین و محلات تا ظهر عید به منظور دریافت زکات فطره شهروندانی که موفق به پرداخت نشده‌اند مستقر خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در کنار استقرار پایگاه‌ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری درگاه‌های الکترونیک به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم برقرار می‌شوند، تصریح کرد: خیران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵۸۸۷۷ از طریق تلفن‌های همراه فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

رخصی خاطر نشان کرد: همچنین مراجعه به سایت الکترونیک و تماس با تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ از دیگر درگاه‌های الکترونیک دریافت فطریه و کفارات به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: کرمانشاهیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز زکات فطره و کفاره عمد و غیر عمد خود را نیز پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی افراد نیازمند جهت اختصاص فطریه کرد: فطریه در همان روز عید به دست افراد کم برخوردار از پیش شناسایی شده خواهد رسید.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها